طراحی سایت شرکتی حرفه‌ای

طراحی سایت شرکتی

مقدمه :

اگر شما صاحب یک موسسه و یا شرکت هستید، با داشتن سایت شرکتی می‌توانید محصولات و نمونه کارهای خود را به اشتراک گذاشته و به سرعت مخاطبان مورد نظر خود را پیدا کنید. در واقع طراحی سایت شرکتی باید یکی از اولین مراحل برای شروع کسب و کار شما باشد. شرکت نرم افزاری وب نگاه با داشتن تجربه‌های بی نظیر در طراحی سایت شخصی، شرکتی، طراحی سایت‌هایی با قیمت ارزان توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و خدمات دهی را به نحو احسنت به اتمام برساند. به این نکته توجه کنید که نداشتن وب سایت تاثیر بسیار بدی در روند برندینگ و اعتماد به شرکت شما خواهد داشت و اگر نتواند سایت شما را پیدا کند یک دید منفی نسبت به شما پیدا خواهد کرد.

چرا به طراحی سایت شرکتی نیاز دارید؟

اگر از صاحبان یک شرکت می‌‌باشید که در زمینه ارائه خدمات یا محصولات خاصی فعالیت می‌کنید، برخورداری از یک سایت شرکتی در دنیای امروز یک امر بسیار مهم به شمار می‌آید. از این سایت می‌توانید برای معرفی شرکت و یا حتی فروش آنلاین محصولات و خدمات خود بهره بگیرید. طراحی سایت ضروری است به این خاطر که امروزه، افراد به دلیل مشغله زیاد و همچنین شلوغی بسیار شهرها، نه وقت و نه حوصله ماندن در ترافیک‌های شهری و یا طی کردن مسافت‌های طولانی را دارند؛ شما می‌توانید با طراحی سایت شرکتی و ارائه خدمات و محصولات خود به‌صورت آنلاین، کاری کنید که افراد بسیاری بدون صرف وقت و به راحتی به سایت دسترسی پیدا کنند و این امر خود می‌تواند موجب افزایش فروش و اعتبار شرکت شما شود.

سایت شرکتی که طراحی می‌کنید در حقیقت نسخه پیشرفته‌ای از کاتالوگ محصولات شما خواهد بود. این امر موجب می‌شود تا شما دیگر احتیاجی به صرف هزینه‌های بالا برای چاپ کاتالوگ و یا بروشور نداشته باشید و در ضمن، در حفاظت از محیط زیست نیز تاثیر خواهید گذاشت.

سفارش طراحی اپلیکیشن و برنامه نویسی اختصاصی

تماس

مزایا طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی می‌تواند خدمات بسیاری را به همراه داشته باشد. پیش‌تر گفتیم که این کار می‌تواند باعث افزایش فروش و سودآوری شود. در ادامه به بررسی بیش‌تر مزایای طراحی سایت شرکتی می‌پردازیم.

  • خدمات آنلاین :

یکی از مهم‌ترین مزایای سایت شرکت این است که مشتریان می‌توانند وارد سایت شده و از آن اطلاعات لازم را کسب کنند و حتی در صورت انتخاب محصول، آن را خریداری نماید.

  • همتراز بودن با رقیبان :

در صورتی که صاحبان کار برای خود سایت شرکتی داشته باشند، در واقع از بازار جا مانده و ممکن است مشتریان خود را از دست داده و به سایت رقیبان وارد شوند.

  • افزایش اعتبار برند :

به جرات می‌توان گفت که در فرهنگ خرید و فروش و ارتباطات، برند و نام تجاری شرکت حرف اول را می‌زند. برای بالاتر بردن اعتبار برند خود، بازم است که یک سایت شرکتی مناسب طراحی کنید.

  • سایت شرکتی همیشگی است :

در طول سابقه شرکت خود شما ممکن است به هر دلیلی اقدام به تغییر آدرس و یا موقعیت فیزیکی شرکت خود کنید؛ ولی سایت شرکتی شما همیشگی است و با گذر زمان به قدرت آن نیز افزوده می‌شود. البته لازم است که از همان ابتدا برای طراحی سایت شرکتی، شروع خوبی داشته باشید تا بیش‌تر از مزایای این کار بهره ببرید.

  • دسترسی شبانه‌روزی :

هیچ شرکتی نمی‌تواند تمامی ساعات شبانه‌روز به افراد مراجعه‌کننده به شرکت خود خدمات ارائه دهد. ولی با برخورداری از سایت شرکتی، شرکت شما می‌تواند 24 ساعت شبانه‌روز را به ارائه خدمات بپردازد و پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. از دیگر مزایای برخورداری از سایت این است که می‌توان با آن اعتماد مشتریان را بیش‌تر کرد و البته با طراحی سایت چندزبانه، دسترسی ساده کاربران و… می‌توان مزایای سایت را افزایش داد.

  • برترین بازاریابی و تبلیغات :

به طبع هر شرکتی هزینه بسیاری را برای تبلیغات صرف می‌کند که بازدهی آن اهمیت بسیاری دارد. می‌توان برای ارتقا سایت از امکاناتی مانند رپورتاژ بهره برد تا بیش‌تر در معرض دید قرار گیرد.

در ضمن، لازم به ذکر است که این روش کم‌هزینه‌ترین روش تبلیغات محسوب می‌شود و بازدهی خوبی نیز دارد.

طراحی سایت شرکتیهدف طراحی سایت شرکتی

  • آسان سازی خریدهای اینترنتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی از شرکت‌ها
  • ساخت وبسایت شرکتی به جای تبلیغات بنری با بازدهی بالا
  • کاهش مصرف کاغذ در تبلیغات شرکتی
  • اختصاص هزینه کمتر نسبت به تبلیغات

    زمانی که صاحبان کار یک سایت شرکتی برای خود داشته باشند، در صورتی که کاربران محصولی را در گوگل سرچ کنند، در نتایج به سایت شما برمیخورند و وارد آن میشوند و این خود موجب افزایش بازدید سایت و خرید محصول میشود.

امکانات طراحی سایت شرکتی

برخی از امکانات اصلی که در طراحی سایت شرکتی لازم به اجرای آن است، عبارتند از :

  • طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو) به منظور نمایش صحیح سایت در تمامی دستگاه‌ها
  • صفحه ارتباط با شرکت
  • صفحه درباره ما جهت معرفی شرکت و سوابق آن
  • ارتباط با مشتریان
  • بخش امتیازدهی به شرکت
  • بخش مربوط به پرسش و پاسخ سوالات مشتریان
  • گالری تصاویر و راهنمای استفاده از محصولات
  • پشتیبانی مشتریان به‌صورت آنلاین
  • صفحه مخصوص سفارش‌گیری و محاسبع قیمت محصولات

ویژگی‌های سایت‌های شرکتی

یک سایت شرکتی باید بر اساس استاندارها و بر اساس نیاز شرکت طراحی شود. برخی از صفحاتی که هر سایت شرکتی باید داشته باشد در ادامه نقل شده است؛ از جمله صفحات مهمی است که در جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد و  طراحی آن باید همراه با ظرافت و دقت زیادی برخوردار باشد.

 – طراحی شیک بر اساس روانشناسی رنگ‌ها :

یکی از بخش‌های مهم در طراحی سایت اختصاصی استفاده از رنگ‌هاییست که از لحاظ روانشناسی با نوع شرکت و مخاطبان آن هماهنگی داشته باشد.

– شبکه های اجتماعی :

همانطور که می‌دانید همه ما در شبکه‌های اجتماعی فعال هستیم پس چه بهتر که بتوان سیستم شبکه‌های اجتماعی را در سایت فعال کرد تا مخاطبان بیشتری به سایت ورود کنند.

–  اشتراک گذاری ویدیو :

این گزینه برای افرادی که می‌خواهند نمونه کارهای خود را در اختیار مشتریان قرار دهند می‌توان آپشن بی نظیری باشد.

سخن پایانی

در دنیای مدرن دیجیتال مارکتینگ، اولویت کسب و کارها می‌باشد. در این مقاله ما سعی کردیم تا به طور خلاصه از مزایا و ویژگی‌های طراحی سایت شرکتی بگوییم. تمامی مراحل بالا به همراه دیگر اموری که برای طراحی سایت‌های شرکتی نیاز است را به عهده وب نگاه گذاشته و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

Webnegahcompanyمشاهده نوشته ها

وب نگاه با بیش از 20 سال فعالیت در حوزه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن سعی دارد با نوشتن مقالات جذاب شما را بیشتر با این حوزه آشنا کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *