در لحظه مدیریت کن! هوشمندانه تصمیم بگیر!

برنامه نویسی اختصاصی و ارایه راهکارهای نرم افزاری مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل

حضور فعال وب نگاه در کشورهای: استرالیا، نروژ، عراق، کانادا، دبی و ترکیه

گام اول
تجزیه و تحلیل (Analysis)
گام دوم
برنامه ریزی (Planning)
گام سوم
طراحی (Design)
گام چهارم
توسعه نرم افزار (Development)
گام پنجم
تست (Testing)
گام ششم
راه اندازی (Deployment)
گام هفتم
پشتیبانی و نگهداری (Maintenance)
Previous slide
Next slide

مشتریان و کارفرمایان

جدیدترین پروژه های وب نگاه

پروژه پلتفرم سایت و اپلیکیشن سفر تیک

اپلیکیشن سفرتیک در کشور عراق راه اندازی شده است و شامل رزرو بلیط هواپیما، هتل، سواری و… می باشد. این اپلیکیشن را می توان ترکیبی از اپلیکیشن علی بابا و اسنپ در نظر گرفت. رانندگان سواری اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته که می توانند درخواست های مسافران را مشاهده کرده و در صورت تمایل تایید نمایند. این اپلیکیشن به صورت دو زبانه (انگلیسی – عربی) طراحی شده است و پنل ادمین آن جزئیات بسیار زیادی برای مدیریت این اپلیکیشن دارد. این پروژه در نسخه های Android, iOS, Web راه اندازی شده است.

اپلیکیشن سلامت محور D2 Type

اپلیکشن D2Type در کشور کانادا راه اندازی شده است. این اپلیکیشن با رصد وضعیت بیماران دیابتی، برنامه هوشمند 52 هفته ای در اختیار آن ها قرار می دهد که باید به صورت روزانه وضعیت خود را از جمله تغذیه، پیاده روی و… را با استفاده از قابلیت های گوشی همراه خود ثبت نمایند. به هر کدام از بیماران یک مشاور اختصاص داده خواهد شد که وضعیت بیمار را رصد کرده و او را راهنمایی می کند.

این اپلیکیشن در نسخه های Android, iOS, PWA ارایه شده است.

پروژه وب اپلیکیشن رسپینا

رسپینا پلی بین تولید کنندگان محتوا و مشتریان آنهاست ؛ با رسپینا محتوای خود را تجاری‌سازی کنید و همه نیازهای مجازی خود را به صورت یکپارچه برطرف کنید.

شما می‌توانید با فروش دوره‌ها و رویدادهای ضبط شده، کتاب‌های الکترونیکی یا پادکست و یا برگزاری رویدادهایی از قبیل دوره‌های آنلاین، وبینار، نشست‌های مجازی یا فروش اشتراک‌های پرمیوم کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید از طریق فروش محصولات دیگران و با اشتراک‌گذاری لینک‌های فروش و یا معرفی کاربران و خالقان محتوا به پلتفرم از هر خرید و فروش آن‌ها کسب درآمد کنید. این اپلیکیشن در نسخه ی PWA ارایه شده است.

پروژه اپلیکیشن بیتنال

اپلیکیشن بیتنال برای خرید و مدیریت رمزارز ها یا همان ارزهای دیجیتال (کریپتو کارنسی Crypto Currency) می باشد. امکان ثبت سیگنال برای افرادی که تخصص لازم در این زمینه را دارند یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن می باشد. همچنین کاربران با انتخاب سیگنال مورد نظر می توانند به صورت هوشمند مدیریت ارزهای خود را به این اپلیکیشن بسپارند.

این اپلیکیشن در نسخه های Android, iOS ارایه شده است.

پروژه اپلیکیشن اسباب چی

اسباب چی بزرگترین و معتبرترین شرکت اسباب کشی مدرن در ایران است. به دلیل تعدد سفارشات و پیچیدگی‌های مدیریت دقیق آن‌ها و همچنین جلب رضایت مشتری‌ها، اپلیکیشن اسباب چی توسط شرکت وب نگاه تحلیل و طراحی گردد. در این اپلیکیشن که مختص تیم داخلی اسباب‌چی می باشد، تمامی فرآیندهای داخلی از جمله مدیریت تیم‌ها، ثبت و مدیریت سفارشات، تعیین زمانبندی و تیم اختصاصی هر سفارش به صورت سیستمی، ثبت تمامی مراحل انجام شده در اسباب کشی به همراه مستندات، بارگزاری تصاویر مرتبط با سفارش و حضور تیم در محل، پکیج ها و وسایل مصرفی، محاسبه دقیق فاکتور، مدیریت انبار و حسابداری و… پیاده‌سازی شده است.

این اپلیکیشن در نسخه های  iOS, PWA ارایه شده است.

Previous slide
Next slide

حوزه های فعالیت

BPMS

نرم افزارهای مدیریت فرآیندهای کسب و کار

Fintech

نرم افزارهای مالی و بورس

ERP

نرم افزار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی

Automation

اتوماسیون اداری و صنعتی

Social Media

شبکه های اجتماعی

IoT

اینترنت اشیا

CRM

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

Messengers

پیام رسان ها

Cryptocurrencies

رمز ارزها (ارز دیجیتال – کریپتو کارنسی)

معرفی فریمورک Native PHP

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از

بهترین زبان‌های برنامه نویسی برای مهاجرت + بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از

زبان برنامه نویسی دارت (Dart) چیست؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از

معرفی تایپ اسکریپت typescript

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از

درباره

 

بیشتر بدانید

 

شرکت نرم افزاری  وب نگاه

شرکت نرم افزاری وب نگاه فعالیت خود را از سال 1378 در زمینه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن آغاز نمود و در سال 1384، با ارایه سامانه جامع و تحت وب مراکز آموزشی، فعالیت خود را به صورت تخصصی در برنامه نویسی و ارایه‌ی راهکارهای نرم افزاری مبتنی بر وب متمرکز نمود و نام «وب نگاه» را برای خود برگزید.

بهترین شرکت نرم افزاری

شرکت های نرم افزاری متعددی در سطح کشور مشغول فعالیت هستند که اهداف و جامعه هدفی را برای خود در نظر گرفته اند. خدمات قابل ارایه توسط این شرکت ها قابل تقدیر بوده و هر کدام از این شرکت ها می توانند در نوع خود بی نظیر باشند. شرکت وب نگاه با همکاری نیروهای متخصص و جوان، و با بکارگیری به‌روزترین تکنولوژی ها و زبان های برنامه‌نویسی، تا کنون پروژه‌های متعدد در سطح داخلی و بین المللی با موفقیت انجام داده است و می توان این شرکت را یکی از بهترین شرکت های نرم افزاری در سطح کشور دانست.

شرکت نرم افزاری تهران

شرکت وب نگاه یکی از شرکت های نرم افزاری تهران (software company) که بیش از 25 سال فعالیت تخصصی در زمینه برنامه نویسی اختصاصی و طراحی اپلیکیشن موبایل داشته است. این شرکت با تجربه و دانش منسجم و به روز، موفق به کسب رضایت حداکثری مشتریان عزیز در طول مدت فعالیت حرفه‌ای خود شده است. تحلیل و بررسی دقیق نیازهای مشتری، دقت در اجرا، هزینه‌ی مناسب و مدیریت زمان، مهمترین ویژگی ما در ارایه‌ی خدمات مشتری محور است.