طراحی اپلیکیشن پزشکی – ساخت اپ پزشکی و درمان

طراحی اپلیکیشن پزشکی 

_

با وجود ترافیک های سرسام آور، حضور در مطب پزشکان در زمان مقرر را سخت می کند. علاوه بر این باید از زمان استراحت یا کاری خود نیز بزنید تا بتوانید چند دقیقه پزشک مورد نظر خود را ببینید.

گسترش اپیدمی کرونا نیز این وضعیت را بدتر از قبل کرده و وضعیت بیماران روز به روز در حال تغییر است. بنابراین وجود یک اپلیکیشن که بتواند ارتباط بیماران با پزشکان را در هر لحظه و هر جا برقرار کند، به شدت موثر خواهد بود.

مشاوره رایگان و اختصاصی

 

کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا با آگاهی بیشتر، بهترین راه برای آنلاین کردن کسب و کار خود انتخاب نمایید.

امکانات اپلیکیشن پزشکی

_
  • نوبت دهی آنلاین
  • یادآوری زمان ویزیت
  • مشاوره آنلاین پزشکی
  • تعیین زمان ویزیت بعدی
  • دسترسی به پرونده پزشکی
  • ارایه نتایج آزمایشات به صورت اینترنتی به پزشک
  • مدیریت بیماران حاضر در مطب
  • ارایه گزارشات مدیریتی
  • درج نظرات بیماران

مزایای اپلیکیشن پزشکی

_

شرکت برنامه نویسی وب نگاه با بهره گیری از تیم تخصصی و کد نویسی اختصاصی مطابق نیاز شما، می‌تواند در این مسیر شما را همراهی کند. همچنین با داشتن تیم تخصصی پشتیبان، مشکلات احتمالی را در کوتاه ترین زمان مرتفع نمایند.

نوبت دهی آنلاین

یادآوری زمان ویزیت

امکان مشاوره آنلاین پزشکی

ارایه نتایج آزمایشات به صورت اینترنتی به پزشک

مطلع شدن از جواب آزمایشات و اقدامات لازم

دسترسی به پرونده پزشکی

محدود نبودن زمان و مکان

افزایش درآمد و تعداد ویزیت با طراحی اپلیکیشن پزشکی

با مزایایی که در خصوص اپلیکیشن پزشکی مطرح شد، قطعا بیماران ترجیح می دهند از این اپلیکیشن استفاده کرده و با پزشک مشورت کنند. بنابراین، زمان و مکان دیگر محدود نخواهد شد و دسترسی به پزشک به راحتی میسر خواهد شد که این موضوع موجب افزایش رضایتمندی بیماران خواهد بود.

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

اپلیکیشن یا وب سایت پزشکی؟

شرکت نرم افزاری وب نگاه، همزمان با طراحی اپلیکیشن، نسخه تحت وب آن را نیز می تواند ارایه دهد تا کاربران از طریق کامپیوتر نیز بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

بهترین تصمیم

_

انتخاب اپلیکیشنی که بتواند تمامی امکانات لازم برای پزشکان را داشته باشد کار ساده ای نیست. در خیلی از موارد این اپلیکیشن باید متناسب با هر پزشک به صورت اختصاصی طراحی گردد.

شرکت برنامه نویسی وب نگاه با بهره گیری از تیم تخصصی و نظر متخصصان، بهترین فرآیند را بر ای شما تهیه و برنامه نویسی کرده و در قالب اپلیکیشن و وب سایت پزشکی ارایه خواهند کرد.

مزایای ساخت اپلیکیشن پزشکی 

باید گفت شما می‌توانید با طراحی یک اپلیکیشن پزشکی، از مزایای زیادی بهره‌مند شوید و به کار خود بهبود ببخشید. همچنین بهتر است تا قبل از طراحی اپلیکیشن برای کسب‌وکار خود، با مزایا و ویژگی‌های طراحی اپلیکیشن موبایل برای سایت خود آشنا باشید و تنها در این صورت است که می‌توانید انتخاب خوبی نسبت به انجام این کار داشته باشید. در این بخش به برخی از مزایای طراحی اپلیکیشن پزشکی اشاره خواهیم کرد.

نوبت دهی آنلاین 

اگر تا به حال تجربه کار در یک مطب به عنوان یک منشی را داشته باشید یا حتی فرایند نوبت گرفتن از پزشک را به‌صورت تلفنی طی کرده باشید، می‌دانید که چقدر کار طاقت‌فرسا و سختی است. از یک طرف وقت منشی در مطب اتلاف می‌شود و از طرف دیگر، می‌تواند وقت بیمار را نیز در مطب بگیرد.

خبر خوب این است که شما می‌توانید با طراحی اپلیکیشن پزشکی، فرایند نوبت دهی خود را آنلاین و خودکار کنید و منشی دیگر نیاز ندارد تا به تلفن‌های زیادی پاسخ دهد. به همین منظور، فرایند مراجعه بیماران به مطب نیز نظم پیدا می‌کند و افرادِ مشغول در مطب می‌توانند به امور مهم‌تری رسیدگی کنند. علاوه بر این، با آنلاین کردن و خودکارسازی فرایند نوبت‌دهی، شما در مطب به نیروی کار کمتری نیاز خواهید داشت و این موضوع می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد. 

یادآوری زمان ویزیت

تا وقتی که انسان برای چیزی تصمیم بگیرد، امکان بروز خطا نیز وجود دارد و این موضوع به این معنا است که این امکان در نوبت‌دهی ویزیت پزشکی نیز وجود دارد. گاهی اوقات پیش می‌آید که در هنگام نوبت‌دهی تلفنی اشتباهاتی رخ می‌دهد و بیمار در زمان نامناسبی به مطب مراجعه می‌کند. 

نکته قابل توجه این است که با طراحی اپلیکیشن پزشکی، زمان ویزیت به افراد یادآوری خواهد شد و این ویژگی، امکان بروز خطا در فرایند نوبت‌دهی را به صفر می‌رساند. 

امکان مشاوره آنلاین پزشکی 

گاهی اوقات افراد مشکلی دارند که می‌توانند آن‌ را بدون ویزیت حضوری پزشک، درمان کنند و در اینجا است که طراحی اپلیکیشن پزشکی، امکان مشاوره آنلاین پزشکی را برای شما فراهم می‌کند. شما به عنوان یک پزشک می‌توانید در اپلیکیشن پزشکی خود، مشاوره آنلاین را به بیماران ارائه کرده و از این راه کسب درآمد کنید.

با این کار از یک طرف، وقت شما بیشتر ذخیره می‌شود و بیمار نیز برای کارهای مشکلات کم‌اهمیت و قابل حل به شما مراجعه نمی‌کند. علاوه بر این، شما با افزودن امکان مشاوره آنلاین به بیماران، به جامعه مخاطبان بیشتری دسترسی خواهید داشت و می‌توانید علاوه بر شهری که در آن مطب دارید، به تمامی افراد در نقاط مختلف کشور خدمات پزشکی ارائه کرده و درآمد بیشتری کسب کنید. 

مطلع شدن از جواب آزمایشات 

شاید در گذشته و حتی در حال حاضر، مراجعه به بیمارستان یا مطب توسط بیمار برای دریافت جواب آزمایش‌ها، بسیار سخت باشد؛ اما اپلیکیشن پزشکی این موضوع را دغدغه را برای افراد رفع کرده است. توجه داشته باشید که شما به عنوان یک پزشک می‌توانید جواب آزمایشات بیماران خود را در اپلیکیشن ثبت کنید و بیمار نیز می‌تواند در کسری از ثانیه این جواب را دریافت کند.

این موضوع باعث می‌شود تا بیماران برای آزمایش، مطب شما را به دیگر مطب‌ها ترجیح دهند و همچنین مطب شما نیز بیش از حد شلوغ نمی‌شود و می‌توانید به بیماران بیشتری رسیدگی کنید. 

افزایش درآمد 

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، شما می‌توانید با بهره بردن از مزایای داشتن یک اپلیکیشن پزشکی، از درآمد بالایی برخوردار شوید. می‌پرسید چگونه؟

شما با خودکار کردنِ فرایند نوبت‌دهی به افراد، وقت بیشتری را ذخیره می‌کنید و می‌توانید در این وقت، به بیماران بیشتری نیز رسیدگی کنید. همچنین همانطور که گفته شد، شما می‌توانید با ارائه مشاوره پزشکی آنلاین به بیماران، به جامعه مخاطبان بیشتری از سراسر کشور خدمت ارائه کنید و از همین جهت، درآمد بیشتری نصیب شما می‌شود.

علاوه بر این، با توجه به گسترش فناوری و استفاده بیشتر افراد از خدمات آنلاین، بیماران مطبی را که دارای اپلیکیشن پزشکی باشند را به مطبی که فاقد این موضوع باشند، ترجیح می‌دهند. این موضوع می‌تواند احتمال افزایش درآمد مطب را دوچندان کند. 

طراحی اپلیکیشن پزشکی با وب نگاه 

اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن پزشکی برای خود هستید، شرکت برنامه نویسی وب نگاه می‌‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید طراحی اپلیکیشن پزشکی خود به کمک شرکت برنامه نویسی وب نگاه، از مزایای زیادی بهره‌مند شوید که در این بخش به برخی از اصلی‌ترین مزایای آن اشاره خواهیم کرد. 

پشتیبانی مناسب 

گاهی اوقات ممکن است اپلیکیشن شما به هر دلیلی به مشکل بر بخورد و کل فرایند کاری شما مختل شود. در این صورت نیاز دارید تا از پشتیبانی اپلیکیشن خوبی برخوردار باشید. در غیر این صورت، ممکن است مشکلات بزرگی را برای شما ایجاد کند. 

خبر خوب این است که شرکت برنامه نویسی وب نگاه در حین و پس از طراحی اپلیکیشن، به شما خدمات پشتیبانی خوبی را ارائه می‌کند و اگر به هر دلیلی، اپلیکیشن شما به مشکل بر بخورد، این مشکل توسط تیم وب نگاه در کسری از ثانیه حل خواهد شد. 

قیمت مناسب 

وب نگاه تلاش کرده است تا اپلیکشن‌ها را بر حسب نیاز یا بودجه‌ای که آن کسب‌وکار دارد ارائه دهد و علاوه بر این، هزینه‌های بیهوده و اضافی را برای طراحی اپلیکیشن حذف کند. به همین منظور، شما می‌توانید به کمک شرکت برنامه نویسی وب نگاه، اپلیکیشن پزشکی خود را با قیمت بسیار مناسبی طراحی کرده و از هزینه‌های اضافه جلوگیری کنید. 

 تجربه و دانش فنی بالا 

لازم به ذکر است که شرکت برنامه نویسی وب نگاه تا به الان اپلیکیشن‌های زیادی را طراحی کرده است و دارای تجربه زیادی است. به همین منظور، با طراحی اپلیکیشن پزشکی خود به کمک شرکت برنامه نویسی وب نگاه، می‌توانید آن را با کیفیت بسیار بالایی تحویل بگیرید. 

همچنین تیم برنامه نویسی وب نگاه داری دانش فنی بالایی است و این موضوع می‌تواند امکان بروز اختلال در اپلیکیشن پزشکی شما را تا حد زیادی کاهش دهد. 

در نتیجه اگر قصد دارید تا یک اپلیکیشن پزشکی برای خود طراحی کرده و رونق و تغییری در فرایند کار و تخصص خود ایجاد کنید، می‌توانید این کار را به وب‌ نگاه بسپارید. 

پلن اجرایی A

 

امکانات

  • پنل مدیریت تحت وب
  • اپلیکیشن کاربر تحت Web
  • اپلیکیشن کاربر تحت Android
  • اپلیکیشن کاربر تحت IOS
  • اپلیکیشن کاربر تحت PWS
  • اپلیکیشن پزشک تحت Android
  • اپلیکیشن پزشک تحت IOS
  • اپلیکیشن پزشک تحت PWS

پلن اجرایی B

 

امکانات

  • پنل مدیریت تحت وب
  • اپلیکیشن کاربر تحت Web
  • اپلیکیشن کاربر تحت Android
  • اپلیکیشن کاربر تحت IOS
  • اپلیکیشن کاربر تحت PWS
  • اپلیکیشن پزشک تحت Android
  • اپلیکیشن پزشک تحت IOS
  • اپلیکیشن پزشک تحت PWS

پلن اجرایی C

 

امکانات

  • پنل مدیریت تحت وب
  • اپلیکیشن کاربر تحت Web
  • اپلیکیشن کاربر تحت Android
  • اپلیکیشن کاربر تحت IOS
  • اپلیکیشن کاربر تحت PWS
  • اپلیکیشن پزشک تحت Android
  • اپلیکیشن پزشک تحت IOS
  • اپلیکیشن پزشک تحت PWS

 

طراحی اپلیکیشن پزشکی

حتی قبل از همه‌گیری، بازار سلامت موبایل به طور تصاعدی در حال رشد بود. به گفته مک کینزی، 76 درصد از مصرف کنندگان می گویند که احتمال استفاده از خدمات بهداشتی از راه دور در آینده به طور متوسط ​​یا زیاد است. در واقع، بازدیدهای هفتگی پزشکی از راه دور پس از کووید، سطوح قبل از کووید را 23 برابر افزایش داد.

این نادرست نیست که بگوییم این بهترین زمان برای ورود به این بازار است. ما بیش از 40 برنامه مراقبت های بهداشتی را توسعه داده ایم و دائماً در مورد ایده های مختلف سؤال می گیریم. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم تا 11 ایده بهترین طراحی اپلیکیشن پزشکی را برای خوانندگان خود به اشتراک بگذاریم.

چه کسی باید این مطالب را بخواند؟

  • بیمارستان‌ها و مراکز سلامتی – کسانی که می‌خواهند برای ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی کارآمدتر و دریافت سود پرسود از مزیت فناوری بهره‌مند شوند.
  • پزشکان و متخصصان پزشکی – که می خواهند عملکرد کلینیک خود را بهبود بخشند و در هر زمان و هر مکان به بیماران خود دسترسی پیدا کنند.
  •  کسانی که به دنبال ایده های اپلیکیشن برای هستند تا اپلیکیشن مراقبت های بهداشتی خود را بسازند.

معرفی

استفاده از اپلیکیشن پزشکی باعث افزایش مشارکت بیمار شده است، به این معنی که افراد بیشتری با رعایت رژیم غذایی سالم توصیه‌شده توسط متخصص تناسب اندام، یا مراجعه منظم به پزشک برای معاینه، و رعایت برنامه برنامه یادآوری داروی خود در کنار آن، بر بهبود سلامت و تندرستی خود تمرکز می‌کنند. با قرارهای بعدی علاوه بر این، برنامه برنامه ریز رژیم غذایی مناسب نیز به شما کمک می کند تا مصرف روزانه خود را مدیریت کنید.

امروزه،سفارش ساخت اپلیکیشن در نحوه ارائه کمک‌های پزشکی از نظر مشاوره، درمان و نسخه‌های پزشکی متحول شده‌اند.

 

مانند هر صنعت دیگری، صنعت مراقبت های بهداشتی نیز در رقابت برای به دست آوردن مزیت فناوری تلفن همراه است. در واقع، بر اساس این نظرسنجی، حدود 52 درصد از مردم ترجیح می‌دهند تلفن هوشمند به اطلاعات مربوط به سلامتی مانند جزئیات نسخه و اطلاعات تشخیص سلامت دست پیدا کند. و حدود 33 درصد از متخصصان/پزشکان ترجیح می‌دهند از گوشی‌های هوشمند برای انجام وظایف خود به نحو احسن استفاده کنند.

اکنون انواع مختلفی از بیمارستان ها و مراکز سلامتی در مناطق و شهرهای مختلف وجود دارد، اما در هر شهر تعداد انگشت شماری بیمارستان چندتخصصی وجود دارد. این امر یافتن مکان مناسب برای استفاده از بهترین درمان را برای بیماران دشوار می کند.

بنابراین، بسیاری از بیمارستان‌ها، متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و کارآفرینان در حال سرمایه‌گذاری در توسعه اپلیکیشن خدمات پزشکی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران هستند. در اینجا قصد داریم 11 ایده اپلیکیشن موبایل مراقبت های بهداشتی را که توسط برترین توسعه دهندگان اپلیکیشن مراقبت های بهداشتی که تجربه عملی در توسعه اپلیکیشن مراقبت های بهداشتی دارند، ارائه کنیم.

11 ایده برترطراحی اپلیکیشن پزشکی

برنامه های کاربردی پزشکی، راه حل های mHealth و برنامه های مراقبت های بهداشتی برای بیماران اکنون به سرعت بازار را تسخیر می کنند. برنامه های کاربردی مراقبت های بهداشتی یا به اصطلاح راه حل های mHealth همراه با افزایش جهانی استفاده از گوشی های هوشمند در حال رشد هستند.

چنین برنامه های پزشکی برای سازمان های مراقبت های بهداشتی به ارائه خدمات خود با مراقبت با کیفیت، بهبود گردش کار و افزایش تعامل با بیمار کمک می کند و در عین حال هزینه و پیچیدگی را به حداقل می رساند. امروزه، روشی که مردم از فناوری گوشی های هوشمند استفاده می کنند و به دنبال راه های مناسب در هنگام بیماری هستند، به طور مستقیم بر افزایش تقاضا برای برنامه های کاربردی مراقبت های بهداشتی تأثیر گذاشته است.

اپلیکیشن پزشکی نظارت بر مراقبت های بهداشتی

این نوع اپلیکیشن ها عمدتاً برای نظارت بر شرایط مزمن مانند دیابت، فشار خون، سطح قند، سرطان و موارد دیگر توسعه یافته اند. این برنامه به پزشکان یا متخصصان مراقبت‌های بهداشتی اجازه می‌دهد تا با حفظ سابقه سلامتی هر بیمار، وضعیت سلامتی هر بیمار را برای ارائه درمان یا نسخه مناسب پیگیری کنند.

اپیکیشن تست سلامت عمومی و تندرستی

برنامه‌های تست سلامت عمومی و سلامتی عمدتاً برای بیمارانی استفاده می‌شود که از بیماری رنج می‌برند یا می‌خواهند سلامت خود را با ابزارهایی مانند تست فشار خون، تست ضربان قلب و اندازه‌گیری دیابت ردیابی کنند. این نوع برنامه‌های ردیاب سلامتی را می‌توان توسط هر کسی برای افرادی که فقط می‌خواهند داده‌های سلامتی خود را به طور منظم پیگیری و ثبت کنند، توسعه دهد.

 

اپیکیشن برنامه خواب

این برنامه‌ها نیز در دسته برنامه‌های تست سلامت قرار می‌گیرند و می‌توانند توسط پزشکان یا کارآفرینان توسعه یابند. این برنامه اساسا یک راه حل ایده آل برای افرادی است که در خواب آرام مشکل دارند. کاربران می توانند صداهای آرامش بخش را برای داشتن خوابی خوب انتخاب کنند.

اپلیکیشن سوابق پزشکی شخصی

این ایده برنامه مربوط به سوابق پزشکی شخصی یک نوع برنامه دفتر خاطرات است که به بیماران اجازه می دهد سوابق سلامت شخصی خود را به صورت دستی اضافه کنند و قبل از قرار ملاقات آن سوابق را با پزشک به اشتراک بگذارند. این نوع راه حل به پزشک اجازه می دهد تا تاریخچه سلامت گذشته بیمار را بیاموزد و با در نظر گرفتن آن، پزشکان می توانند داروها را تجویز کنند یا اقدامات بیشتری انجام دهند.

در واقع، توسعه‌دهندگان بلاک چین ما قبلاً در این موضوع عمیق‌تر کاوش کرده‌اند و راه‌حلی برای توسعه بهترین اپلیکیشن سوابق پزشکی در فناوری بلاک چین ارائه کرده‌اند. می توانید وبلاگ ما را در مورد اینکه چگونه یک برنامه سوابق پزشکی شخصی توسعه یافته در بلاک چین می تواند بخش سلامت را متحول کند بخوانید.

اپلیکیشن رزرو نوبت

برنامه پزشک درخواستی بسیار ساده است و عمدتاً برای مزایای پزشکان توسعه یافته است. بسیاری از متخصصان مراقبت های بهداشتی و پزشکان مشهور برنامه رزرو نوبت پزشک خود را برای بیماران خود ایجاد می کنند تا آنها را از در دسترس بودن خود مطلع کنند و گزینه ای برای رزرو نوبت ارائه دهند.

گزینه دیگر ایجاد یک پلتفرم اجتماعی برای بیماران و پزشکان است که در آن بیماران می توانند بر اساس بیماری خود با پزشکان ارتباط برقرار کنند و درخواست مشاوره، برنامه ریزی تماس یا رزرو وقت ملاقات در منزل را داشته باشند.

اپلیکیشن درمان آنلاین

قصدی برای قابل دسترس کردن درمان برای افراد زیادی که ممکن است. اپلیکیشن درمان آنلاین به کاربران امکان می دهد برای پیام رسانی نامحدود هزینه اشتراک بپردازند. چنین ایده اپلیکیشنی می تواند تردید بیماران را برای صحبت حضوری در مورد مسائل سلامتی خود از بین ببرد.

اکتشافات بیشتری در بخش سلامت وجود دارد که می توان به راحتی با کمک توسعه چنین برنامه های بهداشت روانی انجام داد. درمانگران حرفه ای همچنین می توانند با یکدیگر تماس بگیرند و می توانند با بیماران روانی بیشتری ارتباط برقرار کنند و مهارت های شبکه ای آنها را افزایش دهند.

برنامه بازیابی اعتیاد

به هر طریقی، همه ما به چیزی یا کسی معتاد هستیم، درست است؟ آن طبیعی است. اما، برخی اعتیادها وجود دارند که می توانند زندگی را از شما بگیرند، وقت شما را بگیرند، همه چیز را از شما بگیرند، و می توانند شما را در مسیرهای غیرمنتظره متفاوتی قرار دهند.

ما برخی تحقیقات اساسی در گوگل انجام دادیم و این اعتیاد بزرگ را پیدا کردیم که بر افراد زیادی در سراسر جهان تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال اعتیاد به الکل، اعتیاد به مواد مخدر، اعتیاد به کافئین، اعتیاد به نیکوتین، اعتیاد به تلفن، اعتیاد به قند

اگر برنامه ای برای بازیابی آن داشته باشیم چه می شود؟

بیایید بگوییم یک برنامه بهبودی برای اعتیاد به مواد مخدر. این اپلیکیشن به معتادان کمک می کند تا از این زنجیره بی پایان خارج شوند و از این جهنم خارج شوند.

ویژگی های اپلیکیشن بازیابی برای اعتیاد به مواد مخدر

جامعه: ایجاد جامعه ای از افرادی که می توانند کمک کنند یا به مواد مخدر معتاد هستند
ویدیو: برای به اشتراک گذاشتن ویدیوها در مورد نحوه بازیابی
یکپارچه سازی چت: به طوری که آنها بتوانند با کارشناسان صحبت و گفتگو کنند

اینها ایده های اساسی هستند. اگر ایده اولیه ای دارید به ما بگویید. ما می‌توانیم تأیید کنیم و به شما کمک کنیم تا برنامه‌ای ایجاد کنید که به افراد کمک می‌کند تا از هر نوع اعتیادی رهایی یابند.

اپلیکیشن تحویل داروخانه

این نوع برنامه ها در حال حاضر تقاضای زیادی دارند. دلیل آن بسیار ساده است، COVID-19. ما در حال مبارزه با یک دشمن نامرئی هستیم و تنها راه پیروزی این است که تا جایی که می توانیم در خانه بمانیم.

اگر کسی بیمار باشد، احتمالاً حوصله بیرون رفتن برای خرید دارو را نخواهد داشت. علاوه بر این، آنها نمی خواهند نزدیکانشان بیرون بروند و خطر ابتلا را نیز بپذیرند. در چنین مواردی، استارت‌آپ‌های تحویل نسخه می‌توانند وارد عمل شوند.

اپلیکیشن‌های اوبر برای دارو یا اپلیکیشن‌های تحویل نسخه این امکان را برای افراد فراهم کرده است که هر زمان که خواستند داروهای مورد نیاز را دریافت کنند. این روند قرار نیست از بین برود زیرا ویروس کرونا برای مدت طولانی باقی خواهد ماند، حتی طبق گفته WHO.

اپلیکیشن پزشکان درخواستی

برنامه پزشک درخواستی یکی دیگر از بهترین ایده های برنامه مراقبت های بهداشتی است که مطمئناً در صنعت مراقبت های بهداشتی عملکرد استثنایی خواهد داشت. می‌توانید یک برنامه Uber برای پزشک بر اساس تقاضا ایجاد کنید، که به بیماران این امکان را می‌دهد تا از طریق چت و تماس‌های ویدیویی با پزشکان در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند.

طراحی اپلیکیشن سلامت روان

با یک سبک زندگی پرمشغله و پر استرس، مردم هر روز با مشکلات روحی زیادی روبرو هستند. بسیاری از مردم از اضطراب، افسردگی، حملات پانیک و سایر مشکلات سلامت روان رنج می برند. آگاهی نسبت به سلامت روان در حال افزایش است و مردم آن را جدی تر می گیرند.

طیف وسیعی از برنامه ها یا یک برنامه واحد با چندین عملکرد وجود دارد که می توانید آنها را توسعه دهید. می‌توانید برنامه‌های مدیتیشن و خواب ایجاد کنید، یا می‌توانید به سراغ اپلیکیشن‌های درمانی آنلاین بروید. کاربران می توانند یک جلسه درمانی آنلاین رزرو کنند زیرا رفتن به یک درمانگر در یک بیماری همه گیر ایده آل نیست. بنابراین چنین برنامه‌هایی بسیار مورد تقاضا هستند زیرا نسل هزاره بیدار شده‌اند و سلامت روان را اولویت اول خود می‌دانند.

بیایید نگاهی به برخی از متداول ترین سؤالات بیندازیم

اپلیکیشن برای رفاه زنان

شکی نیست که زنان و مردان خواسته ها و نیازهای مراقبت های بهداشتی متفاوتی دارند. وقتی صحبت از خانم ها می شود، چرخه قاعدگی ماهانه آنها نقش مهمی در سلامت و جنبه های بدنی آنها دارد.

اگر می خواهید به مسائل و الزامات سلامت و تندرستی زنان بپردازید، این مسیر را انتخاب کنید. ممکن است برنامه ای ایجاد کنید که چرخه قاعدگی آنها را ردیابی کند و در مورد ایمن ترین و بارورترین روزهای آنها برای مدیریت رابطه جنسی و بارداری به آنها بگوید. همچنین می‌توانید برنامه‌ای ایجاد کنید که اطلاعاتی در مورد انواع مختلف بیماری‌ها مانند PCOD، سرطان سینه به آن‌ها می‌دهد و همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا آن را همراه با اطلاعات تماس متخصصان زنان پیشرو و همچنین راهنمایی‌هایی از آنها ردیابی کنند.
چنین برنامه‌های پزشک درخواستی به بیماران امکان می‌دهد مشاوره‌های درخواستی را رزرو کنند و از طریق چت یا تماس ویدیویی با پزشک مناسب در تماس باشند. با استفاده از برنامه پزشک درخواستی، بیماران ظرف یک ساعت یا 2 ساعت آینده از آسایش خانه خود خدمات پزشکی از راه دور را دریافت خواهند کرد. آنها می توانند به راحتی و به طور خصوصی مشکلات خود را با پزشکان در میان بگذارند و کمک فوری دریافت کنند.