طراحی سایت اختصاصی

طراحی وبسایت اختصاصی

در حال حاضر تمامی افراد به اهمیت راه اندازی وبسایت و انتقال کسب و کار به فضای آنلاین واقف هستند. هنگامی که افراد تصمیم به راه اندازی سایت می‌گیرند دو راه پیش پتای آن‌ها قرار دارد. البته می‌توان گفت راه دوم خودش به دو روش مختلف تقسیم می‌شود. شما می‌توانید اقدام به طراحی سایت اختصصای کنید و از امکانات فوق العاده مناسب و زیادی بهره مند شوید همچنین می‌توانید از (سیستم‌های مدیریت محتوا cms‌) مختلف استفاده کنید و در این مرحله می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده کنید و یا اقدام به طراحی قالب اختصاصی کنید. منظورمان از ینکه روش دوم خودش به دو روش مختلفتقسیم می‌شود این است. اینکه کدام راه مناسب‌تر است بلاشک طراحی سایت اختصاصی انتخاب بسیار بهتری است و شما امکانات بسیار بیشتری خواهید داشت و با محدودیت‌های بسیار ناچیزی رو به رو خواهید بود.

طراحی سایت سفارشی

جهت دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت اختصاصی با شماره زیر تماس حاص فرمائید

سفارش طراحی سایت اختصاصی1

چرا برای طراحی سایت اختصاصی باید وب نگاه را انتخاب کنیم؟

هنگام طراحی سایت اختصاصی به دلیل حساسیت بالا باید به موارد مختلفی توجه کنید. یکی از طراحی ظاهر مناسب و کاربرپستند و یا به اصطلاح توجه به ui,ux مناسب است. شرکت نرم افزاری وب نگاه به بهره گیزی است از متخصصان این حوزه یک ظاهر بسیار زیبا و کاربردی تحویل شما می‌دهد. از موارد مهم دیگر که وب نگاه اهمیت زیادی به آن می‌دهد توجه به زیر ساخت و سرور مناسب است که اگر تعداد کاربران سایت در زمان خاصی افزایش یافت وب سایت اختصاصی شما  با مشکل رو به رو نشود. همچنین سازگاری با موبایل از مهم‌ترین فاکتورهای طراحی سایت اختصاصی است که شرکت وب نگاه با کادری متخصص و مجرب به خوبی از پس آن برمی‌اید.

علت نیاز به طراحی سایت اختصاصی

اگر شما برنامه بلند مدتی برای وب سایت خود دارید و قصد اضافه کردن فیچرها و امکانات متعددی دارید از یک جایی به بعد دیگر سات‌های مدیریت محتوا و عمومی دیگر به هیچ عنوان برای شما کاربردی نخواهد بود. در این هنگام بلاشک شما نیاز به طراحی سایت اختصاصی دارید. همچنین اگر نیاز به دیزاین و طراحی خاصی دارید باید به سراغ طراحی سایت اختصاصی بروید. اما یکی از مهم‌ترین مزایای سایت اختصاصی سرعت آن و عدم اختلال آ هنگام افزایش درخواست و رکوئست و کاربر است. 

فاکتورهای مهم در طراحی سایت اختصاصی

  • کاکرد و حوزه فعالیت: قطعا توجه به این موضوع که کارکرد وبسایت شما چیست و قرار است چه نیازی را از شما برطرف سازد بسیار مهم است. اگر نیاز به سایت دازید که صرفا شما را معرفی کند قطعا سایت وردپرسی کار شما را راه می‌اندازد اما اگر نیاز به خدمات و فیچرهای خاصی دارید باید اقدام به طراحی سایت اختصاصی کنید.
  • بررسی رقبا: اگردر یک حوزه‌ای مانند فروش گوشی فعالیت دارید بلاشک یک سایت ساده وردپرسی برای شما مناسب نیست زیرا رقبا به شدت قوی کار کرده‌اند و شما هم باید حداقل هم رده آنها باشید از نظر فیچر و امکانات تا توان رقابت داشته باشید پس قطعا باید اقدام به طراحی سایت اختصاصی کنید.  البته این چنین تصور نکنید که اگر در یک حوزه کم رقابت فعالیت دارید لزوما باید نیاز به سایت اختصاصی ندارید. بلکه می‌توانید با طراحی سایت اختصاصی کار خود را پرقدرت آغاز کنید و کار رقبا را برای رسیدن به خودتان سخت کنید. 
  • مخاطبان هدف: اگر کاربران شما قشر جوان جامعه باشد اگر سایت ساده و کم امکاناتی داشته باشید احتمالا استقبال آن چنانی از شما نداشته باشند و باید اقدام به طراحی سایت اختصاصی کنید.
  • زمان و هزینه: یکی از معایب سایت اختصاصی نسبت سایت‌هایی با قالب آماده هزینه بیشتر و زمان‌بر بودن آن است. 

شرکت برنامه نویسی وب نگاه متشکل از کادر مجرب و خوش ذوق آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی  سایت اختصاصی می باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت راهکارهای هوشمندانه در جهت توسعه کسب و کار خود با کارشناسان وب نگاه مشورت نمایید.

ویژگی‌های سایت اختصاصی

  • ظاهر زیبا و منحصر به فرد: هر چقدر هم یک سایت از نظر کدنویسی قوی باشد ولی ظاهری جذاب نداشته باشد سایتی مناسب به حساب نمی‌آید. وقتی کاربر وارد سایت شما اولین چیزی که او را جذب یا دفع می‌کند طراحی منحصر به فرد و خاص است. شما با طراحی سایت اختصاصی می‌توانید هر طرح و ترکسب رنگی مدنظرتان باشد پیاده سازی کنید.
  • ریسپانسیو و واکنش‌گرا بودن: یکی از ایراداتی که عمده سایت‌ها دارند به هم ریخته بودن دکمه‌ها و نوشته‌ها در دستگاه‌های مختلف از جمله موبایل و تبلت است. از آنجایی که در حاضر عمده سرچ‌ها با گوشی همراه انجام می‌شود این نکته از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. با سپردن طراحی سایت اختصاصی خود به یک شرکت برنامه نویسی معتبر و باسابقه خیال خود را از این جهت می‌توانید راحت کنید. 
  • سئو راحت‌تر: سئو مخفف عبارت بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر است و شما با طراحی سایت اختصاصی دستتان برای این بهینه سازی بازتر است و راحتتر می‌توانید کار را جلو ببرید. 
  • سرعت لود: همانطور که بالاتر گفته شد یکی از مزیت‌های اصلی سایت اختصاصی این است که هنگام افزایش درخواست شما با مشکل رو به رو نخواهید شد و قطعا سرعت لود مناسبی هواهید داشت.

آخرین اخبار وب نگاه