آیا ایموجی ها بر سئو تاثیر می گذارند؟

آیا ایموجی ها بر سئو تاثیر می گذارند؟

قبل از شروع به بررسی تمام دلایل مفید بودن ایموجی ها، باید بدانید که چگونه می توانند بر سئو و PPC (پرداخت به ازای هر کلیک )تأثیر بگذارند.بدون شک می توان گفت که ایموجی ها توسط افراد زیادی استفاده می شود. هزاره ها آنها را دوست دارند و آنها را به جای کلمات ترجیح می دهند. در یک نظرسنجی که توسط Harris Poll و به سفارش پلتفرم GIF Tenor انجام شد، نشان داد که 36 درصد از هزاره ها (18 تا 34 سال) ترجیح می دهند گیف ها و شکلک ها را به جای استفاده از کلمات، ارتباط بهتری با افکار و احساسات خود داشته باشند.

برای همین منظور، مطالعه ای که توسط AdWeek انجام شد، گزارش داد که 92 درصد از مصرف کنندگان آنلاین از ایموجی ها استفاده می کنند

آندری اسمیرنی، تصویرگر، اینفوگرافیک جالدر همین موضوع، Dictionary.com محتوای اصلی و بسیار مفیدی را برای کسانی که می‌خواهند یاد بگیرند و درک کنند که چگونه ایموجی‌ها را می‌توان به خلاقانه‌ترین روش کار کرد، ایجاد می‌کند.

سفارش طراحی اپلیکیشن و برنامه نویسی اختصاصی

تماس

اولین مقاله ای که به آن توجه کردیم لیستی از نقل قول ها بود که فقط با استفاده از ایموجی ها نوشته شده بودند.بی بر اساس حقایق ایجاد کرد تا از جامعه ایموجی حمایت کند و ابعاد این عملکرد را نشان دهد.
مورد دوم مقاله‌ای است که جهت شکلک‌ها را توضیح می‌دهد و نحوه سفارش در استفاده صحیح از ایموجی‌ها در دنیای آنلاین چقدر مهم است.

تاصیر مثبت ایموجی بر سئو 

از ایموجی ها برای افزایش نرخ کلیک استفاده کنید

بله، استفاده از ایموجی ها می تواند به شما کمک کند CTR وب سایت خود را افزایش دهید. اگر از ایموجی‌ها در ریچ اسنیپت‌های خود استفاده می‌کنید، صفحه شما در جستجو ایستاده و در نتیجه کاربر را جذب می‌کند، در نتیجه رشد غیرقابل شک CTR را افزایش می‌دهد.
تلاش برای نشان دادن نتایج با ایموجی ها نشان می دهد که تلاش برای درک رفتار کاربر و صحبت به زبان آنها است.

بسیاری از نمایندگان گوگل اذعان کردند که از داده های رفتاری به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می شود. ادموند لاو، مهندس سابق گوگل، توضیح داد که داده های کلیک برای هر موتور جستجو چقدر مهم است.
ما نمونه های عالی آنلاین برای استفاده از ایموجی ها در عناوین Google Adwords نیز پیدا کردیم. جنیفر اسلگ در وبلاگ خود برای یک برند خاص که نخ تولید می کند مثالی زد.
لری کیم، استاد PPC، ایموجی موجود در AdWords را تجربه کرد تا تاثیر آن بر CTR را دریابد. نتایج شگفت انگیز بود.
همانطور که می بینید، تبلیغ با ایموجی 1.26٪ CTR و تبلیغ بدون ایموجی 0.38٪ CTR داشت. اگر به تبلیغات نگاه کنیم، به استثنای ایموجی ها دقیقاً یکسان به نظر می رسند، بنابراین می توان با قاطعیت گفت که آنها کلید رسیدن به نتایج بهتر بودند. استفاده از ایموجی ها در عناوین ادوردز می تواند 30 درصد افزایش نرخ کلیک را برای شما به همراه داشته باشد. که امتیاز کیفیت را بهبود می بخشد، که به معنای موقعیت تبلیغات بهتر و CPC پایین تر است و در نتیجه CTR حتی بالاتر می رود.

کاراکترهای ایموجی می توانند ارتباط را در جستجو بهبود بخشند

و در صورت درخواست موقعیت، گنجاندن ایموجی ها طبیعی و مرتبط خواهد بود. برای مثال، اگر در مورد ایموجی‌ها یا حیوانات صحبت می‌کنیم (اموجی‌های حیوانات در دسترس داریم) یا چیزی که توسط یک شکلک نشان داده می‌شود، می‌توانیم یکی را در عنوان یا توضیحات متا خود قرار دهیم.گوگل تصمیم گرفت از ایموجی‌ها پشتیبانی کند، با نشان دادن آن‌ها در زمانی که فقط مرتبط هستند، بنابراین واقعاً بستگی به آنچه کاربر جستجو می‌کند و دیدن نتایج با ایموجی‌ها (در جستجوی پولی و نتایج ارگانیک) چقدر مناسب است.

سئوی محلی را از طریق ایموجی ها ارتقا دهید

اگر بخواهیم فروشگاه و مغازه‌های نزدیک شما را تبلیغ کنیم، مراقبت از ایموجی‌ها برای سئوی محلی معجزه می‌کند. از ایموجی‌های سئو در جستجو استفاده می‌شود، به‌عنوان مثال زمانی که به دنبال غذا، محل اقامت، فعالیت‌های خاص، فعالیت‌های مختلف و موارد دیگر هستیم.

با استفاده از ایموجی ها، تجربه کاربری را حفظ کنید

تجربه کاربری یک شاخص شناخته شده کیفیت است و گوگل همیشه بر آن تاکید زیادی داشته است. در تلفن همراه، UX یک سیگنال رتبه‌بندی قطعی است زیرا به‌روزرسانی الگوریتم سازگار با موبایل Google بود که صرفاً بر تجربه کاربر متمرکز بود.

تجربه کاربری بیشتر از وب سایت های سریع است. همچنین به ناوبری بهتر در وب سایت، تعامل بهتر انسان و رایانه در پایان مربوط می شود. دو چیز وجود دارد که باید اذعان کنید:

1. استفاده از ایموجی‌ها می‌تواند با کمک به کاربران برای دریافت نتایج سریع‌تر و جستجوی سریع‌تر از طریق این کدهای کوچک، یک پیشرفت در UX باشد.
2. می‌تواند تجربه کاربر را با ارائه نتایج با استفاده از کدهای زبانی مشابه کاربر (جستجو با استفاده از ایموجی، دریافت نتایج با شکلک‌ها) بهبود بخشد.

از اموجی ها برای افزایش ضریب اعتماد استفاده کنید

کاراکترهای ایموجی می‌توانند محتوای شما را مرتبط‌تر کنند و ضریب اعتماد را افزایش دهند. اساساً، این کاراکترهای خاص ارتباط عمیق تری با کاربران ایجاد می کنند زیرا شما از همان زبان آنها استفاده می کنید.

در حالی که برخی می گویند این ویژگی بیشتر یک تازگی است تا مفید، من فقط می توانم مخالفت کنم. حتی اگر نشان‌دهنده چندانی نباشند، به درستی استفاده شوند، در مواقع لزوم ممکن است ارزش بالایی داشته باشند و ضریب اعتماد را افزایش دهند، که بسیار مهم است. این می تواند باعث خاطره ماندن و فروش آینده شود.
مطالعات زیادی برای مشاهده ارتباط بین استفاده از ایموجی و اعتماد انجام شد. جی. جوبو بابین، استادیار اقتصاد در دانشگاه ایلینوی غربی، کشف کرد که به نظر می‌رسد شکلک‌ها حداقل به اندازه متن ساده در تمایل فرد به اعتماد مهم هستند. متن همچنین اعتماد را افزایش می دهد، اما ایموجی ها تأثیر قوی تری دارند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید در مسیر پیاده‌روی باشید، استفاده از ایموجی‌ها و هر ویژگی دیگری که Google فعال کرده است، تنها می‌تواند کمپین‌های بازاریابی دیجیتال شما را تکمیل کند و نتایج شما را بهبود بخشد. قبل از هر گونه تغییر چشمگیر، مطمئن شوید که از دستورالعمل ها و بهترین شیوه ها در صنعت پیروی می کنید.

ایموجی ها در SERP ارزش دارند و افزودنی عالی برای استراتژی بازاریابی محتوای شما هستند. ایموجی‌ها با استفاده صحیح، در صورت نیاز و ایجاد ارتباط، می‌توانند CTR را افزایش داده و سئوی محلی را تغذیه کنند.