ساخت اپلیکیشن پرداخت

طراحی اپلیکیشن پرداخت

دیگر کمتر کسی حوصله این را دارد تا برای پزداخت هزینه‌های مختلف مانند پرداخت قبوض و بدهی و … زمانی را صرف کند و در این ترافیک و شلوغی و ترافیک به عابربانک یا بانک مراجعه کند. تقریبا همه افراد ترجیح می‌دهند که به صورت آنلاین و با استفاده از یک اپلیکیشن پرداخت و در خانه این کارها را به سرعت و دقیق انجام دهند. مهم‌ترین مزیت  طراحی و استفاده از اپلیکیشن پرداخت این است که از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می‌کنید و می‌توانید صرف کارهای مهمتری کنید.
تقریبا مراحل طراحی اپلیکیشن‌های مختلف مشابه هم است و نوع اپلیکیشن در روند و ریتم اصلی کار تاثیرخاصی ندارد. یعنی اگر شما قصد طراحی اپلیکیشن پرداخت داشته باشید باید اول ایده اولیه را دقیق بررسی کنید و به یک نقطه مطمئن برسید. سپس با توجه به آن امکانات مورد نظر را بنویسید. طرح خود را روی کاغذ بیاورید و به یک طراحی UI,UX مناسب بروید. سپس سراغ کد نویسی و برنامه نویسی بروید تا اپلیکیشن شما طراحی شود.

طراحی اپلیکیشن پرداخت

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

هزینه طراحی اپلیکیشن پرداخت

هیچ دو اپلیکیشنی قطعا کاملا مشابه هم نیستند و در موارد متعدد و زیادی دارای اختلاف هستند. دقیقا این اختلاف با توجه به ابعاد و نوع‌شان در هزینه و قیمت طراحیشان تاثیر بسیار زیادی دارند. به زبان ساده‌تر شما هر چقدر امکانات و فیچرهای بیشتر و اختصاصی‌تری بخواهید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. قطها هر چقدر اپ شما عمومی‌تر باشد و فیچرهای خاصی نداشته باشد ارزان‌تر است. مورد بعدی شرکت برنامه نویسی است که کار طراحی اپلیکیشن پرداخت شما را برعهده می‌گیرند. این کار بسیار حساس و تخصصی است و سعی کنید حتما از افراد و شرکت‌های معتبر کمک بگیرید.

ساخت اپلیکیشن پرداخت