مفهوم کلمات کلیدی در سئو

کلمات کلیدی

مقدمه

تولید محتوا شامل اصول خاصی از جمله استفاده از کلمات کلیدی سئو می‌شود که بدون آن‌ها، رتبه خوب در موتورهای جستجو و بازدیدهای مناسب میسر نخواهند شد. می‌توان به جرئت گفت که بهینه‌سازی سایت و استراتژی محتوایی، بدون کلمات کلیدی سئو ثمری نخواهند داشت. این کلمات، اجزای ضروری موفقیت یک سایت هستند که در لینک بیلدینگ، افزایش فروش آنلاین و جذب ترافیک نقش دارند. شما می‌توانید هر کلمه‌ای را به عنوان کلمه کلیدی در نظر بگیرید اما برای انتخاب آن بایستی از استراتژی هدفمندی پیروی کنید و بر اساس معیارهای مختلف، کلمات کلیدی را در محتوای خود به کار ببرید. با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

وب نگاه در توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل iOS و اندروید تجربه خوبی دارد. بنابراین، اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن هستید که به کسب درآمد کمک می‌کند، با ایده اپلیکیشن خود با ما تماس بگیرید. دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما را از دست ندهید.

09339017809

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی عباراتی هستند که افراد برای یافتن اطلاعات مورد علاقه خود در موتورهای جستجو تایپ می‌کنند. موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و یاندکس بسیار محبوب هستند زیرا موفق می‌شوند دقیق‌ترین و مرتبط‌ترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهند. هدف نهایی هر موتور جستجو، حل مشکلات مردم است. با بررسی کلمات کلیدی، می‌توانید دقیقاً متوجه شوید که این مشکلات چیست و با محتوای با کیفیت بالا به آنها رسیدگی کنید.

اهمیت استفاده از کلمات کلیدی سئو

در کسب و کار آنلاین، کلمات کلیدی در واقع مهم‌ترین ابزار کار شما هستند. با استفاده دقیق و صحیح از آن‌ها می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و کاربران زیادی را به خود جذب نمایید. استفاده از کلمات کلیدی سئو می‌تواند اولین پله پیشرفت و موفقیت وب‌سایت شما باشد.

سفارش طراحی اپلیکیشن و برنامه نویسی اختصاصی

تماس

انواع کلمات کلیدی در سئو

انواع مختلفی از کلمات کلیدی و روش‌های مورد استفاده برای دسته‌بندی کلمات کلیدی وجود دارد:

بر اساس تعداد کلمات
کلمات کلیدی دم کوتاه
کلمات کلیدی دم دراز
بر اساس قصد کاربر
کلمات کلیدی با قصد خرید
کلمات کلیدی با هدف تجاری
کلمات کلیدی با هدف اطلاعاتی
کلمات کلیدی با هدف ناوبری
بر اساس نوع ترافیک ارگانیک
کلمات کلیدی مارک دار
کلمات کلیدی بدون برند

انواع دیگر

کلمات کلیدی استنباط شده (جغرافیایی هدفمند)
کلمات کلیدی غلط املایی
کلمات کلیدی فصلی

کلمات کلیدی سئو در خصوص بازاریابی محتوا

تولید محتوا و جستجوی آن در گوگل، نوعی تعامل دو طرفه بین بازاریابان محتوا و کاربران مجازی است. یک بازاریاب محتوا باید در حدی خبره باشد که بتواند مسیر محتوای تولید شده را با مسیر جستجوی کاربران هم‌سو نماید. در این قسمت به معرفی یک سری کلمات کلیدی سئو می‌پردازیم که بازاریابان محتوا باید در مورد آن کلمات و طرز استفاده از آن‌ها اطلاعات کامل داشته باشند. اولین دسته، کلمات کلیدی market-defining یا معرف بازار هستند که این دسته از کلمات، رایج‌ترین و نزدیک‌ترین کلماتی خواهند بود که هنگام معرفی کسب و کار، به ذهن مخاطب خطور می‌کنند. این کلمات، عمومی و کلی هستند و به همین سبب، رتبه‌گیری دشواری خواهند داشت اما در خصوص معرفی نوع کسب و کارتان، اهمیت بالایی دارند. دسته دوم، customer-defining می‌باشند که معرف مشتری و مخاطب محتوا هستند. این کلمات بسیار توسط مخاطبان شما استفاده می‌شوند و با آن‌ها می‌توانید افرادی که به هر گونه با کسب و کار شما مرتبط هستند را شناسایی نمایید. سومین دسته، کلمات کلیدی product-defining می‌باشند که معرف کالا یا محصولات شما می‌شوند. این کلمات باید بسیار دقیق به کار گرفته شوند چرا که کمک می‌کنند در لیست نتایج بیشتر دیده شوید. دسته چهارم، کلمات کلیدی industry thought leaders نام دارد. این دسته از کلمات در واقع اسامی رهبران حوزه‌های مختلف کسب و کار است که همواره مورد توجه کاربران می‌باشد. استفاده از نام افراد پیشگام هر حوزه در بیشتر دیده شدن محتوای شما موثر است. دسته پنجم، کلمات کلیدی competing company names می‌باشند که شامل نام شرکت‌های رقیب می‌شوند. از طریق استفاده از این کلمات می‌توانید از میزان موفقیت و محبوبیت رقیبان خود آگاه شوید و خودتان را نسبت به آنان بسنجید. ششمین دسته کلمات کلیدی سئو در حوزه بازاریابی، related vertical است که همان کلمات کلیدی مرتبط و هم‌گروه با کسب و کار شماست. مخاطبان شما ممکن است برای جستجوی یک موضوع از کلمات مختلفی استفاده کنند و شما با شناخت و به‌کارگیری آن کلمات می‌توانید همگی آنان را به سایت خود جذب کنید. دسته هفتم کلمات کلیدی سئو در حوزه بازاریابی، geo targeting می‌باشد. این کلمات کلیدی متناسب با موقعیت جغرافیایی هستند و بیشتر در مورد کسب و کارهای محلی و یا کارهایی که مختص مناطق خاصی است، به کار می‌روند. با به‌کارگیری این کلمات شما می‌توانید به صورت غیرمستقیم محتوای خودتان را به افرادی که نزدیک محل زندگی شما هستند معرفی کرده و آن‌ها را مجذوب کسب و کار خود کنید. 

کلمه کلیدی در سئو چیستچرا کلمات کلیدی در سئو مهم هستند؟

مشخص است که اگر سایتی در رتبه اول نتایج جستجوی ارگانیک گوگل برای کلمه کلیدی خاص ظاهر شود، تقریباً 30 درصد از جستجوگران از آن صفحه بازدید خواهند کرد. این منجر به دستیابی به ترافیک بالاتر، آگاهی بیشتر از برند و تبدیل بالقوه بالاتر می شود. بنابراین، شما همیشه باید در نظر داشته باشید تا جایی که می توانید در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالایی کسب کنید.

با ارائه محتوای با کیفیت بالا با قرار دادن کلمات کلیدی طبیعی، هم کاربران و هم خزنده های موتورهای جستجو شروع به درک سایت شما به عنوان منبع اطلاعاتی ارزشمند و مرتبط می کنند. سپس، خزنده ها به احتمال زیاد شما را در SERP ها بالا می‌برند.

آنچه همچنین بسیار مهم است، این است که به لطف کلمات کلیدی، می‌توانید مشتریان خود را بهتر بشناسید. با تجزیه و تحلیل کلماتی که آن‌ها در نوار موتور جستجو تایپ می‌کنند، همه چیزهایی که بازدیدکنندگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، افکار و نیازهای دقیق آنها را می‌دانید.

برای اینکه بیشترین استفاده را از کلمات کلیدی ببرید و به آن‌ها کمک کنید تا به موفقیت شما کمک کنند، باید شیوه‌های سئو خود را با تحقیقات کامل کلمات کلیدی شروع کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه چیست؟

سخن پایانی

استفاده از کلمات کلیدی سئو در هر زمینه‌ای می‌تواند بهترین کمک برای دیده شدن محتوا باشد. عدم رعایت اصول آن می‌تواند باعث از بین رفتن تمام زحمات شما شود. اگر در این زمینه اطلاعات و تجربه‌ای ندارید، می‌توانید از بازاریابان محتوا، کارشناسان تولید محتوا و سئوکاران کمک بگیرید تا با بهره‌گیری از دانش آنان، به بهترین نتیجه برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت وب نگاه مراجعه کنید.

Webnegahcompanyمشاهده نوشته ها

وب نگاه با بیش از 20 سال فعالیت در حوزه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن سعی دارد با نوشتن مقالات جذاب شما را بیشتر با این حوزه آشنا کند

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!