نحوه حذف کل مکالمه اینستاگرام از هر دو طرف

حذف دو طرفه مکالمه در اینستا

بدون شک اپلیکیشن اینستگرام چه در ایران و چه در خارج ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و تقریبا از محبوب ترین شبکه های اجتماعی هستند. در حال حاضر کمتر جوانی را می توانید پیدا کنید که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اکانتی نداشته باشد. البته در حال حاضر این پلتفرم در حال گسترش بین میان سالان و حتی افراد پا به سن گذاشته است. یکی از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن امکانات زیاد و متعدد آن است. شما میتوانید عکس پست کنید و استوری کنید و یا فیلم پست و استوری کنید و تماس تصویری برقرار کنید. از همه مهم تر امکان چت وجود دارد. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که آیا امکان حذف د طرفه چت و مکالمه در اینستاگرام وجود دارد یا خیر.

قسمت مورد علاقه روز شما کدام است؟ داشتن چت و شوخی میان وعده های غذایی با خانواده، به اشتراک گذاشتن عمیق ترین راز خود با خواهر یا برادرتان، یا آن تماس های تلفنی عاشقانه شبانه با آن شخص خاص؟ چه هر شخصی باشد، چیزهایی که هم قابل توجه ترین و هم فراموش نشدنی هستند گفتگوی شما با اوست. این گفتگوهاست که ما مدتها پس از پشت سر گذاشتن روزها (و حتی آن افراد) در قلبمان گرامی می داریم.

اما آیا همه مکالمات احساسات یکسانی نسبت به شما دارند؟ لازم نیست. در حالی که برخی از گفتگوها برای زندگی معنادار و گرامی هستند، گفتگوهای دیگری نیز وجود دارد که می خواهیم در اسرع وقت آنها را پشت سر بگذاریم. این مکالمات می تواند در مورد نفرت، از دست دادن عشق، یا درگیری یا هر چیز دیگری باشد که دیگر نمی خواهید به خاطر بسپارید.

آیا راهی وجود دارد که بتوانید این مکالمه را هم از خاطرات شخص مقابل و هم از خاطرات شما پاک کنید؟ در حالی که هیچ راهی برای انجام آن وجود ندارد، مطمئناً می توان شواهد آن را حذف کرد، یعنی پیام هایی که در مورد آن رد و بدل کرده اید. امروز در وبلاگ خود، در مورد امکان حذف مکالمه اینستاگرام از هر دو طرف بحث خواهیم کرد. تا آخر با ما همراه باشید تا بفهمیم که آیا چنین کاری می‌تواند انجام شود و چگونه.

آیا امکان حذف کل مکالمه اینستاگرام از هر دو طرف وجود دارد؟

بدون بحث زیاد، بیایید مستقیماً به موضوع بپردازیم: آیا می توانید یک اینستاگرام کامل را از هر دو طرف حذف کنید؟ خوب، مگر اینکه اعتبار ورود شخص دیگری که در گفتگوی مذکور شرکت دارد را داشته باشید و قصد استفاده از آنها را بدون اجازه او برای حذف چت نداشته باشید، نمی توانید.

به عبارت دیگر، حذف کل مکالمه اینستاگرام از هر دو اکانت به تنهایی غیرممکن است. اما در مورد مسدود کردن آنها چطور؟ خوب، به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید.

۱. آیا مسدود کردن این شخص می تواند کار را انجام دهد؟

برای کسانی از شما که تصور می کنید بلاک کردن شخصی در اینستاگرام می تواند کل مکالمه شما با او را از هر دو حساب حذف کند، اجازه دهید به شما بگوییم که در انجام این کار کاملاً اشتباه نمی کنید. در حقیقت، چندی پیش چنین قابلیتی در این پلتفرم وجود داشت، به همین دلیل است که بسیاری از کاربران هنوز به این روند اعتقاد دارند.

با این حال، با وسواس اینستاگرام برای به روز رسانی و بهبود دائمی رابط کاربری برنامه، می توانید انتظار داشته باشید که هر ویژگی موجود در به روز رسانی بعدی ناپدید شود. این دقیقاً همان چیزی است که با ویژگی ناپدید شدن مکالمه نیز اتفاق افتاد. اما درست مانند اکثر به‌روزرسانی‌های دیگر، این به‌روزرسانی نیز مفید بود زیرا به برخی از کاربران ترسناک اجازه می‌داد تا دیگران را آزار دهند و سپس آنها را مسدود کنند و هیچ اثری از اعمال نادرست آنها باقی نماند.

بنابراین، در حالی که این تغییر به نفع اکثر کاربران بود، این واقعیت همچنان باقی است که مسدود کردن یک نفر مکالمه شما با آنها را از هر دو طرف حذف نمی کند. ما را به نقطه اول برمی گرداند و این واقعیت را بازگرداند که انجام چنین کاری به هیچ وجه در اینستاگرام امکان پذیر نیست.

نحوه حذف دو طرفه مکالمه در اینستا

۲. حذف کل مکالمه اینستاگرام برای خودتان: این کار به این صورت است

بنابراین، شما نمی توانید کل مکالمه اینستاگرام را از هر دو طرف حذف کنید. متوجه شدیم که از پاسخ ناامید شده‌اید، اما این بدان معنا نیست که باید محکم بنشینید و آن را بمکید. اگر این گفتگو برای شما آزاردهنده است، چرا خودتان از شر آن خلاص نمی شوید؟ مطمئناً می توانید این کار را روی پلتفرم انجام دهید، و در مراحل ذکر شده در زیر، به شما خواهیم گفت که چگونه:

مرحله ۱: برنامه اینستاگرام را در تلفن هوشمند خود باز کنید. از برگه صفحه اصلی، نماد پیام را در گوشه سمت راست بالای صفحه خود پیمایش کنید و روی آن ضربه بزنید تا DM های شما باز شود.

مرحله ۲: وقتی روی برگه DMs خود وارد می‌شوید، همه مکالمات خود را به ترتیب زمانی فهرست می‌کنید. برای یافتن مکالمه‌ای که می‌خواهید حذف کنید، می‌توانید در این فهرست پیمایش کنید یا نام کاربری آنها را در نوار جستجوی نمایش داده شده در بالا جستجو کنید.

مرحله ۳: هنگامی که این مکالمه را پیدا کردید، بسته به گوشی هوشمندی که استفاده می کنید، یکی از این مراحل را دنبال کنید:

اگر کاربر اندروید هستید، روی این مکالمه به مدت طولانی فشار دهید تا منوی روی صفحه نمایش شما ظاهر شود. اولین گزینه در این منو Delete است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی آن ضربه بزنید.

از طرف دیگر، به عنوان یک کاربر iOS، فقط باید انگشت خود را روی مکالمه بکشید تا دو دکمه ظاهر شود: یکی سفید برای Mute و دیگری قرمز در کنار آن برای Delete. روی دومی ضربه بزنید، و از شما خواسته می شود تا اقدام خود را تأیید کنید. دوباره Delete را فشار دهید، کار شما تمام خواهد شد.

[vc_row][vc_column][cz_button title=”سفارش طراحی اپلیکیشن اختصاصی” btn_position=”cz_btn_center” btn_effect=”cz_btn_zoom_in” id=”cz_62405″ link=”url:tel%3A%2009339017809″ sk_button=”border-radius:70px;padding-left:30px;padding-right:30px;font-size:22px;background-color:unset !important;background-image:linear-gradient(135deg,#1e73bb,#b40ed6);” sk_hover=”color:#ffffff;” icon=”fa fa-phone-square” cz_button=””][/vc_column][/vc_row]