چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را ببینیم

طراحی اپلیکیشن رستوران

چگونه پیام های پاک شده اینستاگرام را بازیابی کنیم

همانطور که همه ما می دانیم، اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه اجتماعی برای به اشتراک گذاری لحظات خاص از طریق عکس، فیلم و استوری است. میلیون ها کاربر در سراسر جهان از آن برای ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران استفاده می کنند. پلتفرم دائما تغییر می کند، الگوریتم ها را به روز می کند و ویژگی های جدیدی را برای تجربه کاربری بهتر اضافه می کند.

در دسامبر 2013، این پلتفرم ویژگی Direct Messages را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی ارسال کنند.

همچنین، به خاطر داشته باشید که این پلتفرم هرگز برای ارائه یک سرویس پیام مستقیم طراحی نشده است. به همین دلیل است که به کاربران اجازه نمی‌دهد از پیام‌ها مستقیماً از برنامه نسخه پشتیبان تهیه کنند.

اما، همه ما به طور تصادفی چیزی را حذف کرده ایم و سپس به آن نیاز داشته ایم. متاسفانه گاهی این اتفاق برای پیام های اینستاگرام ما می افتد. حذف اشتباهی پیام‌های مهم از اینستاگرام می‌تواند مانند یک فاجعه به نظر برسد، اگر بدانید که بازیابی آنها دشوار است.

آروم باش! در اینجا می توانید راهنمای کامل نحوه بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام در سال 2023 را پیدا کنید.

بنابراین اگر می‌خواهید پیام‌های مستقیم اینستاگرام را بازیابی کنید یا پیام‌های قدیمی اینستاگرام را بازیابی کنید، این مقاله را دوست خواهید داشت.

1. بازیابی پیام های اینستاگرام توسط iStaunch

برای بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام، به بازیابی پیام های اینستاگرام توسط iStaunch در دستگاه اندروید یا آیفون خود بروید. نام کاربری را در کادر مشخص شده تایپ کنید و روی دکمه Recover ضربه بزنید. حالا بنشینید و به طور خودکار پیام های حذف شده را به حساب اینستاگرام شما بازیابی می کند.

2. بازیابی پیام های اینستاگرام با درخواست داده های حساب (اندروید)

اگر پیام مستقیمی را از اینستاگرام در اندروید یا آیفون خود حذف کنید، دیگر در برنامه شما در دسترس نخواهد بود، اما همچنان در سرور موجود است.

برای بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام کافی است اطلاعات حساب کاربری خود را از اینستاگرام درخواست کنید و پیام های پاک شده خود را بازیابی کنید.

در اینجا چگونه می توانید:

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.
روی نماد نمایه کوچک در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و به صفحه نمایه خود هدایت خواهید شد.

سپس روی نماد سه خط در بالا ضربه بزنید و منوی پاپ آپ جدیدی باز می شود.

تنظیمات را از لیست گزینه ها انتخاب کنید.
شما به صفحه هدایت می شوید، در اینجا روی گزینه Security ضربه بزنید.
به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Download Data در داخل بخش Data and History ضربه بزنید.
آدرس ایمیل ثبت شده اینستاگرام خود را وارد کنید تا کپی اطلاعات خود را دریافت کنید. فقط آدرس ایمیل را وارد کنید و روی درخواست دانلود ضربه بزنید.

در مرحله بعد، از شما می خواهد رمز عبور را برای تأیید وارد کنید، رمز عبور را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید.

تمام شد، درخواست دانلود اطلاعات حساب شما با موفقیت ارسال شد. پیامی مانند «ما شروع به ایجاد فایلی از چیزهایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید را شروع کرده‌ایم و پیوندی را به xyz@gmail.com ایمیل می‌کنیم. جمع آوری این داده ها و ارسال آن برای شما ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد. به یاد داشته باشید که اگر صندوق پست هرزنامه خود را نمی بینید، آن را بررسی کنید.

ایمیل را از اینستاگرام باز کنید، ظرف 48 ساعت آن را دریافت خواهید کرد. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، روی دکمه Download Data ضربه بزنید.
پس از دانلود آن بر روی گوشی هوشمند خود، مراحل زیر را برای مشاهده و بازیابی پیام های مستقیم اینستاگرام (DM) حذف شده دنبال کنید.

نحوه مشاهده و بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام

برنامه Json Genie (ویرایشگر) را روی گوشی خود نصب کنید.
فایل فشرده دانلود شده را اکسترکت کنید.
برنامه Json Genie (ویرایشگر) را اجرا کنید.
پوشه داده اینستاگرام را پیدا کنید و فایل messages.json را باز کنید.

تمام است، در اینجا می توانید پیام های حذف شده اینستاگرام را در تمام دوران مشاهده کنید.
اگر از آیفون استفاده می کنید، می توانید از JSON Pro Free برای دیدن فایل JSON استفاده کنید. برای دیدن فایل JSON در رایانه شخصی خود باید به وب سایت Online JSON Viewer بروید.

3. بازیابی پیام های اینستاگرام با درخواست داده های حساب (PC)

مرورگر Google Chrome را در رایانه شخصی خود باز کنید و به سایت اینستاگرام مراجعه کنید.
با وارد کردن نام کاربری/شماره تلفن/آدرس ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.
روی نمایه خود که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید و نمایه را انتخاب کنید.

یک منوی پاپ آپ باز می شود، حریم خصوصی و امنیت را از لیست گزینه ها انتخاب کنید.
سپس به پایین اسکرول کنید و روی دکمه Request Download در داخل قسمت Data Download ضربه بزنید.

آدرس ایمیل ثبت شده خود را وارد کنید، JSON را در قسمت Information format انتخاب کنید و روی Next ضربه بزنید.
از شما می خواهد رمز عبور حساب خود را برای تأیید وارد کنید و روی دکمه درخواست دانلود ضربه بزنید

تمام است، اینستاگرام شروع به ایجاد فایلی از اطلاعات حساب شما می کند و پس از آماده شدن برای دانلود، پیوندی را به inikhilsethi@gmail.com ایمیل می کند. به خاطر داشته باشید که جمع آوری این اطلاعات و ارسال آن برای شما ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد.

پس از دریافت ایمیل برای دانلود داده ها، پیام های حذف شده اینستاگرام را در یک فایل JSON خواهید دید.

بسته شدن:

امیدواریم مراحل بالا برای بازیابی پیام های حذف شده در اینستاگرام را دوست داشته باشید. راه های ممکن برای بازیابی پیام های پاک شده اینستاگرام در دستگاه های اندروید و آیفون را می دانید. از کدام روش برای مشاهده DM حذف شده اینستاگرام استفاده می کنید؟

[vc_row][vc_column][cz_button title=”سفارش طراحی اپلیکیشن اختصاصی” btn_position=”cz_btn_center” btn_effect=”cz_btn_zoom_in” id=”cz_62405″ link=”url:tel%3A%2009339017809″ sk_button=”border-radius:70px;padding-left:30px;padding-right:30px;font-size:22px;background-color:unset !important;background-image:linear-gradient(135deg,#1e73bb,#b40ed6);” sk_hover=”color:#ffffff;” icon=”fa fa-phone-square” cz_button=””][/vc_column][/vc_row]