معرفی بهترین افزونه های امنیتی سایت وردپرسی

افزونه امنیتی سایت

معمولا بسیاری از افراد هنگامی که قصد راه‌اندازی یک‌وبسایت را دارند، امنیت سایت را در اولویت آخر قرار می‌دهند. در بسیاری از مواقع، افراد معمولا تا زمان بروز مشکل امنیتی برای سایت، به افزایش امنیت آن فکر نمی‌کند و بهتر است تا اگر قصد طراحی یک وب‌سایت وردپرسی را دارید، امنیت آن را در نظر بگیرید. این موضوع اخیرا نمود ببیشتری پیدا کرده است. ویروسی یا عنوان ویروس چینی و یا ژاپنی اخیرا در سایت های وردپرسی به شدت افزایش یافته است و آثار مخرب بسیاری دارد. برای مثال عنوان سئو و متا دیسکریپشن شما به زبان چینی و ژاپنی تغغیر می‌کند و صفحات زیادی با زبان چینی برای شما ایجاد می‌شود. تا شما به این موضوع پی ببرید و اقدام به رغع آن کنید و گوگل متوجه اصلاحات شوید زمان زیادی صرف می‌شود و این زمان تاثیر بسیار مخربی بر روند سئو و بهینه سازی سایت شما خواهد داشت. البته موضوع فقط ویروس چینی و ژاپنی نیست و اگر شما به امنیت سایت خود اهمیت کافی ندهید خطرات و مشکلات زیادی گریبان شما را خواهد گرفت. در ادامه در خصوص راه های افزایش امنیت سایت وردپرسی صحبت خواهیم کرد.

خوشبختانه وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که افزونه‌های زیادی دارد و شما می‌توانید از افزرونه‌های مختلفی برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. در این مقاله از شرکت نرم‌‌افزاری وب نگاه به معرفی بهترین افزونه‌ های امنیت وردپرس می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اهمیت فراهم کردن امنیت برای وردپرس

همانطور که می‌دانید، وردپرس یکی از پرطرفدارترین سیستم‌های مدیریت محتوا در جهان است و در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیون سایت با استفاده از وردپرس در حال فعالیت هستند. درست است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس امنیت بالایی دارد و توسعه‌دهنگان این سیستم هر روزه در حال تلاش برای افزایش امنیت این سیستم مدیریت محتوا هستند، اما با گسترش استفاده از وردپرس، هکرهای زیادی تلاش کردند تا با ابداع روش‌های مختلف، سایت‌های وردپرسی را هک کنند.

به همین دلیل است که امنیت سایت وردپرسی اهمیت پیدا می‌کند و شما باید نسبت به فراهم کردن آن اقدام کنید. خوشبختانه با افزایش تلاش هکرها برای هک سایت‌های وردپرسی، افراد زیادی برای حل این مشکل قدم برداشتند و افزونه‌هایی ساختند که تا حد زیادی امنیت سایت وردپرسی شما را تامین می‌کنند. در بخش‌های بعدی بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

بهترین افزونه‌ها برای امنیت وردپرس

همگی سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا با تنوع بالای افزونه می‌شناسند و به همین دلیل است که افراد زیادی و حتی شرکت‌های بزرگ به استفاده از وردپرس روی آورده‌اند. در این بخش به معرفی بهترین افزونه‌‌های امنیت وردپرس می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

افزونه All in one WordPress Security

افزونه All in one WordPress Security از قدرتمندترین افزونه های امنیتی است که همه قسمت های سایت شما را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. این افزونه کاملا رایگان بوده و از قدیمی ترین افزونه های وردپرسی است که به سرعت وب‌سایت شما نیز آسیبی نمی‌زند. حال به بررسی قابلیت و کاربرد های این افزونه می‌پردازیم.

بهترین_افزونه_های امنیت سایت وردپرسی

امنیت حساب کاربری

این افزونه علاوه بر تشخیص نام شما، آن را تغییر می‌دهد تا در مقابل حملات سایبری بر روی سایت شما از آن محافظت کند. همچنین این افزونه قدرت و سختی رمز عبور شما را تعیین می‌کند که با توجه به این قابلیت شما می‌توانید رمز قدرتمندتری را انتخاب کنید.
[vc_row][vc_column][cz_button title=”سفارش طراحی اپلیکیشن اختصاصی” btn_position=”cz_btn_center” btn_effect=”cz_btn_zoom_in” id=”cz_62405″ link=”url:tel%3A%2009339017809″ sk_button=”border-radius:70px;padding-left:30px;padding-right:30px;font-size:22px;background-color:unset !important;background-image:linear-gradient(135deg,#1e73bb,#b40ed6);” sk_hover=”color:#ffffff;” icon=”fa fa-phone-square” cz_button=””][/vc_column][/vc_row]

امنیت ثبت نام کاربران

از قابلیت های این افزونه می‌توان به تایید دستی حساب های کاربری اشاره کرد. با فعال کردن این قابلیت میتوانید به صورت دستی ثبت نام هارو تایید کنید.

پشتیبانی از زبان فارسی

این افزونه علاوه بر زبان انگلیسی، آلمانی و .. از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند که کار را برای کاربران ایرانی آسان تر می‌سازد.

جلوگیری از دزدیده شدن محتوای سایت

با فعال کردن این قابلیت افزونه میتوانید از به سرقت رفتن اطلاعات و محتوای سایت خود جلوگیری کنید. در واقع با فعال کردن این قابلیت گزینه کپی را برای سایت خود قفل می‎کنید.

نظرات اسپم

این قابلیت از افزونه all in .. موجب می‌شود از ارسال کامنت‌های اسپم جلوگیری شود و ip هایی که فعالیت زیادی را از نظر تولید کامنت هرز دارند را با یک کلیک بلاک کنید.

همچنین می‌توانید با اضافه کردن فرم کپچا امنیت سایت خود را در برابر نظرات هرزنامه چند برابر کنید.

افزونه وردفنس

افزونه وردفنس یکی از بهترین افزونه‌هایی است که شما می‌توانید برای امنیت سایت وردپرسی‌تان از ان استفاده کنید. لازم به ذکر است که این افزونه بیش از ۴ میلیون نصب فعال دارد و این موضوع نشان می‌دهد که برای وب‌سایت‌های زیادی کاربرد داشته است.

افزونه وردفنس این قابلیت را دارد تا ترافیک‌هایی که غیرطبیعی هستند را به صورت خودکار شناسایی کند و مانع هک شدن سایت شما شود. همچنین این افزونه یک اسکنر به سایت شما اضافه می‌کند که همانند آنتی ویروس است و توانایی این را دارد تا کدهای مخرب سایت شما را شناسایی و آن‌ها را از بین ببرد. به همین دلیل، امنیت سایت شما با وجود این موضوع دو برابر می‌شود. برخی از ویژگی‌های مهم این افزونه عبارت‌اند از:

  • ایمنی در مقابل حملات brute force
  • اسکن فایل های قالب و افزونه های وردپرس
  • ایمنی در برابر حملات دیداس DDOS
  • قابلیت تایید ۲ مرحله ای جهت ورود به مدیریت وردپرس
  • اسکن و مانیتورینگ وردپرس جهت تشخیص کدها و فایل های مخرب
  • قابلیت استفاده به صورت شبکه
  • قابلیت بررسی آمار ترافیک وب‌سایت

افزونه  ithemes security 

افزونه اخری که می‌خواهیم برای امنیت سایت وردپرسی به شما معرفی کنیم، افزونه  ithemes security  است. این افزونه هم‌اکنون در مخزن وردپرس بیش از ۱ میلیون نصب فعال دارد. ویژگی اصلی این افزونه این است که مدام آپدیت می‌شود و توان این را دارد. این افزونه قابلیت این را دارد که افراد و آی‌پی‌هایی که قبلت به وب‌سایت‌های دیگر حمله کرده‌اند را شناسایی کند و دسترسی آن‌ها به سایت را محدود کند.

از کدام افزونه برای افزایش امنیت سایت استفاده کنیم؟

در این مقاله از شرکت برنامه نویسی، با بررسی بهترین افزونه‌های امنیت وردپرس همراه شما بودیم. لازم به ذکر است که انتخاب افزونه برای امنیت وردپرس کاملا بستگی به سازگاری آن با وب‌سایت شما دارد. شما می‌توانید برای انتخاب افزونه سایت، قالب شخصی سایت خود را در نظر بگیرید و پس از تایید سازگاری آن با قالب، آن را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *