ساخت اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل (Mobile application design)

وارد کردن کسب و کار و بیزینس به دنیای مجازی از ضروری ‌ترین مواردی است که تقریبا همه افراد به اهمیت آن پی برده‌اند. حال بین طراحی اپلیکیشن موبایل و یا طراحی سایت اختصاصی می‌توانید یکی و یا هر دو را امتحان کنید. شرکت وب نگاه با داشتن نیروهای متخصص و تجربه چندین ساله، می‌تواند ایده‌های شما را با طراحی اپلیکیشن‌ کاربردی به بهترین کارایی و سرعت و امنیت به موفقیت برساند.

جهت دریافت مشاوره در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل و سایت به صورت تخصصی با شماره زیر تماس حاص فرمائید

پروسه طراحی اپلیکیشن موبایل

توسعه
  • تهیه استراتژی توسعه اپ
  • تست کردن استراتژی
  • توسعه و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل
  • انتشار اپلیکیشن موبایل
طراحی
  • ساخت طراحی اولیه اپلیکیشن موبایل
  • ایجاد تغییران
  • گرفتن نظر مشتری
  • اعمال بازخورد مشتری بر اپلیکیشن موبایل
پلن و برنامه ریزی
  • تحلیل اطلاعات پروژه
  • مستندسازی
  • تهیه طرح کلی (wireframes)
  • تایید مشتری

چرا برای طراحی اپلیکیشن موبایل خود وب نگاه را انتخاب کنیم؟

برنامه نویسی موبایل، همگام بودن با تکنولوژی و از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مواردی است که کسب و کارها باید در نظر بگیرند. تولید نرم افزارهای تلفن همراه می‌تواند در راه اندازی یک ایده و کسب و کار جدید و یک استارت آپ (Startup) و دربخش‌های متفاوتی مانند فروشگاه‌های آنلاین، وبسایت‌های تخفیف گروهی، وب سایت کتابخانه مجازی، حسابداری، امور اطلاع رسانی، مارکتینگ و بسیاری مباحث دیگر انجام گیرد.

وب نگاه، برنامه نویسی موبایل را همگام با استانداردهای روز و با استراتژی هدفمند انجام می‌‌دهد. هم چنین جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان خود به مشاوره‌های مدیریتی جهت طراحی اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل و استفاده بهینه از این تکنولوژی می‌پردازد.زمانی که شما بخواهید اپلیکیشن موبایلی را طراحی کنید و یا آن را به شرکت نرم افزاری بسپارید باید در نظر داشته باشید چون برای بار اول است که می‌خواهید این کار را انجام دهید، حتما طراحی اپلیکیشن را به شرکت برنامه نویسی حرفه‌ای بسپارید تا بتوانند تا جای ممکن بهترین طراحی را انجام دهند که اپ مورد نظر بهترین بازدید را داشته باشد در غیر این صورت ممکن است آنطور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگیرد.

برنامه نویسی اختصاصیاپلیکیشن موبایل

برای کسب و کار خود اپلیکیشن موبایل طراحی کنیم یا سایت؟

به عنوان مدیر یک کسب و کار شاید انتخاب بین این دو برایتان دشوار باشد. آیا بهتر است خدمتتان یک اپلیکیشن موبایل باشد؟ یا لازم است طراحی سایت اختصاصی و یا طراحی وب اپلیکیشن انجام دهید؟ مطلب کاملی برای انتخاب بین طراحی اپلیکیشن موبایل و یا سایت برایتان تهیه کرده‌ایم. در این‌جا خلاصه‌ای از فاکتورهایی در تصمیم گیری شما موثر است آورده‌ایم:

هدف محصول شما چیست؟

با توجه به نوع خدمتتان، جامعه هدفتان کدام است؟ رقبای شما چه کرده‌اند؟ چقدر بودجه دارید؟ در مورد مشتریان خود تحقیق کنید. داده‌ها نشان داده که تمایل آن‌ها بیشتر به سمت وب اپ بوده یا اپلیکیشن اختصاصی موبایل؟

آیا محصول شما به صورت روزانه یا متناوب استفاده می‌شود؟

در این صورت تمایل کاربر بیشتر سمت استفاده از اپلیکیشن است. البته این استفاده منطقا لازم است با تلفن همراه باشد.

آیا نیاز به استفاده از قابلیت‌های تلفن همراه دارید؟

اگر نیاز به دسترسی به ویژگی‌هایی مثل موقعیت کاربر،‌ دوربین، میکروفون، سنسورها و غیره دارید، طراحی اپلیکیشن اختصاصی کاربردی‌تر و کم هزینه‌تر است.

به نظرتان کاربران می‌خواهند از محصولتان به صورت آفلاین استفاده کنند؟

اگر اپلیکیشن شما کاربرد آفلاین دارد، بهتر است اپ طراحی کنید.

ساخت اپلیکیشن موبایل

امروزه با توسعه‌ی دنیای فناوری، ساخت اپلیکیشن‌های موبایل متنوع بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برنامه‌هایی که به راحتی و با چند اشاره انگشت بسیاری از نیازهای امروزی و روزمره افراد را برآورده می‌کنند. با توجه به سرعت توسعه این اپلیکیشن‌های موبایل و استفاده بهتر از آنها لازم است با اطلاعاتی در این زمینه آشنا شوید. اپلیکیشن موبایل یا اپ موبایل همان نرم افزارهای گوشی‌های هوشمند هستند که توسط برنامه نویسان اپ تولید شده و قابلیت اجرا در گوشی ها را دارند. در ادامه با طراحی اپلیکیشن موبایل و همچنین فاکتورهای مهم در تعیین تعرفه ساخت اپلیکیشن موبایل را بیان می‌کنیم

شرکت برنامه نویسی وب نگاه متشکل از کادر مجرب و خوش ذوق آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی اپ موبایل  می باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت راهکارهای هوشمندانه در جهت توسعه کسب و کار خود با کارشناسان وب نگاه مشورت نمایید.

قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل

1- ویژگی‌ها و قابلیت‌های اپلیکیشن موبایل 

توسعه دهندگان برنامه‌ی نرم افزاری در طراحی اپ موبایل، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که مد نظر کارفرما می‌باشد را بررسی کرده و طبق آن هزینه‌های ناشی از طراحی اپلیکیشن موبایل را به وی اعلام می‌نمایند. به دلیل این که اهداف و قابلیت‌های اپلیکیشن‌های موبایل مختلف، متفاوت است هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل بالطبع با هم فرق خواهد داشت.

2- سفارشی سازی طراحی بصری

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده‌ی هزینه‌ها در طراحی اپلیکیشن موبایل، اندازه‌ی صفحه نمایش می‌باشد. به دلیل این که ایجاد یک صفحه نمایش خاص در ساخت اپلیکیشن موبایل یک عمل تخصصی و سفارشی به حساب می‌آید، و در هزینه‌های طراحی تاثیر گذاشته و آن را افزایش می‌دهد.

3- بسترهای نرم افزاری

منظور از بستر سازی نرم افزاری این است که اپلیکیشن موبایل مورد نظر شما بر اساس کدام زبان برنامه نویسی طراحی خواهد شد. در طراحی و ساخت اپ موبایل، زبان برنامه نویسی بر اساس بازار کار و همچنین شرایط مورد نظر انتخاب شده و تعیین می‌شود که اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل اندورید باید طراحی شود و یا iPad و … .

4-سیستم عامل اپلیکیشن

اپلیکیشن‌ا به طور عمده در دو سیستم عامل اندروید و ios ارائه می‌شود. حال اینکه شما قصد طراحی اپلیکیشن اندروید دارید و یا قصد طراحی اپلیکیشن ios دارید در روند تعیین قیمت بسیار موثر است.

طراحی اپلیکیشن موبایل با پایتون

پایتون امروزه یکی از محبو‌ترین و کاربردی‌ترین زبان‌های برنامه نویسی است که در موارد مختلف کاربرد داد. پایتون یک زبان سطح بالا و شی‌گرا است. از مهم‌ترین کاربردهای پایتون می‌توان به هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ و طراحی وب سایت و … اشاره کرد. اما بلا شک طراحی اپلیکیشن با پایتون مهم‌ترین کاربرد آن است. امروزه ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون با سرعت زیادی در حال گسترش است.

مزایای طراحی برنامه موبایل

زمانی که شما بخواهید اپلیکیشن موبایلی را طراحی کنید و یا آن را به شرکتی بسپارید باید در نظر داشته باشید چون برای بار اول است که میخواهید این کار را انجام دهید ، حتما طراحی اپ حرفه‌ای موبایل را به شرکت برنامه نویسی حرفه‌ای بسپارید تا بتوانند تا جای ممکن بهترین طراحی را انجام دهند که اپ مورد نظر بهترین بازدید را داشته باشد در غیر این صورت ممکن است آنطور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگیرد.

  • راحتی تعامل با مشترییکی از مهم‌ترین فواید ساخت اپلیکیشن موبایل راحت ساختن ارتباط با مشتری می‌باشد. در برنامه‌های کاربردی صاحبان کا می‌توانند نوتیفیکیشن را فعال کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ مشتریان را بدهند. این مزیت باعث ایجاد مشتریان وفادار می‌شود.
  • راحتی قابلیت دسترسیاز دیگر فواید ساخت اپلیکیشن موبایل این است که دسترسی به کسب و کار را برای کاربران راحت تر می‌سازد. حتی در اپلیکیشن ها میتوان برخی از تخفیف ها را برای برخی مشتریان ایجاد کرد که رابطه بین برنامه کاربردی و مشتریان را قوی تر سازد.
  • ارزش قائل شدن برای مشتریانطراحی اپ‌های موبایل همیشه موجب وفاداری مشتریان می‌شوند. اگر امکانات خاصی مانند پاداش دادن برای هر کاربر را برای مشتریان در نظر داشته باشید این وفاداری روز به روز افزایش پیدا می‌کند.
  • برندسازییکی از راه‌های موثر در برندسازی طراحی اپ موبایل است. با ایجاد لوگوی زیبا برای برنامه و تنظیم آن در هنگام ورد، باعث می‌شود همیشه در ذهن مخاطبان باقی بماند و حتی در صورت راضی بودن آن را به دیگران تبلیغ کنند.
  • خدمات منحصر به فرد و پرداختبا توجه به اینکه رقابت در برخی از حوزه‌ها سخت‌تر است، می‌توانید برای ورود به این چالش طراحی اپلیکیشن موبایل را در نظر داشته باشید. برای کاربر پسند بودن برنامه های کاربردی در صورت فروش محصول، پیشنهاد میشود حتما گزینه پرداخت را فعال کنید.

سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل تهران

طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از بازارهای داغ و پرطرفدار در دنیای تکنولوژی است. امروزه برای انجام جزئی‌ترین فعالیت‌ها اپلیکیشن‌های موبایل متفاوتی طراحی شده است. استفاده از این برنامه ها بسیاری از کارهای پرداخت، سفارش و … را با سرعت بیشتر پیش می‌برد. در ایران نیز شرکت‌های بسیاری در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن خدماتی فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها از بهترین و دقیق‌ترین برنامه نویسان اپ بهره‌مند هستند و یکی از بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل، شرکت نرم افزاری وب نگاه است.

برای سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل معمولا سوالات زیادی برای مشتریان پیش می‌آید. یکی از این سوالات، بخش هزینه است. تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل با توجه به حوزه کاری و امکانات مورد نیاز متغیر است، بنابراین برای اطلاع از تعرفه نیاز است تا خدمات و امکانات مورد نظر خود را با برنامه نویسات اپ وب نگاه در میان بگذارید. ما با ارائه راهکارهای هوشمندانه کسب و کار شما را رونق می بخشیم.

برای سفارش ساخت اپلیکیشن موبایل با شرکت نرم افزاری وب نگاه تماس حاصل فرمایید تا با توجه به نیاز و امکانات مد نظر شما, برای شما در پیش فاکتوری رسمی ارسال نمایند.

آخرین اخبار وب نگاه