بهترین راه های مشاهده پیام حذف شده در واتس اپ

طراحی اپلیکیشن

مقدمه

بی شک مسنجر واتس اپ یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان ایران و جهان می‌باشد که میلیون ها کاربر در هر روز اقدام به استفاده از آن می‌کنند. در شرایط مختلفی برای تمامی ما پیش آمده است که به صورت اتفاقی پیام هایی را حذف می‌کنیم و علی‌رغم مهم بودنشان دیگر به آن ها دسترسی نخواهیم داشت. چت‌های واتساپ همیشه احساسی و دوستانه نیستند، گاهی اوقات بعضی از پیام‌ها برای انسان حکم مرگ و زندگی دارد و ما قصد داریم با ساده‌ترین روش ممکن این مشکل را برطرف کنیم تا اگر مخاطب شما پیام ارسالی را پاک کرد، باز هم بتوانید برای خواندن پیام های پاک شده واتس اپ اقدام کنید. با توجه به این موضوع توسعه دهندگان اقدام به انتشار یک اپ جدید و پر طرفدار برای این مسنجر بزرگ کرده‌اند که نیاز هایتان را در این زمینه برطرف می‌سازد.

آموزش دیدن پیام‌های حذف‌ شده واتساپ

قابلیت پاک کردن پیام ارسالی در زمان مشخص از ویژگی‌هایی است که واتساپ آن را مدت‌ها قبل به امکانات خود اضافه نموده است. کاربر نیز به ازای هر پیام پاک‌شده، اعلانی با محتوای This message was deleted و یا Reply was deleted دریافت می‌کند و توسط آن اعلان از حذف شدن یک یا چند پیام توسط طرف مقابل مطلع می‌گردد. خب، اگر کنجکاو هستید که پیام حذف شده چیست، راهی برای پیدا کردن آن وجود دارد. البته لازم به ذکر است که واتس اپ دارای هیچ ویژگی رسمی نیست که پیام های حذف شده را به شما نشان دهد. بدین ترتیب اگر شخصی به شما پیامی ارسال کرده و سپس پاک شده است را می‌توانید به کمک این نرم‌افزار بازگردانی کنید. در واقع قصد داریم راه حلی برای خواندن پیام حذف شده توسط فرستنده در واتس اپ ایفون یا اندروید به شما ارائه دهیم. توجه داشته باشید که فقط پیام‌هایی که بعد از نصب این برنامه حذف شده‌اند، قابل بازگردانی خواهد بود.

معرفی اپلیکیشن برای دیدن پیام‌های حذف شده واتساپ

 Delete for everyone | View Deleted Messages Pro عنوان یک اپلیکیشن و یا به نوعی یک ابزار خاص برای نمایش پیام های حذف شده واتس اپ می‌باشد که توسط ikva eSolutions توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی برای اندروید منتشر شده است. الگوریتم خاص و بی نظیر موجود در این نرم افزار به گونه ای عمل می‌کند که در هر زمانی بتوانید به آخرین پیام های حذف شده دسترسی داشته باشید و آن ها را مشاهده نمایید. مهم نیست از کدام نسخه واتس آپ استفاده می‌کنید زیرا این استارت اپ با پشتیبانی از تمامی نسخه ها یک تجربه ی جدید و بی نظیر را در اختیارتان قرار می‌دهد. تنها توجه داشته باشید که پیام های حذف شده قبل از نصب این نرم افزار قادر به بازگردانی نیستند و تنها زمانی می توانید پیام های حذف شده را مشاهده کنید که این برنامه نیز بر روی اسمارت فونتان در حال فعالیت باشد.

بهترین راه مشاهده پیام حذف شده در واتس اپهنحوه کار اپلیکیشن Delete for Everyone

وقتی وارد برنامه می‌شوید، پیام‌های پاک شده با ترتیب زمانی در یک کادر قرمز رنگ در صفحه چت نمایش داده خواهد شد و کار با نرم‌افزار نیز بسیار ساده و راحت می‌باشد. این اپ کارآمد با دارا بودن یک سیستم فوق‌العاده توانسته است تا با پرداخت درون شبکه 3.49 دلاری خود، امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران فروشگاه گوگل پلی دریافت نماید که می‌توان گفت کاملا شایسته آن است. شما مانند همیشه می‌توانید جدیدترین نسخه حرفه‌ای این اپلیکیشن پرکاربرد را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید؛ حتی نسخه رایگان این برنامه نیز تمامی امکانات و قابلیت‌های آن را شامل می‌شود. البته توجه داشته باشید که این برنامه بر اساس یک باگ موجود در واتساپ عمل می‌کند و امکان این وجود دارد که با رفع این مشکل، برنامه مذکور کارایی خود را کاملا از دست بدهد.

امکانات و قابلیت‌های برنامه View Deleted Messages

  1. امکان پشتیبانی کردن از نسخه‌های مختلف واتساپ و واتساپ بیزینس 
  2. نمایش تمامی پیام‌های حذف‌شده در واتساپ
  3. امکان نمایش تمام پیام‌های حذف‌شده در واتساپ به صورت یک جا در یک صفحه
  4. امکان تنظیم میزان نمایش و ذخیره کردن پیام‌ها در واتساپ
  5. امکان پشتیبانی کردن از تمام مخاطبین
  6. امکان جست و جو در بین پیام‌های حذف‌شده و یافتن پیام حذف‌شده مورد نظر
  7. امکان تنظیم اندازه سابقه پیام‌ها

چگونگی دیدن پیام‌های حذف‌شده در واتساپ بدون برنامه

برنامه‌‌ای که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم، بسیار پرکاربرد می‌باشد اما اگر به هر دلیلی در دستگاه شما جواب نداد و یا تمایل به دیدن پیام‌های حذف‌شده واتساپتان بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشنی داشتید، در این قسمت راه‌هایی را به شما ارائه می‌دهیم:

  1. می‌توانید از طریق اعلان‌های واتساپ در نوار اعلان، پیام‌ها را ببینید. اما حتی اگر نوتیفیکیشن آن پیام را هم پاک کردید، جای نگرانی نیست. در صورتی که با ورود به تنظیمات و انتخاب گزینه apps & notifications و وارد شدن به منوی اعلان‌ها، ویژگی notification history را فعال کرده باشید و گزینه use notification history را انتخاب نموده باشید، اعلان‌های حذف‌شده طی 24 ساعت گذشته را می‌توانید مشاهده کنید. با فعال‌سازی این ویژگی، بدون نصب هیچ برنامه اضافه‌ای قادر به خواندن پیام‌های حذف‌شده واتساپ از طریق خواندن اعلان‌های حذف‌شده هستید. چنین قابلیتی در تمامی گوشی‌های هوشمند اندروید به بعد، در دسترس است. 
  2. اصولا کل چت‌های واتساپ در گوشی‌های هوشمند اندرویدی ذخیره می‌شود و همین موضوع به افراد کمک می‌کند تا بتوانند از طریق پوشه my files به تاریخچه چت‌های خود دسترسی داشته باشند و حتی فایل چت‌های خود را در حافظه اصلی یا حافظه جانبی ذخیره نمایند. بدین صورت که پس از ورود به پوشه my files، وارد پوشه device storage شوید. سپس پوشه whatsapp و بعد از آن، پوشه database را انتخاب نمایید. در این قسمت تمام چت‌های واتساپ ذخیره شده است.

سخن پایانی

پاک شدن پیام‌ها در هر اپلیکیشنی می‌تواند مشکلاتی به بار آورد. ممکن است پیامی در واتساپ از جانب طرف مقابل شما پاک شده باشد اما شما به آن نیاز پیدا کنید. در این صورت شما می‌توانید از اپلیکیشن delete for everyone | view deleted messages pro کمک بگیرید و یا از قابلیت تاریخچه اعلان‌ها یا پوشه دیتابیس واتساپ استفاده کنید. شرکت طراحی اپلیکیشن وب نگاه، بهترین برنامه نویسان متخصص در حوزه iOS ، Android و وب را گرد هم آورده است، بنابراین می توانید پروژه خود را به تیم جوان ما بسپارید. تیم وب نگاه تمام تخصص لازم برای تولید و ساخت اپلیکیشن در زمینه های فروشگاهی، خبری و… دارد.