طراحی اپلیکیشن شرکتی

ساخت اپلیکیشن برای شرکت شرکت

در دنیای امروز تلفن‌های هوشمند به یکی از مهم‌ترین و همچنین ضروری‌ترین ابزارها تبدیل شده‌اند. چرا که مزایای بسیار زیادی دارند و به علاوه بهره‌مندی از این مزایا و کار با این دستگاه‌ها، آسان است. به دلیل همین اهمیت غیرقابل انکار تلفن‌های همراه و گسترش استفاده آن در بین مردم، بسیاری اپلیکیشن‌های مناسب این دستگاه‌ها طراحی شده‌اند تا ارتباط را آسان‌تر و سریع‌تر از پیش نمایند. امروزه برخورداری از اپلیکیشن شرکتی می‌تواند با قابلیت‌های و امکانات متنوع خود، کارها بسیار ساده‌تر کند.

 اپلیکیشن شرکتی چیست؟

به هر برنامه‌ای که یک کسب و کار بتواند آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی نماید، اپلیکیشن شرکتی گفته می‌شود. برای مثال، یک سازمان با ایجاد یک برنامه شرکتی، تا فرایندهای مختلف درگیر در منابع انسانی همچون درخواست‌های مرخصی و… را در خود جای دهد.

طراحی اپلیکیشن شرکتی

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

مزایای طراحی اپلیکیشن شرکتی

با طراحی این برنامه می‌توانید خدمات نوینی را به مشتریان خود ارائه دهید که شاید با یک سایت قادر به این‌کار نبوده‌اید. برای مثال برخی از این مزایا عبارتند از :

  • افزایش سودآوری شرکت :

اپلیکیشن با امکانات تازه‌ای که فراهم می‌آورد، می‌تواند موجب شود تا میزان درآمد شما افزایش پیدا کند. به عنوان مثال، با بررسی تعاملات کاربر، محصولات و کالاهای مناسب نیاز و سلیقه آن فرد را با استفاده از قابلیت پوش‌نوتیفیکیشن به اعلام و معرفی می‌کند.. در ضمن با نصب اپلیکیشن شما یکبار برای جذب مشتری هزینه می‌کنید و بعد از آن، یک نفر بارها از شما خرید می‌کند؛ در نتیجه این برنامه می‌تواند سودآوری شرکت یا سازمان شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

  • آسان شدن معرفی خدمات :

با قابلیت ارسال نوتیفیکیشن رایگان برای کاربران، این امکان برای شما فراهم می‌آید تا بتوانید بدون کم‌‌ترین هزینه‌ای، محصولات جدید خود را به مشتریان خود معرفی نمایید و از یک مشتری، بارها سودآوری داشته باشید. 

  • برندسازی قوی :

با طراحی اپلیکیشن، شما یک کانال تازه برای خرید و فروش و معرفی خدمات در اختیار خواهید داشت. در نتیجه، مشتریان بیش‌ترین را به سمت خود جذب می‌کنید که باعث افزایش درآمد شما خواهد شد و در ضمن، برند آگاهی شما نیز بالاتر خواهد رفت. با گذاشتن برنامه خود در اپ‌استورهای مختلف، مشتری بسیاری جذب کرده و نام برند خود را در ذهن‌ها حک می‌کنید.

  • درآمد بیش‌تر با اپلیکیشن شرکتی :

به غیر از فروش کالا یا ارائه خدمات شرکت یا سازمان خود، شما می‌توانید با روش‌های دیگری نیز از طریق اپلیکیشن درآمد کسب کنید. برای مثال با نمایش تبلیغات دیگر شرکت‌ها و کسب و کارها، اجرای کمپین مشترک با بیزینس‌های مکمل، دریافت مبلغی به عنوان حق عضویت و… می‌توانید درآمد خود را بیش از پیش بالا ببرید. 

اپلیکیشن شرکتی

 ویژگی‌های طراحی اپلیکیشن شرکتی 

طراحی اپلیکیشن شرکتی برای اندروید و ios از ویژگی‌های مختلفی برخوردار می‌باشد که با توجه به نوع کسب و کار متفاوت است؛ اما در این بخش، به برخی از ویژگی‌های اساسی اپلیکیشن شرکتی اشاره می‌کنیم.

  • امکانات مدیریتی : 

اگر هدف شما ایجاد برنامه‌ای با هدف اداره یک شرکت است، باید بتوانید سطوح دسترسی را انتخاب کرده و قابلیت‌های مناسب برای کاربران به وجود آورید.

  • امکانات حرفه‌ای :

یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن شرکتی شما مدیریت اسناد و بایگانی است. برنامه باید بتواند سندها را به شکل کاملا محافظت شده ذخیره کند. نمایش پیشرفت در هر پروژه نیز ویژگی بسیار خوبی است که در صورت وجود آن، مدیر و مدیریت پروژه بتواند پیشرفت را مشاهده کند.

  • قابلیت پرداخت :

پرداخت آنلاین نیز یکی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند در برنامه گذاشته شود تا کاربران بتوانند از این طریق پرداخت کنند و دیگر نیازی به مراجعه به شرکت یا بانک نباشد.

  • دسته‌بندی و فیلترها :

طبقه‌بندی و فیلتر کردن خدمات نیز می‌تواند یکی از مزایای بسیار کاربردی اپلیکیشن شرکتی باشد. پنل مدیریت نیز می‌تواند کار شما را ساده‌ کند

انواع طراحی اپلیکیشن شرکتی

  1. عرضه خدمات و محصولات : با طراحی اپلیکیشن شرکتی قادر خواهید بود همیشه و در هر زمان و مکانی با کاربران و مشتریان خود ارتباط داشته باشید و خدمات و محصولات خود را ارائه نموده و فروش خود را بیش‌تر کنید.
  2. انجام انواع فرایندها : با این اپلیکیشن شما می‌توانید فرایندهایی مانند خرید و فروش و… را مدیریت نموده و بهره‌وری خود را افزایش دهید.
  3.  افزایش بهره‌وری مدیریت شرکت :  با طراحی اپلیکیشن شرکتی قادر هستید با هماهنگ‌سازی شعبه‌ها، کارمندان و با برگزاری جلسه و… را بصورت آنلاین به انجام برسانید. با این کار به راحتی تا ۷۰ درصد بهره‌وری سازمان را بیش‌تر کنید

 امکانات اپلیکیشن شرکتی

    • بخش درباره ما که در آن مجموعه خود را معرفی می‌کنید.
    • پنل پرسش و پاسخ 
    • پنل عضویت در اپلیکیشن و ورود کاربران
    • نظرسنجی و نمایش گزارشات مدیریتی
    • بخش انتقادات و پیشنهادات
    • امکان دسترسی آسان و سریع به محصولات و خدمات در هر زمان و مکان
    • پشتیبانی از مخاطبین بصورت ۲۴ ساعته
    • دسته‌بندی محصولات و خدمات

طراحی اپلیکیشن شرکتی وب نگاه

با طراحی این برنامه، فرصت‌های بسیاری را در بازار پیش روی خود خواهید دید. بازاریابی مستقیم یکی از این فرصت‌های عالی است. شما با دسته‌بندی مشتریان بر اساس خریدهای پیشین و بازدیدهای قبلی، می‌توانید به شکل کاملا هدفمند، کالاها و خدمات را متناسب با نیازهایشان به آن‌ها معرفی کنید. 

به طور کلی شما وقتی از اپلیکیشن برخوردار باشید، از رقبای خود به سرعت پیشی می‌گیرید؛ چرا که مشتریان معمولا به دنبال راه‌های سریع‌تر و ساده‌تر هستند و همواره دست به انتخاب چنین راهی می‌زنند. بنابراین برای مطابقت با نیازهای مشتریان، جلو زدن از سایر رقبا و همچنین همگام شدن با تکنولوژی روز، توصیه می‌شود طراحی اپلیکیشن شرکتی را در اولویت شرکت خود قرار دهید.

با توجه به ضرورت ساخت اپلیکیشن برای کسب و کارها در دنیای امروز، خوب است طراحی اپلیکیشن خود را به افراد متخصص و کاربلد بسپارید. در وب نگاه، متخصصین با مهارت بالای خود بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص طراحی اپلیکیشن شرکتی، به وب‌سایت شرکت برنامه نویسی وب نگاه مراجعه نمایید.

ساخت اپ شرکتی