طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

همانطور که می‌دانید، افراد برای پیدا کردن ملک مناسب، اجاره یا رهن باید کلی زمان صرف کنند و بعد از کلی رفت و آمد، گزینه مناسب خود را انتخاب کنند.
با طراحی سایت املاک، افراد به راحتی می‌توانند با یک سرچ ساده وارد سایت شده و انواع مختلف املاک را در سایت مشاهده کرده و بر اساس سلیقه خود اقدام به اجاره، رهن و یا خرید آن کند.

طراحی سایت املاک باید چطور باشد ؟

طراحی حرفه ای سایت
طراحی سایت املاک باید به شکل حرفه‌ای انجام شود که نظر هر کاربری را به خود جلب کند. شرکت نرم افزاری وب نگاه با داشتن تجربه بسیار در زمینه طراحی سایت و سئو توانسته مشتریان را در هر زمینه‌ای به سمت خود جذب کند و آن‌ها را در مسیر پیشرفت یاری کند.
سئو سایت
ترافیک سایت املاک باید بالا باشد تا بتواند در نتایج کاربر خود را در صفحه اول نشان دهد و کاربران را به سمت خود بکشد. هر چه رتبه سایت بالاتر باشد درآمد سایت بنگاهی نیز بالاتر می‌رود.
محتوای اختصاصی
محتوا باید مناسب و درخور سایت باشد و به هیچ عنوان از دیگر سایت‌ها کپی نباشد. در صورتی که از تیم تخصصی وب نگاه برای تولید محتوا و بهینه سازی سایت کمک بگیرید به راحتی می‌توانید رتبه خود را در صفحه اول گوگل حفظ کنید.

سفارش طراحی اپلیکیشن و برنامه نویسی اختصاصی

تماس

ویژگی های سایت املاک

طراحی سایت مشاور املاک باید بر اساس نیازمندی‌های مشتری املاک انجام شود. یکی از ویژگی‌های مهم سایت های املاکی داینامیک بودن آنها می‌باشد.

به این دلیل که صاحبان کار به راحتی بتوانند روی سایت مدیریت داشته باشند و بخواهد سریعا تغییری ایجاد کنند، طراحی سایت اختصاصی باید به صورت داینامیک صورت بگیرد.

طراحی باید به گونه‌ای تنظیم شود که افراد بتوانند در زمان کمی ملک جدید را به سایت اضافه کرده و یا برای فروش یا اجاره در سایت قرار دهد.

طراحی سایت املاک حرفه ای چه امکاناتی باید داشته باشد؟

  • اختصاص دادن بخش نظرات برای کاربران
  • گذاشتن خبرنامه در سایت
  • نمایش فروش ویژه و یا تخفیف
  • ایجاد پنل مدیریتی
  • گذاشتن نقشه ملک ها به صورت دقیق
  • نمایش املاک همراه با تصاویر و جزئیات دقیق
  • ایجاد دسته بندی به صورت گسترده
  • طراحی اپلیکیشن مختص برای سایت املاکی
  • قرار دادن آیکون جستجوی سریع برای جلوگیری از اتلاف زمان

طراحی سایت املاکمزایای طراحی سایت املاک

  • جذب مشتری در کمترین زمان ممکن
  • خدمات به صورت 24 ساعته
  • افزایش درآمد صاحبان کار
  • پوشش دهی خدمات به شکل وسیع تر
  • سهولت ارتباط با مشتری
  • برندینگ و بالا رفتن اعتبار سایت

 

فناوری ما باعث شد در دنیایی بایستیم که در آن نوآوری و تکنیک‌ها همچنان در حال تکامل هستند و بر جمعیت جهانی تأثیر می‌گذارند. بسیاری از صنایع و کسب و کارها تمام تلاش خود را می‌کنند تا به مشتریان هدف دست یابند و ایده‌های نوآورانه‌ای را برای کسب سود ارائه دهند.

با این حال، ورود فناوری سایت یک مفهوم ثمربخش برای راه اندازی هر کسب و کاری و معرفی خدمات یا مزایای آن در بین کاربران سراسر جهان است. چندین شرکت بزرگ و کوچک از جمله آژانس‌های املاک و مستغلات، خدمات توسعه سایت املاک و مستغلات را انتخاب می‌کنند تا سهم بازار خود را از طریق این برنامه‌های سفارشی ساخته شده گسترش دهند.

اهمیت رو به رشد سایت های املاک

وقتی نوبت به خرید و فروش ملک می رسد، مردم سردرگم می شوند و احساس نارضایتی می کنند. با این حال، بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند برای جستجو، انتخاب و خرید خانه های رویایی خود با مقرون به صرفه ترین قیمت، به سایت های سفارشی ساخت املاک روی می آورند. به عبارت دیگر، توسعه سایت موبایل املاک و مستغلات یک گزینه عالی برای کمک به مشتریان برای خرید یا فروش ملک بدون هیچ گونه خطر یا عدم اطمینان است. چند ویژگی اصلی یک برنامه املاک و مستغلات موجود در فروشگاه های برنامه را بررسی کنید:

بررسی اجمالی مبتنی بر مکان از خواص

مکان را برای یافتن خانه در مناطق مشخص شده یا نزدیک آن فیلتر کنید
گزینه ای برای انواع انتخاب ملک
هزینه و سایر اطلاعات مرتبط
مشخصات کاملاً تعریف شده از دلالان املاک و مشتریان آنها
ادغام GPS برای جستجوی خانه های مجاور برای اجاره یا خرید
نمای سه بعدی خواص به همراه تصاویر واقعی
گزینه ای برای پرس و جو و کمک برای شکایات کاربر

به عنوان یک مشتری، کاربران به برنامه های املاک و مستغلات دسترسی پیدا می کنند تا اطلاعات دقیقی در مورد نرخ فعلی ملک در بازار به همراه راهنمایی کارگزاران قابل اعتماد و کارشناسان املاک دریافت کنند. کاربران ممکن است از عوامل مختلفی که باید در هنگام خرید ملک یا اجاره آن در نظر گرفته شوند آگاه نباشند. بهترین چیز این است که بسیاری از این برنامه ها کاربران را قادر می سازند تا خانه های موجود را بر اساس ترجیحات خود بر اساس نوع ملک مورد نیاز و بودجه خود جابه جا کنند.

اهمیت طراحی سایت املاک

کسب‌وکارهای املاک و مستغلات از خدمات توسعه طراحی سایت موبایل استفاده می‌کنند، زیرا بسیاری از خریداران ملک به برنامه‌های کاربرپسند و نوآورانه روی می‌آورند تا مکان مورد علاقه خود را برای زندگی جستجو کنند. بسیاری از آژانس های املاک و مستغلات یک برنامه پیشرفته را برای تسهیل مشتریان خود و افزایش درآمد برای رشد کسب و کار خود معرفی می کنند. اجازه دهید برخی از مزایای اصلی شروع توسعه سایت املاک و مستغلات را تعریف کنیم:

ارتباط مستقیم با مشتریان

تعامل با مشتری چیزی است که برای هر کسب و کاری اهمیت زیادی دارد. و یک برنامه تلفن همراه قادر است به مشاغل اجازه دهد این کار را به راحتی انجام دهند. برنامه املاک و مستغلات شما به شما کمک می کند که مستقیماً با مشتریان خود در تعامل باشید و به آنها دلایلی برای انتخاب خدمات شما ارائه دهید. این نه تنها تقاضا برای خدمات شما را افزایش می دهد، بلکه قابلیت اطمینان برند شما را نیز افزایش می دهد.

مشتریان را با دقت بیشتری هدف قرار دهید

برنامه های تلفن همراه جزئیات مختلفی را در مورد مشتریان ارائه می دهند، از جمله مکان های جغرافیایی، جمعیت شناسی، ترجیحات، و غیره. این به ارائه دهندگان خدمات املاک و مستغلات امکان می دهد تا مشتریان را به راحتی و با دقت و با پیام های جالب، خاص و مبتنی بر فروش، هدف قرار دهند. همچنین به آنها کمک می کند تا مشتریان را در زمان مناسب و مکان مناسب هدف قرار دهند.

افزایش دسترسی به بازار

اکثر مردم، به ویژه جوانان امروزه از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو و خرید ملک استفاده می کنند. بنابراین، داشتن یک سایت موبایل برای کسب و کار املاک و مستغلات برای پاسخگویی به تعداد فزاینده کاربران موبایل و در نتیجه به حداکثر رساندن دسترسی به بازار آنها بسیار ضروری است. سایت موبایل باید بتواند ارتباط مستقیمی بین خریداران و فروشندگان برای موفقیت در معاملات، بهبود بازگشت سرمایه و غیره برقرار کند.

تبلیغ برند

شما آرزوی راه اندازی کسب و کار املاک و مستغلات خود را دارید، اما برای درخشش در میان رقبا، ایده رشما باید فوق العاده و متمایز از دیگران باشد. چندین توسعه‌دهنده سایت املاک و مستغلات از مهارت‌های خلاقانه خود برای ساختن یک برنامه مفید استفاده می‌کنند که فرآیندهای جستجو، مشاوره و خرید ملک را ساده‌تر می‌کند. به سادگی، یک برنامه املاک و مستغلات کاملاً سفارشی شده به عنوان بهترین ابزار برای برندسازی عملی عمل می کند.

از هم پاشیدن هزینه های در حال اجرا فرآیند

کاربران شما باید بتوانند تمام جزئیات و تصاویر مرتبط را از طریق برنامه املاک و مستغلات با عملکرد بالا بررسی کنند و این راحت تر از بازدید از مکان ملک است. علاوه بر این، خریدار به راحتی می تواند برای جزئیات بیشتر با شما تماس بگیرد و بدون هیچ زحمتی و تاخیری به اسناد ضروری ملک دسترسی پیدا کند.

فروش ملک را افزایش دهید و سرنخ ها را حفظ کنید

از طریق تماس‌ها، ایمیل‌ها، پیامک‌ها و پرس و جوها، یک سایت املاک و مستغلات می‌تواند درآمد ایجاد کند و پایگاه مشتریان موجود شرکت را گسترش دهد. این برنامه به شما امکان می دهد اعلان ها و پیام هایی را برای کاربران خود ارسال کنید و شما را با آنها در تماس نگه می دارد. و هر زمان که آنها نیاز به یک ملک جدید داشته باشند، می توانند مستقیماً به راحتی با شما تماس بگیرند.

خرید و فروش املاک راحت و ساده شد، و به همین دلیل است که اکثر کاربران در حال تطبیق فناوری برنامه هستند در حالی که شرکت های متعددی آرزو دارند یک ارائه دهنده خدمات توسعه سایت املاک و مستغلات را استخدام کنند.

کمیسیون های کسب درآمد

با سایت های موبایل املاک و مستغلات، می توانید لیستی از املاک را به روشی کاملاً تحقیق شده ایجاد کنید که کاربران ترجیح می دهند با آن درگیر شوند. این محدودیت نیست – صاحبان برنامه می توانند به سایر فروشندگان املاک یا فروشندگان اجازه دهند تا دارایی های خود را برای یافتن خریداران فهرست کنند.

این به خریداران امکان می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را داشته باشند و بر اساس اولویت، بودجه و غیره، گزینه مناسب را انتخاب کنند. در صورتی که فروشندگان دیگر خریدارانی را برای خرید ملک خود پیدا کنند، باید کمیسیون را با صاحبان برنامه بر اساس شرایط به اشتراک بگذارند.

افزایش خریداران بالقوه

با استفاده از سایت های املاک، خریداران می‌توانند اطلاعات کاملی در مورد املاک پرطرفدار در بازار به همراه جزئیات کامل از جمله قیمت جمع‌آوری کنند. این اغلب باعث می شود که خریداران ملکی را مطابق با علایق و بودجه خود خریداری کنند. علاوه بر این، ادغام ویژگی هایی مانند اعلان فشار، ماشین حساب وام مسکن و غیره نیز به خریداران در تصمیم گیری فوری برای خرید ملک کمک می کند.
به کاربران اجازه دهید نام تجاری شما را توصیه کنند

این واقعیت را نمی توان انکار کرد که برندهای پیشنهادی کاربران در بازار دارای مزیت رقابتی هستند. با سایت املاک و مستغلات شما، کاربران برند شما را توصیه می‌کنند و دیگران را ترغیب می‌کنند که درگیر شوند. برای اینکه به کاربران اجازه انجام این کار را بدهید، می‌توانید پیوندهای دینامیک Firebase یا سایر پیوندهای مشابه را با برنامه خود ادغام کنید.

بازخورد مشتریان را دریافت کنید

دریافت ایده در مورد اینکه آیا مشتریان از برنامه املاک شما راضی هستند یا خیر، چیزی است که هرگز نمی‌خواهید از دست بدهید. پس از همه، شما در توسعه سایت سرمایه گذاری می‌کنید. بنابراین، این مسئولیت شماست که بدانید آیا کاربران از محصولات شما سود می‌برند یا خیر.

یک سایت املاک و مستغلات به مشتریان این امکان را می‌دهد که بازخورد خود را در مورد اینکه چه چیزی را بیشتر دوست دارند و چه چیزی را در مورد خواص و محصول شما دوست ندارند، اعلام کنند. از سوی دیگر، این به شما شانس بهتری برای پیشرفت و جلوتر از منحنی می‌دهد.

 

Webnegahcompanyمشاهده نوشته ها

وب نگاه با بیش از 20 سال فعالیت در حوزه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن سعی دارد با نوشتن مقالات جذاب شما را بیشتر با این حوزه آشنا کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *