معرفی 5 مورد از بهترین فریم ورک های جاوا اسکریپت

فریم ورک جاوا اسکریپت

بهترین فریم ورک جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی ضعیف معمولی، پویا، مبتنی بر نمونه اولیه و تفسیری سطح بالا است که علاوه بر HTML و CSS یکی از مهم ترین فناوری ها برای وب جهانی است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت فریم ورک جاوا اسکریپت به دلیل صفحات وب تعاملی آن است که جزء مهمی برای برنامه های کاربردی وب هستند. اکثر وب سایت ها دارای چارچوب جاوا اسکریپت هستند و همه مرورگرهای امروزی اساساً دارای موتور اختصاصی جاوا اسکریپت هستند. وقتی نوبت به انتخاب چارچوب جاوا اسکریپت مناسب برای پروژه شما می رسد، این فرآیند می تواند هم خسته کننده و هم گیج کننده باشد. با ظهور تکنولوژی جدید هر روز، فریمورک‌های جدید با سرعت بسیار بالایی معرفی می شوند و ما همیشه نمی توانیم فرض کنیم که جدیدترین آنها بهتر از قبلی است. این به نیاز شما، نوع منبع و ویژگی هایی که می خواهید استفاده کنید بستگی دارد. پلتفرم مناسب وظیفه ای برای ساخت یک برنامه است و ما نه تنها می توانیم محبوب ترین را تضمین کنیم، بلکه محبوب ترین انتخاب ها می توانند ایده ای اساسی از مناسب بودن پروژه شما به شما ارائه دهند. در این پست برای بهترین چارچوب های جاوا اسکریپت، در مورد بهترین فریمورک‌های جاوا اسکریپتی که می توانید استفاده کنید صحبت خواهیم کرد.

(شرکت طراحی اپلیکیشن وب نگاه، بهترین برنامه نویسان متخصص در حوزه iOS ، Android و وب را گرد هم آورده است، بنابراین می توانید پروژه خود را به تیم جوان ما بسپارید. تیم وب نگاه تمام تخصص لازم برای تولید و ساخت اپلیکیشن موبایل در زمینه های فروشگاهی، خبری و… دارد)

5 فریمورک برتر جاوا اسکریپت

1.فریم ورک Vinkelformig JS 2

فریم ورک Vinkelformig JS 2

این فریمورک مورد علاقه شخصی من برای جاوا اسکریپت است که مدتی است با نسخه قبلی خود در بازار وجود دارد. این فرآیند توسعه قوی داشت و تیم عظیمی از کارمندان Google مسئول ایجاد آن بودند. این واقعیت آن را منحصر به فرد و پایدارتر از هر یک از رقبای خود می کند.

نکات کلیدی:

اسکریپت های نوع توسط Angular استفاده می شود که گفته می شود ابر اسکریپت جاوا اسکریپت است و به راحتی می توان آن را در VanillaJS کامپایل کرد.

سفارش طراحی اپلیکیشن و برنامه نویسی اختصاصی

تماس

این واقعیت به آن یک مزیت اضافه می دهد و قطعاً یک نقطه فروش منحصر به فرد است.
پیش رندر محتوا به بهبود مدیریت سئو و مرور سریعتر کمک می کند.
توسعه عظیم در یک دوره زمانی طولانی، چارچوب را پایدارتر کرده است.
برنامه نویسان هنگام استفاده از این فریم ورک به دلیل گوگل احساس اعتماد بیشتری می کنند.

حرف من:

اگر به یک پلتفرم پایدار و غنی از ویژگی نیاز دارید، این باید چارچوب جاوا اسکریپتی باشد که انتخاب می‌کنید زیرا محتوای مفید زیادی ارائه می‌کند.

2. فریمورک React native

فریم ورک React.js

این یکی دیگر از چارچوب های قوی است که توسط فیس بوک ایجاد شده است. از جمله قاب های اصلی است که بسیار خوب نوشته شده است.

نکات قابل تامل:

  • رشد مداوم و پذیرش بالا نشان می دهد که یافتن توسعه دهندگان React توانمند و کارآمد کار ساده ای است.
  • پذیرش JSX امکان بازسازی اجزایی را فراهم می‌کند که در نهایت در React JS کامپایل می‌شوند، زمانی که در مورد اجرا روی سرور صحبت می‌کنیم. این به ایجاد مجموعه ای پویاتر و جذاب تر از صفحات HTML کمک می کند که در نهایت اهمیت دارند.
  • React Native یک تجربه تلفن همراه بدون درز را ارائه می دهد که می تواند به برنامه React متصل شود.
حرف من:

React یک ابزار فوق العاده، یک چارچوب جاوا اسکریپت قوی است و برای هر پروژه بزرگی مطابقت کامل دارد. یکی از نگرانی‌هایی که بسیاری از توسعه‌دهندگان هنگام پذیرش این چارچوب دارند، در مورد شرکت مادر، فیس‌بوک است که اغلب با به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای بیشتر، پشتیبانی و همچنین تغییر مجوز متوقف شده است.

رشد مداوم و پذیرش بالا نشان می دهد که یافتن توسعه دهندگان React توانمند و کارآمد کار ساده ای است.
پذیرش JSX امکان بازسازی اجزایی را فراهم می‌کند که در نهایت در React JS کامپایل می‌شوند، زمانی که در مورد اجرا روی سرور صحبت می‌کنیم.
این به ایجاد مجموعه ای پویاتر و جذاب تر از صفحات HTML کمک می کند که در نهایت اهمیت دارند.
React Native یک تجربه تلفن همراه بدون درز را ارائه می دهد که می تواند به برنامه React متصل شود.

3.فریم ورک Ember.js

فریم ورک Ember.js

هدف این چارچوب جاوا اسکریپت انجام سریع کارها بدون تاخیر زیاد است. این انتخاب خوبی است زمانی که نیازهای شما با ساختار آن مطابقت دارد زیرا تغییر ساختار می تواند دردناک باشد. بنابراین، گفته می‌شود که این یک نوع چارچوب درک شده است که توسعه‌دهندگان را به بهترین تمرین برای پلتفرم هدایت می‌کند.

نکات قابل تامل:

نظراتی که مورد قضاوت قرار می‌گیرند، مدیریت چارچوب را آسان می‌کنند، تنها با یک شرط، پیروی از ساختار آن.
رابط خط فرمان Ember.js یک بسته “ember-cli” را باز می کند که مجموعه ای از امکانات را برای توسعه دهندگان باز می کند تا جعبه ابزار برنامه Ember را برای برنامه اضافه کنند.
هنگام ساخت F12 از بازرس Ember برای بازرسی آسان اجسام استفاده می شود. این ویژگی را می توان در هر دو مورد در هنگام توسعه یا عیب یابی استفاده کرد.

حرف من:

Ember.js ابزار خوبی برای مشاهده اقدامات در کوتاه ترین بازه زمانی است و همچنین برای عیب یابی مناسب است. مجموعه‌های منجمد نیازمندی‌ها و مجموعه‌ای از روش‌های توسعه تعریف‌شده، ترکیب مناسبی برای استفاده از این چارچوب هستند.

4.فریم ورک Aurelia

فریم ورک Aurelia

این چارچوب از ماژول هایی در سطح کامپوننت تشکیل شده است که به توسعه دهندگان این انعطاف را می دهد تا قسمت هایی را که می خواهند با آنها کار کنند انتخاب کنند. همچنین به آنها این فرصت را می دهد که از چارچوب به طور کامل استفاده کنند.

نکات قابل تامل:

این یک نوع مدرن از چارچوب توسعه برنامه است که با به نمایش گذاشتن زیرساخت های مدولار خود، ذینفعان خود را خوشحال می کند.
یادگیری این فریمورک زمان زیادی نمی برد. کار کردن با آن بسیار آسان است. بنابراین، توسعه دهندگان زمان بیشتری برای نوشتن یک کد کد سازنده بدون هدر دادن تلاش خود دارند.
از معماری MV * استفاده می کند و تضمین می کند که از انواع پیکربندی های غیر ضروری جلوگیری می شود.
از TypeScript، ES 2015، ES 2016 و ES5 پشتیبانی می کند و به آن انعطاف پذیری برای استفاده در برنامه های مختلف را می دهد.

حرف من:

این یکی از سازگارترین فریم ورک های جاوا اسکریپت است. این می‌تواند راحت‌ترین و سریع‌ترین چارچوب برای شما بدون به خطر انداختن خدمات باشد.

5.فریم ورک backbone.js

فریم ورک backbone.js

این یکی از قدیمی ترین فریم ورک های جاوا اسکریپت است، اما امروزه اغلب در برنامه های قدیمی و پروژه های جدیدتر استفاده می شود.

نکات قابل تامل:

بلوغ آن تضمین می کند که بسیاری از باگ ها قبلاً رفع شده اند و یکی از امن ترین و پایدارترین چارچوب ها برای کار با آن است. علاوه بر این، حمایت جامعه و منابع ارائه شده قوی است.
روش ساختار برنامه آسان است. یکی از سبک ترین فریم های وزنی است هیچ موتور قالبی را مجبور نمی کند و فقط به صلاحدید توسعه دهنده است.
با این حال، خط کشی به عنوان یک تابع وابستگی ارائه می شود که ممکن است ساده ترین انتخاب برای الگوها باشد.

این یک چارچوب جاوا اسکریپت خیلی محبوب نیست، زیرا بسیاری از فریمورک‌های جدیدتر مطابقت بهتری داشته‌اند، اما برای مجموعه‌ای از الزامات، این ممکن است مناسب باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این یکی از قوی ترین فریم ورک ها تا به امروز است. در این پست در مورد بهترین فریمورک های جاوا اسکریپت می خوانیم. چارچوب را با توجه به نیازها و الزامات شرکت خود انتخاب کنید و برای مقالات بیشتر با وبلاگ ما همراه باشید.