نحوه غیرفعال کردن رسیدهای خواندن در چت گروهی Whatsapp


غیر فعال کردن تیک خواندن در واتس اپ

از زمانی که WhatsApp به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی توسط فیس بوک راه اندازی شد، هر روز کاربرانی را از سراسر جهان به دست آورده است. در واقع، این پلتفرم اخیراً از نقطه عطف “2 میلیارد کاربر” عبور کرده است. آیا این شگفت انگیز نیست؟ با این حال، به دلیل کاربران در سراسر جهان، این پلتفرم مجبور است ویژگی های خود را به طور مرتب به روز کند تا نیازهای آنها را برآورده کند.

راه های خاموش کردن تیک خواندن در واتس اپ

برای خاموش کردن رسید خواندن شما دلیل اصلی این امر کاربرانی بود که ادعا می کردند واتس اپ به حریم خصوصی آنها احترام نمی گذارد. امروز، ما در مورد این ویژگی خاص و نحوه عملکرد آن صحبت خواهیم کرد.

اگر نمی‌دانید که آیا می‌توان رسید خواندن خود را برای گروه واتس‌اپ خاموش کرد، اجازه دهید به شما بگوییم که این امکان وجود ندارد. اگرچه بسیاری از افراد درخواست این ویژگی را داشته اند، اما این پلتفرم هنوز به آن عمل نکرده است. می‌توانید این رسیدهای خواندن را برای چت‌های شخصی خاموش کنید، و ما دقیقاً به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید.

با این حال، راه‌هایی برای غیرفعال کردن رسید خواندن در گروه Whatsapp در دستگاه‌های اندروید و آیفون وجود دارد.

تا پایان وبلاگ ما با ما همراه باشید تا نحوه غیرفعال کردن رسید خواندن در گروه Whatsapp را بیاموزید.

آیا می توانید رسیدهای خواندن را در چت گروهی Whatsapp خاموش کنید؟

متأسفانه، هیچ راهی برای خاموش کردن رسید خواندن در چت گروهی Whatsapp وجود ندارد. همچنین، نمی‌توانید تیک آبی را در گروه Whatsapp غیرفعال کنید. با این حال، هنوز امید خود را از دست ندهید زیرا ما ترفندی داریم که ممکن است به شما کمک کند تا رسید خواندن در گروه Whatsapp را غیرفعال کنید و بدون باز کردن یا اطلاع فرستنده، چت را بخوانید.

به خاطر داشته باشید که این ترفند هیچ اطمینانی از کارایی ندارد. چند کاربر ادعا کرده اند که کار می کند و به خاموش کردن تیک آبی در گروه Whatsapp کمک می کند، در حالی که برخی ادعا کرده اند که این کار را نمی کند.ما به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا این کار را با برخی از دوستان خود امتحان کنید تا ببینید آیا پیش از اینکه آن را بدیهی بدانید، رسید خواندن در گروه واتساپ را برای شما خاموش می کند یا خیر.

نحوه غیرفعال کردن رسیدهای خواندن در چت گروهی Whatsapp (تیک آبی را غیرفعال کنید)

 

مرحله 1: هنگامی که یک اعلان پیام از یک گروه Whatsapp می بینید، حالت هواپیما را در دستگاه خود روشن کنید.

مرحله 2: پس از اینکه مطمئن شدید که تلفن شما به اتصال اینترنت دسترسی ندارد، WhatsApp را در تلفن هوشمند خود باز کنید.

مرحله 3: چت گروهی را باز کنید و پیام های اخیر را بخوانید. همچنین می توانید یک اسکرین شات بگیرید و بعداً، زمانی که زمان بیشتری در اختیار دارید، آن را بخوانید.

طراحی اپلیکیشن

مرحله 4: WhatsApp را ببندید و برنامه را از برگه اخیر خود حذف کنید. ما به شما می‌گوییم که این کار را انجام دهید زیرا لحظه‌ای که اتصال شبکه خود را روشن می‌کنید، برنامه‌های موجود در پس‌زمینه نیز همگام‌سازی می‌شوند. این مرحله به شما کمک می کند تا در گروه Whatsapp پنهان شوید.

مرحله 5: وقتی برنامه را از برگه اخیر خود حذف کردید، Wi-Fi/داده تلفن همراه خود را روشن کنید.

اکنون از دوست خود در گروه بپرسید که آیا می تواند ببیند که شما پیام را خوانده اید.

اگر آنها می گویند که شما این کار را نکرده اید، تبریک می گوییم! اکنون یک ترفند مفید برای مخفی کردن رسید خواندن در گروه های WhatsApp دارید. اگر آنها می گویند که شما دارید، خوب، ما متأسفیم که می گوییم هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید.
نحوه غیرفعال کردن رسید خواندن در واتساپ

همانطور که قبلاً در بخش آخر ذکر کردیم، غیرفعال کردن رسید خواندن برای چت های گروهی WhatsApp برای شما امکان پذیر نیست. با این حال، اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید آن‌ها را برای چت‌های شخصی خاموش کنید، به جای درستی آمده‌اید.

فرآیند خاموش کردن رسید خواندن شما در واتس اپ کوتاه و آسان است و ما قصد داریم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

WhatsApp را در تلفن هوشمند خود باز کنید.
اولین صفحه ای که می بینید تب Chats شماست. در گوشه سمت راست بالای صفحه، نماد سه نقطه را خواهید دید که به صورت عمودی مرتب شده اند. روی آن ضربه بزنید.
از منوی کوچکی که ظاهر می شود، روی آخرین گزینه به نام تنظیمات کلیک کنید.
اولین گزینه ای که مشاهده می کنید گزینه ای است که نمایه شما را باز می کند. این عکس نمایه شما در یک دایره کوچک و نام و بیوگرافی شما درست در کنار آن خواهد بود. در زیر آن، تعدادی گزینه قابل اجرا را مشاهده خواهید کرد. روی اولین مورد به نام حساب کلیک کنید.

در صفحه ظاهر شده مجدداً روی اولین گزینه به نام Privacy ضربه بزنید. در قسمت Privacy، گزینه پنجم به نام Read receipts را با دکمه جابجایی در کنار آن قرار دهید. به طور پیش فرض روشن خواهد شد. آن را خاموش کنید، کار شما در اینجا تمام می شود.

با این حال، فراموش نکنید که اطلاعات زیر گزینه را بخوانید. می گوید: «اگر خاموش باشد، رسید خواندن ارسال یا دریافت نخواهید کرد. رسید خواندن همیشه برای چت گروهی ارسال می شود.

بنابراین، اگر رسیدهای خوانده شده خود را پنهان کنید، رسیدهای خوانده شده دیگران را نیز نخواهید دید. علاوه بر این، آنها متوجه نمی شوند که آیا و چه زمانی به روز رسانی وضعیت آنها را می بینید و بالعکس.

نتیجه

امروز به این سوال پاسخ دادیم که چگونه رسید خواندن را در چت گروهی Whatsapp غیرفعال کنیم و تیک آبی را در گروه واتساپ غیرفعال کنیم. در حالی که انجام این کار امکان پذیر نیست، ترفندی وجود دارد که بسیاری از کاربران ادعا می کنند کارساز بوده است. با این حال، ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه آن را بدیهی بدانید، ابتدا آن را با گروهی از دوستان امتحان کنید.

ما همچنین در مورد فرآیند خاموش کردن رسیدهای خوانده شده برای چت های شخصی با شما صحبت کرده ایم. با این حال، اگر رسیدهای خوانده شده خود را خاموش کنید، نمی توانید رسیدهای خوانده شده شخص دیگر را نیز ببینید. همین امر در مورد به روز رسانی وضعیت شما نیز اتفاق خواهد افتاد.

در نهایت، راه‌هایی را ذکر کرده‌ایم که از طریق آنها می‌توانید متوجه شوید که آیا طرف مقابل، رسید خواندن خود را در واتس‌اپ روشن کرده است یا خیر.

 

Webnegahcompanyمشاهده نوشته ها

وب نگاه با بیش از 20 سال فعالیت در حوزه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن سعی دارد با نوشتن مقالات جذاب شما را بیشتر با این حوزه آشنا کند

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!