چگونه می توان زمین مجازی رایگان در متاورس خرید؟

طراحی اپلیکیشن موبایل

Metaverse Land

بازدید و ایجاد جهان های سفارشی در فضایی به صورت رایگان

استفاده از متاورس به همان سرعتی که فناوری اجازه می دهد در حال افزایش است. از طراحی مد گرفته تا نمایش‌های هنری، خلاقان راه‌های بیشتری پیدا می‌کنند تا هم کارشان را قبل از اینکه به دنیای واقعی بیایند به نمایش بگذارند و هم فضاهایی را ایجاد کنند که قرار است کاملاً در متاورس تجربه شوند.

از Metaverse Spaces برای چه استفاده می کنیم؟

 

بسیاری از طراحان، درصد زیادی از کار خود را قبل از عرضه در جهان، در فضاهای دیجیتال ایجاد می‌کنند، بدون اینکه نیازی به صرف زمان برای جستجوی مواد و متعاقباً هدر دادن منابع گران قیمت و اغلب غیرقابل تجدید، کار خود را آزمایش و ویرایش کنند. هنرمندان و طراحان همچنین توانسته‌اند اتاق‌های متاورس ایجاد کنند تا آثار خود را برای طیف گسترده‌ای از مشتریان و مشتریان بالقوه به نمایش بگذارند و به بازار عرضه کنند، و دامنه دسترسی خود را بیش از آنچه سفر هوایی اجازه می‌دهد گسترش دهند.
برخی از هنرمندان حتی آثار یا اینستالیشن‌هایی خلق می‌کنند که به طور خاص برای تجربه در فضاهای دیجیتال طراحی شده‌اند، مانند آنچه که مخاطبان در رویداد سال نو قمری مک‌دونالد مشاهده کردند، پروژه‌ای با مشارکت OfflineTV و نماد مد هامبرتو لئون. این رویداد هر کسی را از سراسر جهان دعوت کرد تا سال نو قمری را در متاورس جشن بگیرند. رویدادهای مشابهی در مورد هنرمندان فردی و حتی موزه های معروف رخ داده است، جایی که مردم از سراسر جهان می توانند در یک گالری هنری کاملا دیجیتال پر از آثار هنری NFT پرسه بزنند.
همانطور که محیط‌های متاورس بیشتر و دقیق‌تر و واقعی‌تر می‌شوند، تخیل طراحان آن‌ها کاربردهای آن‌ها را به قلمروی هیجان‌انگیزتر سوق می‌دهد.

 

شرکت نرم افزاری وب نگاه در توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل تجربه دارد. بنابراین، اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن موبایلی هستید که به کسب درآمد کمک می کند، با ایده اپلیکیشن خود با ما تماس بگیرید. دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما را از دست ندهید.

09339017809

 

با Spatial دنیای متاورس سفارشی ایجاد کنید

Spatial توانایی ساخت سرزمین‌های متاورس را یک قدم جلوتر می‌برد و کل اکوسیستم‌های متاورس را قادر می‌سازد که از ابتدا ساخته شوند. می توان ویژگی های جغرافیایی، آب و هوا و دارایی های آب و هوایی و حیات جانوری و گیاهی را ایجاد کرد و دنیایی کاملاً جدید با مجموعه قوانین و ویژگی های خاص خود را ایجاد کرد که ممکن است شبیه مکان های واقعی به نظر برسد یا محصول تخیل ناب باشد.تصور کنید اگر معاملات املاک و مستغلات می تواند شامل شبیه سازی های کامل و سه بعدی باشد که یک ملک به طور بالقوه می تواند تبدیل شود؟ نقشه‌برداری دقیق از جغرافیای محیط‌های فراجهانی، می‌تواند به خریداران احتمالی این امکان را بدهد که ملک رویایی خود را به‌جای دیدن صرفاً در یک مدل، تجسم کرده و در واقع تجربه کنند.

هر اتاق متاورس مشارکتی است، هر فردی که درگیر است می‌تواند با استفاده از آواتارهای دیجیتال، در طول مایل‌های بی‌حدود، چهره به چهره تعامل داشته باشد. تصور کنید طراحان داخلی فضاهای واقعی و خیالی را انتخاب می کنند. برنامه ریزان رویداد، مشتریان را قادر می سازند تا با سرپیچی از قوانین فیزیک، کارهای غیرممکن را انجام دهند. برنامه ریزان شهری نه تنها از مدل های مجازی برای خرد کردن اعداد و ارقام استفاده می کنند، بلکه برای درک واقعی احساس پروژه های پیشنهادی خود استفاده می کنند.
کاربردهای قابلیت های Spatial فراتر از کاربردهای دنیای واقعی است. ما قبلاً دیده‌ایم که CGI چه کاری می‌تواند انجام دهد تا دنیای فیلم‌های فانتزی مورد علاقه‌مان را بسازد، اما اگر می‌توانستیم واقعاً درون آن دنیاها باشیم و فقط آنها را روی یک صفحه نمایش نبینیم، چه؟

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

ویژگی های فضایی

Spatial طراحان را قادر می سازد تا یک فضای عمومی برای رویدادهای زنده و تظاهرات ایجاد کنند که در آن حداکثر 50 نفر می توانند تجربه را به اشتراک بگذارند. Spatial در سال 2016 با ریشه در همکاری در محل کار تأسیس شد و بنابراین ویژگی های گسترده ای برای یک پلت فرم متاورس دارد. محتوا برای ساختن دنیای خود را می توان با یک کلیک بارگذاری کرد، به سادگی کشیدن و رها کردن. ویدیوها، مدل های سه بعدی یا حتی یک سلفی را آپلود کنید تا آواتار واقعی خود را بسازید. فضاهای متاورس Spatial از ادغام gITF برای مدل‌ها پشتیبانی می‌کنند، با ویژگی‌های مواد مبتنی بر PBR که خلقت شما را واقعی‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید دارایی‌ها را از طریق ادغام ما با MetaMask، Google Drive، یا OneDrive وارد کنید. به سادگی صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید و یادداشت های دیجیتالی چسبناک را در فضای خود بگذارید تا با شرکت کنندگان ارتباط برقرار کنید یا به پیگیری افکار خود در حین تکرار در مورد محیط کمک کنید. اینها تنها تعدادی از کارهایی هستند که می توانید از طریق مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه انجام دهید، اما Spatial روی هدست های واقعیت مجازی مانند Oculus Quest نیز کار می کند. از طراحی سه بعدی، طرح‌بندی خودکار برای گالری‌ها گرفته تا اسکن‌های LiDAR که دنیای واقعی شما را به ارمغان می‌آورد، از تمام کارهایی که می‌توانید انجام دهید شگفت‌زده خواهید شد.

 

بیشتر بخوانید: 11 بازار برتر NFT برای خرید و فروش NFT در سال 2022

 

املاک مجازی و NFTs

توانایی ایجاد سرزمین‌های متاورس، انواع فرصت‌های جدیدی را برای تجارت دیجیتال باز می‌کند، زیرا هر فضای دیجیتالی را می‌توان با امضای دیجیتالی خاص خود، که منحصراً به خالق یا خریدار تعلق دارد، مهر زد. زمین را می توان با سابقه مالکیت ثبت شده خریداری، معامله یا اجاره کرد تا زمین ها به اقلام کلکسیونر تبدیل شوند. علاوه بر این، فضاهای متاورس را می توان توسعه داد و تقسیم کرد که منجر به افزایش نظری در ارزش می شود. به طور خلاصه: مشکل این بازار بالقوه NFT املاک و مستغلات این است که:
– در واقع مقدار نامحدودی از املاک دیجیتال موجود است
– ارزش زمین مجازی ارتباط نزدیکی با محبوبیت پلتفرمی دارد که میزبان آن است.

‌«هر مکان مجازی ارزش خود را از آنچه در آن گوشه خاصی از متاورژن می گذرد، به دست می آورد. ارزش یک فضای فضایی زمانی ایجاد می شود که کسی چیزی معنادار یا زیبا خلق کند. سپس تبدیل به یک مقصد، مکانی برای بودن می شود.» – بری اسکالی، فضایی

به صورت رایگان ایجاد کنید

ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که متاورس مربوط به جامعه و کمک به خلاقان برای انجام کاری است که به بهترین شکل انجام می‌دهند: ایجاد کردن. هرچه پلتفرم ما انعطاف‌پذیرتر و آسان‌تر باشد، هنرمندان و طراحان بیشتری از پلتفرم استفاده می‌کنند که به بهتر شدن پلتفرم ما کمک می‌کند.
به همین دلیل است که ما به شما امکان ایجاد فضاهای متاورس را با مشخصات سفارشی خود به صورت رایگان ارائه می دهیم. ما الگوهای از پیش ساخته شده مفیدی را ارائه می‌دهیم که می‌توان آن‌ها را ویرایش و بر اساس موارد استفاده خاص شما تنظیم کرد، ابزارهای دقیق‌تری را ارائه می‌کنیم تا بتوانید فضای خود را به صورت مجازی از ابتدا بسازید، و حتی امکان اسکن فضاهای دنیای واقعی و آپلود نسخه آواتار در Spatial. علاوه بر این، عکس‌ها را می‌توان برای ایجاد یک Skybox آپلود کرد که عکس دو بعدی را به یک محیط سه بعدی تبدیل می‌کند.

هنگامی که فضایی را برای موارد استفاده خاص خود، چه مربوط به کسب و کار یا صرفاً تفریحی، ایجاد کردید، می توانید با اجاره آن به دیگران یا به اشتراک گذاری آن با جهان و ایجاد سر و صدا برای طرح های خود، از آن درآمد کسب کنید. یا فقط می توانید در دنیایی که ساخته اید لذت ببرید.