نحوه خواندن پیام‌های اینستاگرام بدون سین خوردن؟

طراحی اپلیکیشن

اگر کسی هستید که پیامک را به تماس های تلفنی یا یادداشت های صوتی ترجیح می دهید، موافقید که پیام های مختلف ماهیت متفاوتی دارند. برخی از پیام ها ساده هستند و می توان بلافاصله به آنها پاسخ داد. به عنوان مثال، یک سوال یا دستورالعمل مستقیم که نیاز به تفکر زیادی ندارد.

از سوی دیگر، برخی از پیام‌ها هستند که قبل از اینکه به آنها پاسخ مناسبی بدهید، مستحق زمان و توجه، تفکر و حدس و گمان بیشتر هستند. اما تنها چیزی که بر سر راه گیرنده ای قرار می گیرد که وقت شیرین خود را برای پاسخ دادن صرف می کند، رسید خواندن است. وقتی پیامی را باز کردید، طرف مقابل می‌داند که باز شده است و منتظر پاسخی مشابه خواهد بود. فشار صرف این دانش اغلب ما را پریشان می‌کند و باعث می‌شود بدون فکر کردن، به طور تصادفی پاسخ دهیم.

اگر فقط راهی برای خواندن پیام بدون اطلاع فرستنده وجود داشت. یا وجود دارد؟ امروز در وبلاگ خود، در مورد امکان خواندن DM اینستاگرام بدون اطلاع فرستنده بحث خواهیم کرد. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان این کار را انجام داد تا انتها با ما همراه باشید.

آیا می توان پیام های دایرکت اینستاگرام را بدون دیده شدن خواند؟

قبل از اینکه در مورد امکان خواندن DM اینستاگرام بدون اطلاع فرستنده صحبت کنیم، اجازه دهید چند قدم برداریم و در مورد اینکه مردم چگونه می دانند پیام هایشان خوانده شده است صحبت کنیم.

چند سال پیش، هیچ راهی وجود نداشت که مردم بتوانند بفهمند که پیام های رسانه های اجتماعی آنها توسط گیرنده خوانده شده است یا نه تا زمانی که پاسخی دریافت کنند. این یک وضعیت مشکل ساز برای اکثر کاربران ایجاد کرد زیرا برای آنها غیرممکن بود که بفهمند پیام های آنها نادیده گرفته شده است یا غیر عمد.

برای کمک به کاربران برای رهایی از چنین موقعیت دشواری، پلتفرم های رسانه های اجتماعی شروع به راه اندازی رسید خواندن کردند. در این ویژگی، به محض باز شدن یک پیام، یک رسید خواندن نمایش داده می‌شود که هم این واقعیت را نشان می‌دهد که دیده شده است و هم در چه زمانی. اگرچه اینستاگرام اولین کسی نبود که این ویژگی را معرفی کرد، اما آنها به سرعت آن را با بخش DM خود تطبیق دادند و بقیه آن تاریخ است.

اکنون، به سوال اصلی باز می گردیم: آیا خواندن پیام اینستاگرام بدون اطلاع فرستنده امکان پذیر است؟ خب، متأسفیم که این موضوع را به اطلاع شما می رسانیم، اما چنین چیزی در پلتفرم امکان پذیر نیست.

خواندن پیام اینستا بدو سین خوردناگرچه واتس‌اپ مدت‌هاست که ویژگی خاموش کردن رسید خواندن را به کار گرفته است، اینستاگرام هنوز از آن پیروی نکرده است. با این حال، لازم نیست نگران باشید؛ ما برنامه‌های توسعه جدید این پلتفرم را به دقت بررسی می‌کنیم و اولین کسانی هستیم که در صورت اعلام چنین راه‌اندازی اخباری را به شما ارائه می‌کنیم.

اما در حال حاضر، هیچ اقدام مستقیمی برای حذف رسیدهای خوانده شده از DM های خود روی پلتفرم وجود ندارد. اکنون که ما از این امکان عبور کرده ایم، چندین احتمال دیگر وجود دارد که می توانید آنها را سرگرم کنید تا بتوانید DM های اینستاگرام را بدون اطلاع فرستنده در مورد آن بخوانید. بیایید شروع به کاوش یک به یک آنها کنیم!

محدود کردن فرستنده

اولین و راحت‌ترین روش برای خواندن DM‌های افراد بدون اطلاع آن‌ها از طریق محدود کردن آنها در پلتفرم است. و در حالی که ممکن است اکثر شما با نحوه عملکرد محدود کردن افراد آشنا باشید، برای آن دسته از شما که اینطور نیستید، ما اینجا هستیم تا شما را از طریق آن راهنمایی کنیم.

محدود کردن شخصی در اینستاگرام اقدامی است که شما در مورد شخصی انجام می دهید که در پلتفرم شما را آزار می دهد اما برای خلاص شدن از شر آنها کافی نیست. بهترین نمونه از این می تواند دوستانی باشد که بسیار پر سر و صدا هستند و در مورد همه پست های شما نظر می دهند، کسانی که پست ها و حلقه های بسیار زیادی را برای شما در DM ارسال می کنند و غیره.

اکنون، در اینجا نحوه عملکرد محدود کردن افراد در اینستاگرام آمده است. اولین پیامد آن این است که نظرات آنها در مورد محتوای شما فقط توسط آنها و شما دیده می شود و نه هیچ کس دیگری. ثانیاً، هر پیامکی که این شخص برای شما ارسال می کند مستقیماً به بخش درخواست پیام شما می رود. مهمتر از همه، این شخص نمی داند که توسط شما محدود شده است تا زمانی که شما یا شخص دیگری آن را به او فاش نکنید.

اگر پیامد دوم محدود کردن کسی را بخوانید، متوجه شده اید که چگونه مشکل شما را حل می کند. اگر پیام‌های آن‌ها توسط شما به‌عنوان درخواست پیام دریافت می‌شود، به‌طور خودکار از دردسر رسیدهای خواندن محافظت می‌شوید زیرا درخواست‌های پیام تا زمانی که آنها را تأیید نکنید، رسیدهای خوانده شده را نمایش نمی‌دهند. به نظر جالب میاد؟ سپس بیایید یک راهنمای برای توضیح نحوه انجام آن به شما ارائه دهیم:

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را در تلفن هوشمند خود باز کنید.

مرحله 2: خود را در برگه Home خواهید دید.

از اینجا، می‌توانید به برگه کاوش بروید و نمایه این شخص را در آنجا جستجو کنید یا مستقیماً به برگه نمایه خود بروید، جایی که می‌توانید آنها را از فهرست دنبال‌کنندگان یا دنبال‌کنندگان خود پیدا کنید.

مرحله 3:

مهم نیست که کدام روش را ترجیح می دهید، در نهایت به نمایه آنها خواهید رسید. هنگامی که آنجا هستید، یک نماد زنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش و یک نماد سه نقطه در کنار آن حرکت کنید. روی دومی ضربه بزنید

مرحله 4:

به محض انجام این کار، یک منو روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود که Restrict را به عنوان اولین گزینه روی آن نمایش می دهد. همانطور که این کار را انجام می دهید، یک پیام تأیید دریافت خواهید کرد که می گوید این کاربر از حساب شما محدود شده است. اکنون کار شما تمام شده است.