استور ایرانی جایگزین اپ استور

استور ایرانی جایگزین اپ استور

اپلیکیشن خود را سفارش دهید.

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

مقدمه

دارندگان گوشی‌های آیفون، به خوبی می‌دانند که فروشگاه برنامه‌های کاربردی و ضروری آن‌ها، اپ استور نام دارد. این اپلیکیشن دارای انواع برنامه‌های متنوع شامل ابزارها، بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی و اپ‌های آموزشی است. اما همه می‌دانیم که استفاده از این اپلیکیشن مهم، مانند بسیاری دیگر از خدمات سیستم عامل IOS، در کشور ایران با محدودیت‌هایی مواجه است. به همین علت، کاربران نخواهند توانست تا به صورت کامل از خدمات این فروشگاه معتبر اپل، بهره‌مند شوند و ممکن است در صورت استفاده از آن، با مشکلاتی در پرداخت یا نصب مواجه شوند. همین موضوع، ضرورت وجود چند جایگزین داخلی مخصوص گوشی‌های آیفون را توجیه می‌کند. اپ‌های ایرانی جایگزین اپ استور، در تلاشند تا کامل‌ترین و به‌روزترین خدمات و برنامه‌ها را به کاربران ایرانی آیفون‌ها ارائه دهند. در ادامه این مطلب، به معرفی چند مورد از بهترین استورهای داخلی گوشی آیفون خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از استورهای ایرانی جایگزین اپ استور

  1. عدم محدودیت اپلیکیشن‌های ایرانی: بسیاری از برنامه‌های مفید و پرکاربرد ایرانی مانند اسنپ، دیجی کالا، تپسی، اسنپ فود و… هستند که تعداد زیادی از شهروندان داخلی، نیاز به استفاده روزانه از آن‌ها دارند. متاسفانه اپ استور، اقدام به حذف بیشتر اپلیکیشن‌های ایرانی از روی صفحه خود نموده است و این امر موجب عدم دسترسی کاربران آیفون به این برنامه‌های مهم شده است. با استفاده از یک استور ایرانی جایگزین اپ استور، خواهید توانست بدون وجود هیچ گونه محدودیت در این زمینه، از برنامه‌های داخلی روی گوشی آیفون خود استفاده کنید.
  2. وجود اپلیکیشن‌های مود شده: همان‌طور که می‌دانید، برنامه‌های زیادی در اپ استور وجود دارند که حالت وی‌آی‌پی یا پریمیوم دارند که این حالت، تنها با پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه قابل دسترسی می‌شود تا کاربران به خدمات آن‌ها دست یابند. اما به علت برخی از تحریم‌ها و محدودیت‌ها، دریافت نسخه ویژه این برنامه‌ها برای دارندگان آیفون در ایران غیر ممکن شده است. بعضی از استورهای داخلی جایگزین اپ استور، اقدام به بارگذاری نسخه مود شده این برنامه‌ها کرده‌اند که در آن‌ها، قفل قسمت‌های ویژه باز شده است و کاربران می‌توانند به راحتی، از خدمات وی‌آی‌پی اپلیکیشن‌های مختلف کاربردی یا سرگرمی استفاده کنند.
  3. عدم نیاز به گیفت کارت اپل: گیفت کارت اپل، شامل کدهای خاصی است که کمپانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند با استفاده از آن‌ها، از خدمات خاصی بهره‌مند شوند. البته که این کارت‌ها رایگان نیستند و مستلزم پرداخت هزینه‌ای به تولید کننده موبایل خواهند بود. از آن‌جایی که تمامی محصولات اپل در ایران با تحریم و محدودیت‌های خاصی مواجه هستند، دسترسی به گیفت کارت مشکل و حتی غیر ممکن می‌شود. اما با داشتن بهترین استورهای داخلی گوشی آیفون، خواهید توانست از برخی از این خدمات، بدون نیاز به دریافت گیفت کارت بهره‌مند شوید.
  4. هزینه کم: اکثر استورهای ایرانی جایگزین اپ استور، تنها شامل هزینه پایینی بابت اشتراک سالانه هستند که قابل مقایسه با بارگیری برنامه‌های پولی از اپ استور نمی‌باشد. به غیر از این اشتراک، شما موظف به صرف هیچ هزینه دیگری نیستید و برنامه‌ها را می‌توانید به صورت رایگان و یا همراه با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، دریافت و نصب نمایید.

بهترین استور گوشی ایفون

بهترین استور ایرانی جایگزین اپ استور برای آیفون

  • استور ایرانی سیب اپ: سیب اپ، نخستین اپ استور ایرانی است که از سال ۱۳۹۳ آغاز به فعالیت کرد. این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده است که جایگزین مناسبی برای اپ استور باشد و بتواند بستر خوبی برای ارائه بیش از ده هزار برنامه موبایلی مربوط به سیستم عامل IOS برای کاربران داخلی باشد. این نرم‌افزار به راحتی روی گوشی‌های آیفون قابل نصب است و احتیاجی به اپل آیدی، گیفت کارت و خرید برنامه‌ها ندارد. این برنامه کاربردی را می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت www.sibapp.com نصب نمایید.
  • استور ایرانی اناردونی: یکی از بهترین استورهای داخلی اپل است که سرعت بالایی دارد و قادر به ارائه برنامه‌های داخلی و خارجی به کاربران بدون هیچ محدودیتی و به صورت رایگان می‌باشد. این برنامه تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های وی‌آی‌پی یا پولی را بدون پرداخت هزینه در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • استور ایرانی سیبانه: از دیگر استورهای قابل اعتماد ایرانی است نرم‌افزارهای تاییدشده اپل را عرضه می‌کند و هیچ نیازی به اپل آیدی یا جیلبریک آیفون یا آیپد ندارد. این اپلیکیشن اورجینال بوده و بدون هیچ اختلالی، قابل به‌روزرسانی و ارتقا می‌باشد. در سیبانه می‌توانید محتواهای آموزشی و راهنمای ویدیویی استفاده قدم‌به‌قدم از برنامه برای دانلود موارد مختلف را نیز مشاهده کنید.
  • استور ایرانی سیبچه: سیبچه، یکی از محبوب‌ترین استورهای قدیمی ایرانی برای آیفون است که فعالیت آن از سال ۱۳۹۸ و با هدف ایجاد شرایط مناسب بهره‌برداری کاربران ایرانی از دستگاه‌های اپل و دسترسی کسب و کارها به مشتریان آغاز شده است. از مزایای مهم این برنامه می‌توان به سرعت زیاد، امنیت بالا و ارائه تمام اپلیکیشن‌های مشابه در اپ استور اپل به صورت کامل اشاره کرد. از طریق این فروشگاه خواهید توانست به راحتی و بدون احتیاج به گیفت کارت اپل، نرم‌افزارهای اورجینال اپ استور را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، خریداری و نصب نمایید. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید به وب‌سایت www.sibche.ir مراجعه فرمایید.
  • استور ایرانی آی اپس: یکی دیگر از برترین فروشگاه‌های اپلیکیشن آیفون مشابه اپ استور، آی اپس است که در آن، خواهید توانست علاوه بر قابلیت دانلود برنامه‌های فارسی و کلیه نرم‌افزارهای رایگان اپ استور، از دانلود برنامه‌های پولی با مبلغ بسیار کم و بدون نیاز به گیفت کارت اپل نیز بهره‌مند شوید. اشتراک یا خرید برنامه‌ها از این استور، هزینه بالایی ندارد و ترافیک اینترنت در دانلود برنامه‌های آن، به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. این اپلیکیشن، دارای پشتیبانی ۱۵ ساعته به صورت آنلاین و یا تلفنی است و امکان نصب رایگان برخی از برنامه‌های پولی اپل در آن وجود دارد. این فروشگاه از نسخه‌های ۱۱ تا ۱۶ سیستم عامل آی او اس پشتیبانی می‌کند و به علت داخلی بودن سرور، سرعت بالایی در بارگیری تمام برنامه‌ها ارائه می‌دهد. 

سخن پایانی

استفاده از استورهای ایرانی جایگزین اپ استور، برای کاربران داخلی مزایای زیادی خواهد داشت. با توجه به محدودیت‌های محصولات اپل در ایران، با استفاده از این استورهای داخلی می‌توانید به برنامه‌های داخلی دسترسی داشته باشید و نسخه ویژه برنامه‌ها را بدون محدودیت دریافت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *