طراحی سایت فروشگاهی – ساخت وب سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی موضوعی است که هدف و رسالت از نوشتن این بند می‌باشد. کسب و کارهایی که مشغول فروش و ارائه خدمات هستند با توجه به بروز شدن و اینترنتی شدن تجارت‌ها، نیاز است تا با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شغل خود را از حالت کلاسیک و قدیمی خارج کنند و به شکل مدرنیته درآورند. تنها لازمه احیاء شدن یک کسب‌و‌کار پس از تحقیق و بررسی شرایط و نحوه تجارت و البته مشورت با یک شرکت طراحی وب سایت اینترتی نسبت به اجرا و قدم گذاشتن به دنیای مارکتینگ آنلاین اقدام نمایند.

برای سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی تنها کاری که لازم است این است تا با جستجوی واژه طراحی سایت فروشگاه در فضای اینترنت یک شرکت طراحی سایت مناسب و معتبر را پیدا کنید. در دوره ای که اینترنت بر نحوه زندگی و کار ما تأثیر گذاشته، دانستن این که خیلی از صاحبان مشاغل کوچک وب سایت دارند ، تکان دهنده است. بسیاری از کسب و کارهای کوچک نیز برای معرفی حرفه خود وب سایت دارند. مردم بیشتر زمان خود را در اینترنت می گذرانند و این بهترین بستر برای تبلیغات حرفه ای کسب و کار شما است. به جای هزینه اجاره سنگین مکان، فروشگاه آنلاین کسب و کار خود را با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آغاز کنید. برای ساخت فروشگاه آنلاین کسب و کار خود می توانید از دو راه اقدام کنید: 1- طراحی وبسایت با وردپرس 2- طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی ( کدنویسی صفر تا صد )

 

سفارش طراحی اپلیکیشن و برنامه نویسی اختصاصی

تماس

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و مزیت های آن

مشتریان شما در اینترنت به دنبال شما می گردند، پس با طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کاربران را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید. صفحه اصلی سایت شما بهترین مکان برای معرفی خدمات شماست، زیرا اولین صفحه ای که کاربر مشاهده می کند صفحه اصلی است. بعد از آن مشتریان برای آن که در مورد شما اطلاعات کسب نمایند به صفحه درباره ما و تماس با ما مراجعه می کنند. با طراحی حرفه ای صفحه درباره ما ، می توانید اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید.

یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی باید طبق آخرین استانداردهای به روز دنیا توانایی طراحی اختصاصی سایت شما را داشته باشد تا یک تجربه حرفه ای از سایت شما برای کاربران شما به جای بگذارد. داشتن یک سایت حرفه ای به حرفه شما هویت و اعتبار می بخشد. برخی صاحبین مشاغل فکر می کنند تنها فعالیت در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، اینستاگرام برای آن ها کافی است. اما ما به شما می گوییم که چطور یک سایت فروشگاهی می‌توانید فعالیت شما را گسترده تر و مشتریان بیشتری را به مجموعه شما اضافه کند.

  •  امکانات سایت فروشگاهی در شبکه های اجتماعی غیرممکن و یا محدودیت دارد، بنابراین با خرید سایت فروشگاهی به صورت آماده و یا طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی هر آن چه که برای کسب و کارتان نیاز دارید را می توانید در سایت اعمال کنید.
  •  داشتن سایت فروشگاهی اینترنتی از حرفه کوچک شما یک برند معتبر در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و کاربر به شما اعتماد خواهد کرد.
  •  سایت فروشگاهی شما کارمند تمام وقت شماست. سایت فروشگاهی اینترنتی شما در هر ساعت از شبانه روز برای شما بازاریابی می کند و نیاز مشتریان شما را رفع می کند. با امکان خرید آنلاین دیگر نیاز نیست که در ساعات اداری پاسخ گوی مشتری باشید.
  •  اظلاعات محصول خود را با دیزاین دلخواه خود می توانید در سایت ایجاد کنید.
  •  شما با ساخت اکانت تجاری در اینستاگرام روی یک دامنه دیگر فعالیت دارید و میلیون ها نفر دیگر نیز در سراسر دنیا در اینستاگرام به فعالیت تجاری خود مشغول هستند. در حالی که با خرید دامنه مختص به برندتان، حرفه خود را شخصی سازی می کنید و مشتریان به شما بهای بیشتری خواهند داد
  • و مهم تر از همه اینکه با وجود اجاره های بالا و سنگین برای فروشگاه خود ، می توانید تنها با هزینه طراحی سایت فروشگاهی ارزان ، حتی بدون نیاز به اجاره مکان محصولات خود را به فروش برسانید. طراحی سایت فروشگاهی برای شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

  • امکان طبقه بندی مرتب و منظم محصولات و ایجاد منو ناوبری آسان
  • امکان فیلتر کردن محصولات براساس برند، رنگ، اندازه و …
  • ایجاد باکس جست و جو در سایت فروشگاهی
  • امکان چت آنلاین با مشتریان
  • ایجاد فرم تماس با ما
  • ایجاد دسته بندی نامحدود در فروشگاه اینترنتی
  • آموزش حضوری پنل مدیریت سایت
  • وضعیت انبار محصول (موجود و ناموجود بودن محصول)
  • مشخصات فیزیکی محصول
  • سبد خرید
  • سرعت لود بالا
  •  امکان مقایسه دو محصول
  • قرار دادن چندین عکس از محصول با افکت های زیبا
  • امکان پرداخت آنلاین با ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی
  • امکان ایجاد بخش نظرات محصول
  • امکان ایجاد تخفیف روی محصول
  • امکان مقایسه محصولات
  • طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو یا طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت فروشگاهی دو یا چند زبانه

در صورتی که قصد دارید فعالیت خود را گسترش و خارج از مرزهای کشور فروش داشته باشید نیاز دارید تا سایت خود را به زبان کشور و یا کشورهای مد نظر طراحی کنید. با طراحی سایت فروشگاهی چند زبانه می توانید معاملات خود را به خارج از مرزهای کشور برده و فروش خود را چند برابر کنید. طراحی سایت اینترنتی چند زبانه نیاز به بررسی اولیه توسط متخصصین وب نگاه دارد. زیرا باید حوزه فعالیت شما بررسی و بعد از جلسه ی حضوری با توجه به نوع فعالیت شما مرحله طراحی سایت فروشگاهی دو یا چندزبانه شما آغاز شود. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دو یا چند زبانه با توجه به طراحی لایه ای دیگر از سایت و با زبان دیگر هزینه آن را افزایش می دهد.

ساخت سایت فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

فروشگاه سازهای آنلاین بسیاری را می توانید در وب جست و جو و پیدا کنید اما لازمه موفقیت شما، ارائه تجربه کاربری آسان برای کاربران است. زیرا عدم ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی شما و عدم سازگاری با نسخه های موبایل می توانید تجربه ای نامناسب را برای کاربر به جای بگذارد. با توجه به این که تعداد کاربران موبایل بیشتر از کاربران رایانه های رو میزی است بنابراین طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو یک امر ضروری است که باید به آن توجه شود. کاربر موبایل باید به اسانی روی عناصر سایت شما کلیک کرده و به صفحه مورد نظر خود برسد و بتواند به راحتی خرید آنلاین خود را انجام دهد. فروشگاه سازهای آنلاین نمی توانند به تنهایی پاسخ گوی مشتریان شما باشند و به دلیل استفاده از کدهای نامناسب برای سئو و ریسپانسیو مناسب نیستند. بنابراین شما نیاز دارید تا طراحی سایت اختصاصی خود را به برنامه نویس وب سفارش دهید.

طراحی سایت فروشگاهیسئو سایت فروشگاهی

امروزه افراد برای خرید محصول مورد نظر خود، آن را در موتورهای جست و جو سرچ می‌کنند. برای اینکه بعد از ساخت سایت فروشگاهی بتوانید محصولات خود را بفروشید و مشتریان خود را افزایش دهید نیاز دارید تا سایت خود را برای موتورهای جست و جو گر از جمله گوگل، سئو و بهینه سازی نمایید. بنابراین اگر قصد دارید تا برندسازی کنید و فروش خود را از طریق سایت فروشگاهی افزایش دهید با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس حاصل فرمایید.

پنل مدیریت حرفه ای

مهم ترین بخش در طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای، طراحی پنل مدیریت سایت به صورت حرفه ای است.پنل مدیریت سایت فروشگاهی با پنل سایت های غیرفروشگاهی متفاوت است و این به خاطر نوع حوزه کاری شماست. فرضا در پنل مدیریت فروشگاهی نیاز به ایجاد اعمال کد تخفیف، مدیریت خرید مشتریان، مدیریت محصولات است و به همین دلیل پنل مدیریت باید آسان بوده و به راحتی توسط مدیریت سایت مدیریت شود.

پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

یکی از اهداف وب نگاه در فراهم آوردن رضایت مشتری، پشتیبانی مداوم سایت و خدمات پس از فروش میباشد. در واقع زمان شما میتوانید در کسب و کار آنلاین خود همیشه موفق عمل کنید که سایت شما همیشه به رور بوده و نیازهای مشتریان را بتوانید برطرف کنید در همین جهت وب نگاه همیشه سعی دارد در مسیر رشد و پیشرفت مشتریان خود، تمام تلاش خود را به کار گیرد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

وردپرس سیستم مدیریت محتوا بسیار آسان و محبوبی است که چند سالی ست در بین برنامه نویسان وب طرفداران بسیاری پیدا کرده است. سیستم مدیریت محتوا آسان، قالب ریسپانسیو و آماده در طرح های حرفه ای، کدنویسی تمیز و بهینه سازی شده برای مورتورهای جست و جو از جمله ویژگی های مثبت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس است. هزینه طراحی سایت فروشگاه آنلاین با وردپرس نیست به طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی ارزان تر بوده و در مدت زمان کوتاهی به مشتری تحویل داده می شود. بنابراین اگر قصد دارید سایت فروشگاهی زیبا مشابه دیجی کالا با هزینه متناسب داشته باشید پلن طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس توصیه می شود. برای اطلاع از هزینه و سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی با شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

 

سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی با وب نگاه

سایت فروشگاهی مانند ویترین فروشگاه شماست و باید دسته بندی های هر محصول به صورت منظم چیده شده باشد تا مشتری به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را بیابد. به همین دلیل به ظاهر و ساختار سایت فروشگاه اینترنتی خود اهمیت بدهید. انتخاب یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و حرفه ای تاثیر بسزایی در افزایش فروش محصول شما دارد.  مهم ترین دغدغه مشتریان بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی فعال سازی درگاه پرداخت آنلاین است. برای فعال سازی درگاه پرداخت آنلاین نیاز است تا اینماد را از سایت اینماد دریافت نموده و سپس اقدام به فعال سازی درگاه بانکی و یا درگاه های واسط نمایید. تیم پشتیبانی وب نگاه شما را در دریافت اینماد و مراحل راه اندازی درگاه بانکی راهنمایی می کند.

برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان با شماره  تماس 09339017809 حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی رایگان و ارائه راهکارهای هوشمندانه در جهت توسعه کسب و کار شما هستند.

هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی بستگی به حوزه فعالیت مشتری گرامی و امکانات درخواستی مشتری دارد. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس حاصل فرمایید. هم چنین اگر قصد داشته باشید تا سایت خود را به زبان های مختلف طراحی کنید نیاز است تا با کارشناسان ما در این رابطه صحبت کنید تا هزینه طراحی و ساخت سایت فروشگاهی را با توجه به نیاز شما اعلام نمایند.

سفارش طراحی سایت فروشگاه آنلاین

اگر در اینترنتی عبارت ” طراحی سایت فروشگاه آنلاین ” را جست و جو کرده باشید به سایت های بسیاری در این زمینه برخورد خواهید کرد. شرکت های بسیاری هستند که در زمینه ساخت سایت فروشگاهی فعالیت دارند اما نکته حائز اهمیت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان، حرفه ای و تخصصی بودن سایت است. نیاز است قبل از هر اقدامی نمونه کارها، میزان سابقه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی را از شرکت های مختلف جویا شوید و یک انتخاب هدفمند و اگاهانه داشته باشید. اگر ساکن تهران هستید برای طراحی سایت فروشگاهی تهران، شرکت های بسیاری از جمله شرکت وب نگاه آماده ارائه خدمات در زمینه ساخت سایت فروشگاهی می باشد. مشاورین شرکت وب نگاه با ارائه راهکارهای نوین علاوه بر طراحی وب سایت فروشگاهی، راهنمایی های لازم برای توسعه کسب و کارتان را به شما ارائه می دهد.

Webnegahcompanyمشاهده نوشته ها

وب نگاه با بیش از 20 سال فعالیت در حوزه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن سعی دارد با نوشتن مقالات جذاب شما را بیشتر با این حوزه آشنا کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *