طراحی اپلیکیشن موزیک

ساخت اپلیکیشن موسیقی

موسیقی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی بسیار از مردم است. سلایق متفاوتی در این زمینه وجود دارد و هر شخص، سبک، خوانندگان و نوازندگان مورد علاقه خود را دنبال می‌کند. حالا ربط این موضوع به برنامه‌نویسی چیست؟ شما می‌توانید با طراحی اپلیکیشن موسیقی، مجموعه‌ای کامل از موسیقی ایران و جهان آماده کنید که شامل آهنگ‌ها، اخبار، اطلاعات و موزیک‌ویدیوهای مختلف باشد. در صورت داشتن ویژگی‌های مورد نیاز، کاربران زیادی از اپلیکیشن شما استفاده خواهند نمود و تبدیل به یک مرجع رسانه‌ای و اطلاعاتی در این زمینه می‌شوید.

طراحی اپلیکیشن موسیقی

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

چرا اپلیکیشن پخش موسیقی محبوب خواهد شد؟

  1. فروش سریع بلیط کنسرت‌ها
  2. استقبال ملی از دانلود قانونی آلبوم‌های موسیقی
  3. پرطرفدار بودن اخبار، حواشی و اطلاعات حرفه‌ای فعالان عرصه موسیقی
  4. تقاضای زیاد جهت یک بستر معتبر آموزشی در حوزه‌های مختلف موسیقیایی
  5. اطلاع‌رسانی رویدادهای جدید دنیای موسیقی از طریق نوتیفیکیشن فعال
  6. کمک به رونق دوچندان صنعت موسیقی
طراحی اپلیکیشن موزیک

خصوصیات طراحی اپلیکیشن موسیقی

موسیقی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی بسیار از مردم است. سلایق متفاوتی در این زمینه وجود دارد و هر شخص، سبک، خوانندگان و نوازندگان مورد علاقه خود را دنبال می‌کند. حالا ربط این موضوع به برنامه‌نویسی چیست؟ شما می‌توانید با طراحی اپلیکیشن موسیقی، مجموعه‌ای کامل از موسیقی ایران و جهان آماده کنید که شامل آهنگ‌ها، اخبار، اطلاعات و موزیک‌ویدیوهای مختلف باشد. در صورت داشتن ویژگی‌های مورد نیاز، کاربران زیادی از اپلیکیشن شما استفاده خواهند نمود و تبدیل به یک مرجع رسانه‌ای و اطلاعاتی در این زمینه می‌شوید.

 

  1. حفظ حقوق عوامل صنعت موسیقی: اولین اصلی که در این باره باید در نظر بگیرید، حقوق مشخص ترانه‌سرا، آهنگساز، خواننده و برند است. موسیقی عرصه‌ای است که در آن، کپی غیرقانونی اثر و انتشار آن با پیگرد قانونی فوری و گسترده‌ای همراه خواهد شد. بنابراین رعایت قوانین کپی‌رایت را حتما برای توسعه اپلیکیشن موسیقی خود، در نظر داشته باشید.
  2. قابلیت دانلود یا گوش دادن آنلاین به موسیقی: اصلی‌ترین کاربرد یک اپلیکیشن موسیقی، همین مورد است. کاربران باید بتوانند در این برنامه علاوه بر دانلود، یک کتابخانه آنلاین برای علامت‌گذاری و جمع‌آوری موسیقی‌های مورد علاقه خود داشته باشند. همچنین باید صفحه‌ای را به معرفی جدیدترین و معروف‌ترین اثرها اختصاص داد.
  3. ارتباط با هواداران: برای طراحی اپلیکیشن موسیقی، باید حتما قسمتی را به منظور ارتباط جامعه هواداران با یکدیگر و با عوامل سازنده برنامه اختصاص دهید. اگر یک بستر مناسب و جذاب برای تعامل و بیان نظرات و پیشنهادات فراهم کنید، به طور قطع بازخورد بالاتری خواهید داشت. همچنین می‌توانید بخشی را جهت تبادل دیدگاه کاربران با صاحب اثر، تدارک ببینید.
  4. پوشش اخبار موسیقی: این قسمت در طراحی اپلیکیشن موسیقی، قطعا یکی از محبوب‌ترین بخش‌های کاربران خواهد شد. بسیاری از مشتاقان این صنعت، علاقه دارند تا اطلاعاتی راجع به جدیدترین فعالیت خواننده یا نوازنده محبوب خود در اختیار داشته باشند. این اطلاعات می‌توانند به صورت متنی، تصویری یا صوتی باشند و بهتر است که پوشش این اخبار، سریع و فراگیر باشد.
  5. پوشش فعالیت‌های جانبی هنرمندان: بسیاری از طرفداران موسیقی علاقه‌مند هستند تا تمرین‌های هنرمند محبوب خود جهت آمادگی برای کنسرت‌ها را ببینند و از مراحل ضبط آلبوم‌ها مطلع شوند. همچنین اگر قسمتی را جهت بارگذاری تصاویر یا ویدیوهایی از کنسرت‌ها و اجراها فراهم کنید، کاربران بیشتری از اپلیکیشن شما استفاده خواهند کرد. با قرار دادن انواع اخبار و حاشیه‌های هر استیج، برنامه خود را به یک اپلیکیشن موسیقی پرطرفدار تبدیل می‌کنید.
  6. فروش بلیط: در قدمی جلوتر، می‌توانید با اخذ مجوز از سازمان‎های مربوطه، درگاهی مطمئن برای فروش بلیط کنسرت خواننده‌های محبوب در سراسر کشور ایجاد کنید. از این طریق شما می‌توانید کاربران بیشتری را به استفاده از اپلیکیشن موسیقی خود جذب کنید.
  7. نمایش آمار: قسمتی را جهت نمایش تعداد بازدید هر موسیقی یا موزیک‌ویدیو تدارک ببینید و آثار را رتبه‌بندی کنید.
  8. دیتابیس معتبر: در طراحی اپلیکیشن موسیقی، باید یک دیتابیس از فعالان این عرصه در اختیار کاربران قرار دهید. این دیتابیس باید بر اساس اطلاعات موثق و معتبر باشد و راستی‌آزمایی شده باشد. می‌دانیم که حواشی و شایعات در مورد افراد فعال در حوزه موسیقی، فراوان است. لذا اگر می‌خواهید که اعتماد کاربران به اپلیکیشن شما افزایش پیدا کند، باید از صحت اطلاعاتی که در بخش اخبار یا بیوگرافی‌ها قرار می‌دهید، اطمینان حاصل کنید.
  9. آپدیت‌های مفید: شما می‌توانید در طراحی نسخه به‌روزرسانی‌شده اپلیکیشن موزیک خود، از انتقادات و پیشنهادات کاربران خود استفاده کنید تا آپدیتی که منتشر می‌کنید، مطابق میل و نیاز آنان باشد. با ارتقا تجربه کاربری بدین وسیله، در طراحی اپلیکیشن موسیقی بیشتر مطرح خواهید شد.
  10. افزودن امکانات آموزشی و علمی: شما در طراحی اپلیکیشن موزیک می‌توانید قسمتی را برای ارزش افزوده طراحی کنید؛ یعنی از مدرسان متخصص این حوزه دعوت کنید تا از طریق برنامه شما، به آموزش آواز یا انواع سازها بپردازند. بهتر است که در پایان این دوره‌ها، مدارک معتبری برای هنرجویان خود تدارک ببینید.
  11. قابلیت شخصی‌سازی: این ویژگی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند برنامه شما را بسیار محبوب سازد. با به کار بردن انواع جذابیت‌های بصری و امکان شخصی‌سازی برای هر کاربر، استفاده از اپلیکیشن موزیک خود را آسان‌تر خواهید نمود.
  12. اسم و لوگوی مناسب: به دنبال یک اسم مطلوب که راحت در ذهن مخاطب بماند، بگردید. همچنین در جستجوی یک لوگوی ساده اما زیبا برای آیکون اپلیکیشن خود باشید که به زیبایی ظاهری کار شما بیفزاید. در این قسمت، ثبت برند برای حفظ مالکیت معنوی آن نیز اهمیت دارد.
  13. نسخه پرمیوم: بایستی یک سری قابلیت‌های خاص را تنها برای کاربران وی‌آی‌پی که اشتراک خریداری کرده‌اند، تدارک دید. این قابلیت‌ها می‌توانند امضا خواننده یا ویژگی‌های خاص و جدید اپلیکیشن باشند.

معرفی هنرمندان جدید: صفحه‌ای را به معرفی هنرمندان جدید در عرصه موسیقی اختصاص دهید تا فرصت دیده شدن توسط کاربران برنامه شما را داشته باشند. از این طریق خوانندگان و نوازندگان جوان خواهند توانست مطرح شوند و برای آثارشان سرمایه‌گذار پیدا کنند.

خصوصیات طراحی اپلیکیشن موسیقی

  1. کمک به رونق صنعت موسیقی
  2. افزایش دانش موسیقی و برگزاری کلاس‌های مختلف
  3. دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به موسیقی‌های مورد نظر
  4. ایجاد یک مرجع موثق در رابطه با مقالات موسیقی
  5. پوشش دادن تمامی اتفاقات و کنسرت‌ها
  6. اطلاع از اخبار جدید در عرصه موسیقی
  7. امکان کسب درآمد با هر استفاده کاربران از اپلیکیشن
  8. امکان پیاده‌سازی ایده‌های نو و ایجاد محبوبیت با به‌کارگیری خلاقیت
 

طراحی اپلیکیشن موسیقی در شرکت وب نگاه

با طراحی اپلیکیشن موسیقی توسط یک تیم متخصص و ماهر، می‌توانید یک پلتفرم مفید و پرطرفدار فراهم کنید که کاربران زیادی از آن استقبال می‌کنند. بدین طریق شما ارتباط مردم با فعالان عرصه موسیقی را صمیمی‌تر خواهید نمود و با ثبت رسمی اپلیکیشن، به شهرت و درآمد دست پیدا خواهید کرد. شرکت برنامه‌نویسی وب نگاه، با ارائه بروزترین خدمات نرم‌افزاری و برنامه‌نویسی، همواره آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

ساخت اپلیکیشن موزیک