ساخت اپلیکیشن اداری

طراحی اپلیکیشن سازمانی

امروزه بسیاری از کسب و کارهای اداری و سازمانی که به دنبال ارتقا و پیشرفت جایگاه خود هستند، رو به طراحی اپلیکیشن آورده‌اند. این اپلیکیشن‌ها جهت سهولت کارهای اداری و سازمانی ساخته می‌شوند تا تجربه‌ی خوبی را برای کاربران، به وجود بیاورند. 

هم‌اکنون طراحی اپلیکیشن‌های اداری در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این اپلیکیشن‌ها قابلیت جمع‌آوری و ثبت فایل‌های اداری، تجاری و خدماتی، مدیریت پایگاه داده اینترنتی، پردازش متون و در نهایت کمک به کسب‌ و کار اداری را دارند‌.

طراحی نرم‌افزارهای سازمانی به مدیریت امور مشتریان، مدیریت انجام وظایف کارمندان شرکت، مدیریت صورت جلسات روسا، مدیریت اتوماسیون‌ها مانند اتوماسیون اعمال نظم بر تقسیم درست حقوق یا تقسیم درست تغذیه‌ی کارمندان، می‌پردازد

طراحی اپلیکیشن اداری

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

نکات مهم طراحی اپلیکیشن اداری و سازمانی

۱_ایجاد دکمه‌های اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

یکی از نکات مهم در طراحی اپلیکیشن، قرار دادن لینک‌های اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی است.  بدین وسیله به کاربران اجازه داده می‌شود که مطالب و اطلاعات مورد علاقه‌ خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این کار یک فرصت تبلیغاتی خوب نیز برای شما به وجود می‌آورد.

شما نیز می‌توانید به نوبه خود کاربرانتان را تشویق کنید تا مطالبی که برایشان جذاب است را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. برای مثال برخی اپلیکیشن‌های آنلاین از مخاطبانشان می‌خواهد که نتایج خود را اشتراک‌گذاری کنند.

۲_دانلود رایگان اپلیکیشن‌ توسط کاربران

اگر هدف شما از طراحی اپلیکیشن، ایجاد یک ابزار بازاریابی خوب برای برندسازی و کمک به ایجاد نام تجاری خودتان است، بهترین گزینه برای افزایش تعداد دانلودها، ارائه یک اپلیکیشن رایگان است. بدین شکل افراد بیشتری به نصب اپلیکیشن‌ شما تشویق می‌شوند.

۳_توجه به انتظارات کاربران

از مهم‌ترین وظایف توسعه‌دهندگان اپلیکیشن اداری و سازمانی این است که به خواسته‌های کاربران توجه کنند. در صورتی که به نیازهای مخاطبان خود توجه نکنید و خواسته‌هایشان را برطرف نسازید، در جذب آن‌ها به مشکل برمی‌خورید و با تعداد زیادی لغو نصب مواجه می‌شود. در نظر بگیرید که در نهایت این کاربران شما هستند که باعث رشد نام برند شما می‌شوند پس به نیازهایشان توجه کنید. برای مثال یکی از این خواسته‌ها، کوچک‌سازی حجم اپلیکیشن و حافظه کش آن است.

هرچند گاهی ممکن است که رسیدن به بهترین عملکرد ممکن، قابل دسترسی نباشد، این صورت تلاش کنید تا حد ممکن استفاده از اپلیکیشن را برای کاربران خود جذاب و آسان سازید

سفارش طراحی اپلیکیشن اداری

مزایای طراحی اپلیکیشن سازمانی و اداری:

۱_سازماندهی خدمات و وظایف

با کمک این اپلیکیشن‌ها می‌توان داده‌های سازمانی را دسته‌بندی کرد و مدیریت کارهای اداری برای ارباب رجوع، کارمند‌ان و روسا آسان‌تر میشود.

از این جهت طراحی اپلیکیشن سازمانی و اداری نه تنها به سود مشتری است بلکه چندین برابر آن به نفع مدیران مجموعه است زیرا با افزایش کنترل روی نظم مجموعه، کارایی آن افزایش می‌یابد و بهینه‌سازی می‌شود.

۲_فروش خدمات و محصولات

از مزیت‌های مهم طراحی اپلیکیشن اداری و سازمانی، به فروش گذاشتن خدمات و محصولات است. شما می‌توانید لیستی از مخاطبین خود داشته باشید که با نصب نرم‌افزار‌ مجموعه‌تان، محصولات جدیدتان را مشاهده می‌کنند و در صورت نیاز، سفارش‌ ثبت میکنند.

۳_استفاده درون‌سازمانی

یکی دیگر از مزایا و کاربردهای اپلیکیشن‌ سازمانی، استفاده درون سازمانی است. مدیران اداره‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از این اپلیکیشن‌ها جهت مدیریت کارمندان و کارکنان خود، نظارت بر انجام درست وظایف و ماموریت‌ها، ارائه آموزش‌های لازم برای انجام کارها، استفاده کنند.

بدین وسیله درصد بهره‌وری کارمندان افزایش می‌یابد.

۴_تشخیص نیازهای کاربران

اپلیکیشن‌های سازمانی خوب و تخصصی، مشکلات کاربران را شناسایی و برطرف میکنند. با استفاده از این اپ‌ها، شما می‌توانید نیازها، علاقه‌مندی‌ها و رفتار کاربران و مشتری‌های خود را تشخیص دهید و ببینید که آن‌ها چه خدماتی‌را ترجیح می‌دهند؟ همچنین با توجه به نظرات کاربران نقاط ضعف مجموعه خود را در‌می‌یابید و می‌توانید آن‌ها را رفع کنید.

۵_پیشینه‌بینی و بهینه‌سازی داده‌های اداری

امروزه ادارات و سازمان‌ها برای مدیریت خدمات مجموعه خود،  از تجزیه و تحلیل داده‌های عظیم و ابر داده استفاده میکنند. بدین شکل منبع قابل اعتمادی برای پیش‌بینی و بهینه‌سازی نیازهای مخاطب و کارایی اپلیکیشن شکل می‌گیرد که قابلیت ارائه خدمات بهتر و برطرف‌ کردن نیازهای کاربران را دارد.

۶_رضایت بیشتر کاربران اپلیکیشن

مهم‌ترین هدف طراحی اپلیکیشن سازمانی و اداری، افزایش بازدهی و سهولت کار برای مخاطبان است. وقتی یک اپلیکیشن به عنوان ابزار تکمیلی و کمک‌کننده به کاربران، تولید میشود، تمایل مخاطبان به آن بیشتر می‌شود؛ زیرا استفاده از اپلیکیشن موجع به افزایش سرعت و دقت در انجام امور، بالا رفتن میزان بهره‌وری، ماهش استرس و در نتیجه افزایش رضایت کاربران می‌شود.

۷_اشتغال‌زایی در زمینه طراحی و مدیریت اپلیکیشن

به طور معمول هر اپلیکیشن‌ و نر‌افزاری به پشتیبانی نیاز دارد. بنابراین مدیران مجموعه باید تعدادی کارمند جهت پشتیبانی از اپلیکیشن خود استخدام کند تا حواسشان به عملکرد آن باشد و در صورت بروز مشکل به سرعت آن را حل کنند. این کارمندان باید علم تخصصی برای پشتیبانی از بخش فناوری و نرم‌افزار مجموعه را داشته باشند تا وظایف خود را به درستی انجام بدهند.

این موضوع باعث اشتغال‌زایی برای جوانان متخصص کشورمان می‌شود تا مهارت خود را به خوبی در این عرصه به نمایش بگذارند

طراحی اپلیکیشن اداری در وب نگاه

قطعا تا اینجا به خوبی متوجه شده‌اید که طراحی اپلیکیشن اداری و سازمانی، به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد تا در نهایت عملکرد مناسبی در انجام وظایف و جذب مخاطبان داشته باشد. تیم وب‌ نگاه مفتخر است که در این امر به شما یاری برساند و مسیر رشد و ترقی کسب‌ و کار شما را سهل و آسان سازد.

 

چرا طراحی اپلیکیشن اداری و سازمانی؟

طراحی اپلیکیشن سازمانی به شرکت‌ها و کسب‌ و کارها کمک می‌کند تا با سرعت و دقت بیشتر و به صورت مداوم، امور مشتریان و کارمندان را مدیریت و کنترل کنند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن‌ می‌توان خدماتی ویژه به مشتری ارائه داد تا کمتر نیاز به مراجعه حضوری داشته باشد و کارهایش را از فاصله دور انجام دهد.

قطعا تا زمانی که خیلی دور نیست، بشر هرگز نمی‌توانست تصور کند که در اتاق خود بنشیند و با کمک یک گوشی هوشمند، تمامی کارهای اداری خود را بدون هیچ معطلی انجام دهد!

اکنون که مردم از در ترافیک ماندن یا تحمل صف‌های طولانی فراری هستند، کسب‌ و کارهایی می‌توانند آنها را به خود جذب کنند که تا حد ممکن از راه دور کارهایشان را انجام می‌دهند

ساخت اپلیکیشن اداری