طراحی اپلیکیشن بانک

ساخت اپلیکیشن موبایل بانک

این روزها بسیاری از مردم از اپلیکیشن‌های بانکداری و همراه بانک برای انجام کارهای مالی و بانکی خود استفاده می‌کنند، که این مسئله موجب سرعت بخشیدن به عمل انتقال وجه و سایر فعالیت‌های بانکی شده است. در این بین، اپلیکیشنی می‌تواند افراد بیشتری را به سمت استفاده بکشاند، که امکانات بیشتر و خلاقانه‌تری داشته و بتواند پاسخگوی تعداد بیشتری از نیازهای مردم باشد. از این رو، طراحی اپلیکیشن بانکداری این روزها به یک سرمایه گذاری بسیار موثر و مهم تبدیل شده است که می‌تواند نیازهای بسیاری از مردم را در حوزه فعالیت‌های بانکی، رفع و رجوع کند.

طراحی اپلیکیشن بانک

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

 اهمیت طراحی اپلیکیشن بانکداری

اپلیکیشن بانکداری این روزها بخشی جدا نشدنی از زندگی مردم است و طراحی اپلیکیشن بانکداری نیز به همین سبب می‌تواند کسب و کاری بسیار به صرفه باشد.

۱ . صرفه جویی در وقت : طراحی اپلیکیشن بانکداری این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا بیشتر کارهای بانکی خود را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند و نیازی به بیرون رفتن از خانه و استفاده از ATM یا مراجعه به شعب بانکی نداشته باشند.

۲ . افزایش امنیت مالی : طراحی اپلیکیشن بانکداری از جهت تامین امنیت مالی کاربران بسیار عالی عمل می‌کند.

۳ . رفع نیازهای حوزه بانکداری : نیازهای متنوع مردم در حوزه بانکداری با طراحی یک اپلیکیشن همراه بانک به خوبی رفع می‌شود.

۴ . دریافت خدمات ۲۴ ساعته : طراحی اپلیکیشن بانکداری از این جهت که کاربران می‌توانند خدمات ۲۴ ساعته دریافت کنند اهمیت بالایی دارد.

۵ . راحتی و رفاه : طراحی اپلیکیشن بانکداری برای تامین راحتی و رفاه هر چه بیشتر شهروندان الزامی است.

طراحی اپلیکیشن بانکداری

- مزایای طراحی اپلیکیشن بانکداری

طراحی اپلیکیشن بانکداری مزایای بسیار زیادی برای اقشار مختلف جامعه دارد.

۱ . سرعت : از مزایای طراحی اپلیکیشن بانکداری سرعت بالا در ارائه خدمات و انجام کارهای مختلف و تراکنش‌ها است.

۲ . راحتی : انجام تراکنش‌ها و فعالیت‌های مختلف بانکی با اپلیکیشن بانکداری بسیار راحت می‌باشد.

۳ . بانکی در تلفن همراه : اپلیکیشن بانکداری مانند بانکی درون تلفن همراه کاربران عمل می‌کند و امکانات ویژه‌ای را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

۴ . مدیریت بهتر : برای انجام خدمات بانکی به صورت حضوری، انرژی زیادی صرف می‌شود و وقت بیشتری از مردم گرفته می‌شود. مدیریت مراجع کنندگان با استفاده از اپلیکیشن بانکداری راحت‌تر  بهتر صورت می‌گیرد.

۵ . امکان دورکاری : با استفاده از اپلیکیشن بانکداری، برخی شیفت‌های کاری بانکی می‌توانند به صورت دورکاری باشند.

 امکانات اپلیکیشن بانکداری 

اپلیکیشن بانکداری دارای امکاناتی است که انجام فعالیت‌های بانکی و تراکنش‌های مالی را برای کاربران بسیار ساده و سریع کرده و رفاه حال را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

۱ . امکان کارت به کارت : اولیه‌ترین امکانات اپلیکیشن بانکداری، امکان کارت به کارت اینترنتی سریع و بدون وقفه است.

۲ . امکان انتقال پل : با استفاده از اپلیکیشن بانکداری می‌توان از طریق شماره شبای یک حساب، پول جابه‌جا کرد.

۳ . دریافت رمز پویا : از طریق اپلیکیشن بانکداری می‌توان به راحتی رمز پویای کارت خود را دریافت کرد.

۴ . تصویر کارت‌ها مختلف : کاربران می‌توانند اطلاعات تمامی کارت‌های عضو شتاب خود را در اپلیکیشن بانکداری وارد کنند و اپلیکیشن تصویر همه آن‌ها را همراه با اطلاعات مهم نظیر شماره کارت، تاریخ انقضا و کد CVV2 به آن‌ها نمایش می‌دهد.

۵ . امکان دریافت وام : اپلیکیشن بانکداری می‌تواند امکان دریافت وام را با توجه به موجودی حساب هر کاربر، برای او فراهم کند.

۶ . امکان سرمایه گذاری بلند مدت : در برخی اپلیکیشن‌های بانکداری امکان ذخیره مبلغی پول در سپرده بلند مدت و دریافت سود آن وجود دارد.

۷ . امکان ثبت رسید تراکنش‌ها : رسید تراکنش‌های مختلف در اپلیکیشن بانکداری ثبت می‌شود و شما بدون نیاز به استفاده از رسیدهای کاغذی می‌توانید دخل و خرج خود را مدیریت کنید.

۸ . جلوگیری از سرقت : امنیت اپلیکیشن بانکداری تا حدی بالا است که از رخ دادن سرقت از کارت کاربران جلوگیری کند.

۹ . پیام فعالیت : هر بار که کاربر وارد اپلیکیشن بانکداری شود، پیام ورود و همچنین هنگام انجام هر عملیاتی پیام‌هایی با نوتیفیکیشن به او ارسال می‌شوند تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک که توسط وی صورت نگرفته، به سرعت اقدام کند.

۱۰ . امکان مسدود سازی موقت کارت‌ها : اگر کاربران اپلیکیشن بانکداری کارت خود را گم کنند، این امکان در اپلیکیشن وجود دارد که آن را به صورت موقت مسدود کند تا کسی نتواند از آن استفاده کند.

۱۱ . امکان پرداخت قسط و قبض : امکان پرداخت قسط و قبض از طریق اپلیکیشن بانکداری وجود دارد.

۱۲ . پرداخت مستقیم : می‌توانید با فعال کردن گزینه پرداخت مستقیم برای قسط‌ها و قبض‌ها، به راحتی در هر ماه به طور خودکار توسط اپلیکیشن آن را پرداخت کنید.

۱۳ . خرید شارژ و سایر خدمات سیم کارت : از طریق اپلیکیشن بانکداری حتی می‌توانید خدماتی برای سیم کارت خود از جمله خرید شارژ و بسته اینترنت، دریافت کنید.

 

- طراحی اپلیکیشن بانکداری در وب نگاه -

برای طراحی اپلیکیشن بانکداری نیاز است که از یک تیم کاربلد در زمینه طراحی اپلیکیشن و برنامه ریزی کمک بگیرید. شرکت برنامه نویسی وب نگاه، خدماتی همچون طراحی وب و طراحی اپلیکیشن IOS و اندروید را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد و مفتخر است که همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از قیمت‌ها و مشاهده نمونه کارها می‌توانید به وب سایت وب نگاه مراجعه فرمایید.

 

محیط اپلیکیشن بانکداری

محیط اپلیکیشن بانکداری باید دارای ویژگی‌هایی باشد که باعث راحتی کاربران بوده و استفاده بهینه و آسوده را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

۱ . استفاده از رنگ‌هایی که جلب توجه کنند : استفاده از رنگ‌های روشن و واضح برای قسمت‌های مختلف اپلیکیشن بانکداری باعث استفاده راحت‌تر از آن می‌شود.

۲ . بخش بندی هوشمندانه : اگر بخش بندی و ایجاد پوشه‌های مختلف در اپلیکیشن بانکداری به طور هوشمندانه انجام شود، کاربران احساس راحتی بیشتری در محیط اپلیکیشن می‌کنند.

۳ . ورود با اثر انگشت : برای افزایش امنیت کاربران، امکان ورود به اپلیکیشن بانکداری با استفاده از سیستم تشخیص اثر انگشت نیز وجود دارد.

طراحی اپلیکیشن بانک آنلاین