طراحی اپلیکیشن برنامه ریزی درسی کنکور و مدرسه

طراحی اپلیکیشن مشاوره کنکور

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی از جمله مسائل بسیار مهمی است که این روزها، توجه افراد زیادی را از آن خود کرده و بسیاری از مردم، روزانه به دنبال یادگیری راهکارهایی کارآمد و روش‌هایی موثر برای مطالعه و درس خواندن هستند. دانش‌آموزان، دانشجویان و والدین همه ساله به دنبال بهترین مشاوران و بهترین روش‌های برنامه ریزی درسی می‌گردند، اما هزینه بالای مشاوره حضوری و زمان زیادی که در رفت و آمد سپری می‌شود، این افراد را بیش از پیش در حال سوق دادن به سمت دریافت مشاوره آنلاین و استفاده از اپلیکیشن برنامه ریزی درسی است.

طراحی اپ آموزشی

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

اهمیت طراحی اپلیکیشن برنامه ریزی درسی 

طراحی اپلیکیشن برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی، درس خواندن را برای محصلان راحت کرده و بستری بسیار خوب و خلاقانه برای برنامه ریزی درسی فراهم می‌سازد.

۱ . مشاوره تحصیلی، در دسترس همه ؛ بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان در شهرهای کوچک، امکان دسترسی به مشاور تحصیلی را ندارند و یا این‌که به دلیل زندگی در شهرهای شلوغ، باید زمان زیادی را در راه سپری کنند.
۲ . جهت گرفتن ذهن محصل ؛ فضای اپلیکیشن برنامه ریزی درسی، برای جهت دادن به ذهن دانش‌آموزان و دانشجویان ضروری است.
۳ . کاهش هزینه‌ها ؛ مقرون به صرفه بودن مشاوره آنلاین، عدم نیاز به خرید دفترها و کتاب‌های برنامه ریزی و صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد.
۴ . حفاظت از محیط زیست ؛ استفاده از تلفن همراه برای انجام برنامه ریزی درسی موجب می‌شود که دیگر نیازی به کاغذ، انواع دفترها و کتاب‌های برنامه ریزی نباشد و این مسئله قدمی بلند و مهم در راستای حفاظت از محیط زیست محسوب می‌شود.
۵ . مدیریت زمان ؛ برای یک محصل، هیچ‌ چیز مهم‌تر از مدیریت زمان نیست، چرا که وقت ارزشمندترین مفهوم در روند درس خواندن است. با استفاده از اپلیکیشن برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی، محصلان بدون نیاز به مراجعه حضوری به مشاوران و یا صرف زمان برای نوشتن برنامه، می‌توانند به کارهای خود برسند.

طراحی اپ درسی

-مزایای اپلیکیشن مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی

طراحی اپلیکیشن مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی، مزایای بسیار زیادی برای کاربران آن دارد. از جمله این مزایا عبارت هستند از :

۱ . دسترسی سریع و آسان به برنامه درسی و مشاوره آنلاین ؛ فقط با داشتن یک تلفن همراه هوشمند و ثبت نام در اپلیکیشن، همه جا و بدون نیاز به حمل وسایل زیاد و یا طی مسافتی طولانی برای رسیدن به مشاور تحصیلی، می‌توان خدمات دریافت کرد.
۲ . دریافت برنامه درسی مختص به هر فرد ؛ با وارد کردن اطلاعات مربوط به نیازها، عادت‌ها و اهداف خود در محیط اپلیکیشن، می‌توان یک برنامه درسی شخصی سازی شده برای خود دریافت کرد.
۳ . گفت و گوی مستقیم با مشاوران تحصیلی ؛ کاربران می‌توانند در صورت نیاز، مشکلات و سوالات خود را با مشاوران تحصیلی در میان بگذارند و به طور مستقیم با آن‌ها به صورت آنلاین در ارتباط باشند.
۴ . صرفه جویی در وقت ؛ استفاده از اپلیکیشن مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی هم برای محصلان و هم برای مشاوران تحصیلی، موجب صرفه جویی در وقت می‌شود.
۵ . صرفه جویی در هزینه‌ها ؛ با استفاده از اپلیکیشن برنامه ریزی درسی، دیگر نیازی به خرید کتاب‌ها و دفترهای برنامه ریزی و همچنین صرف هزینه رفت و آمد به محل کار مشاوران نیست.

 

امکانات اپلیکیشن مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی 

اپلیکیشن مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی، باید امکانات بسیار زیاد و متنوعی داشته باشد، تا بتواند تمامی نیازهای کاربران را برآورده کند. بخشی از این امکانات شامل موارد زیر می‌شوند :

۱ . دریافت اطلاعات مربوط به تحصیلات، عادت‌ها و اهداف کاربران در بدو ورود ؛ بعد از ثبت نام در اپلیکیشن مشاوره تحصیلی، کاربر باید اطلاعاتی را راجع به وضعیت تحصیل خود و هر آن‌چه که روی آن تاثیر می‌گذارد، به اپلیکیشن بدهد تا اپلیکیشن بتواند برنامه پیشنهادی خود را برای کاربر طراحی کند.
۲ . دریافت برنامه درسی پیشنهادی اپلیکیشن ؛ با وارد کردن مفاد درسی، اپلیکیشن می‌تواند به شما یک زمان بندی و برنامه ریزی پیشنهاد کند.
۳ . طراحی برنامه مخصوص به خود ؛ کاربر همچنین می‌تواند برنامه مخصوص به خود را شخصاً طراحی کرده و در محیط برنامه وارد کند.
۴ . یادآوری برنامه‌ها ؛ اپلیکیشن سر ساعت‌های تعیین شده، برنامه کاربر را به او یادآوری می‌کند.
۵ . ارائه انواع تکنیک‌های درس خواندن ؛ اپلیکیشن برنامه ریزی درسی انواع تکنیک‌های درس خواندن، افزایش تمرکز و مدیریت زمان را به صورت محتوای متنی، صوتی یا تصویری به کاربر ارائه می‌دهد.
۶ . دریافت مشاوره رایگان در بدو ورود ؛ مشاورانی که با اپلیکیشن همکاری می‌کنند، به تمامی کاربران یک جلسه مشاوره رایگان در بدو ورود ارائه می‌دهند.
۷ . دسترسی مستقیم به مشاوران ؛ در صورت ثبت نام برای مشاوره تحصیلی، کاربران می‌توانند روی پاسخگویی مستقیم مشاوران تحصیلی حساب باز کنند.
۸ . پیام‌های انگیزشی ؛ اپلیکیشن برنامه ریزی درسی به صورت روزانه برای کاربران پیام‌های انگیزشی می‌فرستد.
۹ . پیگیری برنامه ؛ اپلیکیشن به صورت ساعتی، برنامه کاربر را پیگیری کرده و از او گزارش‌کار می‌خواهد.
۱۰ . نمودار پیشرفت ؛ برنامه در آخر هر دوره برنامه ریزی، نموداری بر اساس داده‌ها و گزارش‌های کاربر رسم می‌کند، تا پیشرفت خود را در پایبند بودن به برنامه ریزی درسی خود ببیند.

طراحی اپ کنکور

محیط اپلیکیشن برنامه ریزی درسی

محیط اپلیکیشن برنامه ریزی درسی، بسیار مهم است، چرا که تاثیر مستقیمی روی روحیه و میزان انگیزه کاربران برای انجام کارها و خواندن درس‌هایشان می‌گذارد.

۱ . استفاده از رنگ‌های انرژی بخش در گرافیک کلی برنامه.
۲ . پخش موسیقی‌های آرام و ملایم که موجب افزایش تمرکز کاربر می‌شوند.
۳ . استفاده از جدول‌های رنگی، که هر درس با رنگ خاصی مشخص می‌شود، تا کاربر راحت‌تر بتواند با برنامه درسی خود ارتباط بگیرد.
۴ . بخش جملات انگیزشی می‌تواند به کاربر کمک کند تا در صورت از دست دادن امید خود، بتواند از  آن‌ها برای گرفتن روحیه دوباره استفاده کند.
۵ . بهتر است هدفی که کاربر در هر دوره برای خود تعیین کرده است، در صفحه اصلی اپلیکیشن نمایش داده شود.

 

طراحی اپلیکیشن مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی وب نگاه 

برای طراحی یک اپلیکیشن مشاوره تحصیلی، نیاز دارید تا از یک شرکت برنامه نویسی حرفه‌ای در زمینه ساخت اپلیکیشن، برنامه نویسی و طراحی وب کمک بگیرید، تا مطمئن باشید که کار به خوبی پیش می‌رود و روانشناسی جذب مخاطب در طراحی محیط اپلیکیشن در نظر گرفته می‌شود. شرکت نرم افزاری وب نگاه سالها در این زمینه سابقه درخشان دارد.