طراحی اپلیکیشن روانشناسی و سلامت روان ( مشاوره آنلاین )

طراحی اپلیکیشن مشاوره

این روزها همگام با پیشرفت تکنولوژی و رشد زندگی شهری، استرس و اضطراب بین مردم فراگیر شده و مردم در روند دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فراوان زندگی شهری، گرانی، اضطراب کار و تحصیل و مسئولیت‌های خانواده، بیش از پیش، درگیر مشکلات روحی و روانی می‌شوند و از آن‌جایی که زندگی‌ها روز به روز رو به شلوغی رفته و افراد وقت کمتری برای رسیدگی به سلامت جسم و روان خود دارند، بسیاری از این مشکلات ریشه‌ای‌تر شده و اختلالاتی را در زندگی روزمره هر فرد به وجود می‌آورند. از این رو، طراحی اپلیکیشن روانشناسی و سلامت روان از این جهت که بسیاری از مردم وقت مراجعه به متخصصان روان درمانی را ندارند، بسیار کارآمد و ضروری است.

طراحی اپلیکیشن روانشناسی

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

 مزایای اپلیکیشن روانشناسی و سلامت روان

۱ . دسترسی سریع و آسان به خدمات روان درمانی، در هر زمان و شرایط ؛ می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود و در هر جا که هستید، مشاوره روانشناسی دریافت کنید.
۲ . امکان ارائه روتین مراقبتی سلامت روان به کاربران ؛ می‌توانید از تمرین‌های خود مراقبتی به صورت روزانه استفاده کنید و اپلیکیشن زمان تمرین‌ها را به شما یادآوری می‌کند.
۳ . استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای کاهش اضطراب و افزایش تمرکز ؛ تکنیک‌های ویژه به شما کمک می‌کنند تا مشکلات خود را بهتر و راحت‌تر مدیریت کنید.
۴ . صحبت مستقیم با مشاوران و روانشناسان ؛ می‌توانید مشکلات خود را به طور مستقیم با مشاورانی که اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد، در میان گذاشته و از خدمات مشاوره روانشناسی برخوردار شوید.
۵ . مقرون به صرفه بودن ؛ با هزینه کمتر، خدمات مناسب و مد نظر خود را دریافت می‌کنید.
۶ . فرار از شلوغی و ترافیک شهری ؛ با استفاده از اپلیکیشن روانشناسی، مجبور نیستید به صورت حضوری به مشاور و روانشناس مراجعه کرده و زمان زیادی را در شلوغی شهر از دست بدهید.

ساخت اپلیکیشن سلامت روان

امکانات اپلیکیشن مشاوره آنلاین

اپلیکیشن روانشناسی و مشاوره امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دریافت خدمات را برای آن‌ها راحت‌تر کرده و فضایی دوست داشتنی و امن را به آن‌ها هدیه می‌دهد. برای تحقق این امر، اپلیکیشن روانشناسی و سلامت روان باید امکانات زیر را داشته باشد :

۱ . ویدیوهای رایگان مدیتیشن، تکنیک‌های کاهش اضطراب، افزایش تمرکز و …
۲ . امکان خرید اشتراک ویژه و استفاده از خدمات حرفه‌ای‌تر
۳ . یک جلسه مشاوره رایگان با یک متخصص
۴ . پاسخگویی بیست و چهار ساعته پشتیبانان و ارائه خدمات درمانی و مراقبتی ضروری
۵ . دریافت مشاوره آنلاین از روانشناسان و روانپزشکان با وقت قبلی
۶ . پیگیری روزانه اپلیکیشن از حال روحی کاربر و ارائه پیشنهادات و تکنیک‌ها، برای بهبود بخشی روحیه وی
۷ . امکان انجام تست‌های روانشناسی مرسوم، مانند تایپ شخصیتی، تست اضطراب و افسردگی، تست هوش و …
۸ . دریافت خدمات حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف مثل یادگیری، مدیریت زمان، مدیریت استرس، افزایش تمرکز و … در قالبی مهیج و جذاب
۹ . معرفی کلینیک‌های تخصصی جهت انجام تست‌های مختلف و دریافت خدمات حضوری
۱۰ . ارائه یک پرسشنامه کلی پس از ثبت نام کاربر جهت آشنایی کلی با شخصیت و خلقیات او و ارائه مناسب‌ترین خدمات
۱۱ . بخش مربوط به مدیریت مالی، رسید پرداخت‌ها و صورتحساب

ویژگی‌های اپلیکیشن مشاوره و روانشناسی

طرحی فضای اپلیکیشن مشاوره و روانشناسی باید به گونه‌ای باشد که با ساز و کار و کاربری آن بیشترین همخوانی را داشته و به نظر و ذهن کاربران راحت و امن بیاید. در نتیجه، یک اپلیکیشن مشاوره و روانشناسی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد :

۱ . استفاده از رنگ‌های متناسب با موضوع هر بخش، به عنوان مثال رنگ‌های آرامش بخش برای بخش مدیتیشن و رنگ‌های روشن و شادی بخش برای بخش مدیریت اضطراب و افسردگی
۲ . پخش موسیقی ملایم و آرام، در بخش‌های مختلف اپلیکیشن برای القای احساس امنیت بیشتر
۳ . طراحی فضای اپلیکیشن به صورت خلوت و به دور از شلوغی و شلختگی، برای القای احساس آرامش و اعتماد به مخاطب
۴ . تولید محتوای صوتی، ویدیویی و متنی به زبانی خودمانی و صمیمی
۵ . سرعت بالا و گرافیک باکیفیت
۶ . درگاه پرداخت مشخص و امکان پرداخت راحت و آسان

اهمیت طراحی اپلیکیشن روانشناسی

همان‌طور که گفته شد، زندگی شهری و شلوغی شهرنشینی، ترافیک، مشغله فکری و حتی آلودگی هوا و آلودگی صوتی، تاثیرات منفی زیادی روی سلامت روان مردم گذاشته است.

مسائلی جلوی این را که افراد بتوانند به راحتی از خدمات مراقبتی استفاده کنند، می‌گیرد. از این رو طراحی اپلیکیشن روانشناسی و مشاوره آنلاین به دلایل زیر، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

۱ . افزایش اضطراب و استرس در زندگی مردم
۲ . عدم وجود وقت کافی برای رسیدگی به سلامت روان
۳ . بالا بودن هزینه‌های دریافت خدمات روانشناسی و روان‌پزشکی
۴ . افزایش ساعت استفاده از تلفن همراه و دسترسی راحت و سریع به اینترنت
۵ . ترافیک‌های سنگین شهری و سختی استفاده از مشاوره حضوری

مراحل ساخت و طراحی اپلیکیشن مشاوره و روانشناسی 

توسعه هر کسب و کاری مراحلی دارد؛ مراحل ساخت و طراحی اپلیکیشن روانشناسی و سلامت روان، به شرح زیر هستند :

۱ . درک درست از نیاز مخاطب : مخاطب خود را بشناسید و بدانید که برای چه قشری از افراد، محتوا تولید می‌کنید، نیازهای آن‌ها را بشناسید و محتوای درخور تولید کنید.
۲ . مشخص کردن جامعه هدف : نمی‌توان اپلیکیشنی ساخت که همه مردم جامعه را راضی نگه دارد، پس از ابتدای کار، هدف خود را روی قشری خاص متمرکز کنید.
۳ . تجزیه و تحلیل بازار کار : شما باید رقبای خود را بشناسید و بدانید که سایرین از چه متودهایی برای توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند و تلاش کنید تا اپلیکیشن خود را نسبت به تکنولوژی آن‌ها ارتقا دهید.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید پروژه طراحی اپلیکیشن موبایل خود را به یک فریلنسر بسپارید و یا به یک شرکت برنامه نویسی معتبر بسپارید که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. شرکت نرم افزاری وب نگاه سالهاست در این زمینه تجربه درخشان دارد.

ساخت اپلیکیشن روانشناسی