ساخت اپلیکیشن مدیریت رژیم غذایی

ساخت اپ مدیریت وعده غذایی

این روزها، بیشتر مردم به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت، رژیم غذایی بسیار ناسالمی دارند و علاوه بر آن، تحرکت بسیار کم و یک‌جا نشینی برای ساعت‌های طولانی، موجب شده است که سلامتی جسم بسیاری از افراد در خطر قرار بگیرد. در نتیجه افراد در جامعه امروزی مدام به چاقی، یا بر عکس، لاغری بیش از حد و سوء تغذیه دچار شده و یا به بیماری‌های گوارشی مثل زخم معده، التهاب و … مبتلا می‌شوند. این در حالی است که هزینه مراجعه به متخصص تغذیه، متخصصان تب سنتی و یا پزشک‌های حاذق گوارشی بسیار بالا است و مشکل کمبود وقت، همچنان زندگی همگان را تحت شعاع قرار می‌دهد. از این طراحی اپلیکیشن رژیم غذایی و اپلیکیشن تغذیه، می‌تواند راهی میان‌بر به رسیدن به سلامتی باشد.

طراحی اپ رژیم غذایی

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

اهمیت طراحی اپلیکیشن رژیم غذایی

طراحی اپلیکیشن رژیم غذایی برای انسان شهرنشین در عصر تکنولوژی، مسئله‌ای بسیار ضروری و پر اهمیت است. چرا که می‌تواند به بهبود و پیشرفت سلامتی وی کمک کرده و در عین حال، برای صرفه جویی در وقت و هزینه افراد نیز مفید باشد.

۱ . رژیم غذایی سالم، برای همه ؛ با طراحی اپلیکیشن تغذیه، همه افراد می‌توانند یک رژیم غذایی سالم مخصوص به خود داشته باشند و با رعایت آن، مراقب سلامتی خود باشند.
۲ . صرفه جویی در هزینه‌ها ؛ با طراحی اپلیکیشن رژیم غذایی، هزینه رفت و آمد به مطب متخصصان تغذیه از زندگی افراد حذف می‌شود.
۳ . صرفه جویی در وقت ؛ طراحی اپلیکیشن تغذیه موجب می‌شود تا افراد بتوانند رژیم غذایی خود و توصیه‌های پزشکی را با تلفن همراه خود دریافت کنند و مجبور نیستند زمان زیادی را در راه و ترافیک باشند تا به مطب بروند.
۴ . جلوگیری از بیماری‌های ناشی از چاقی ؛ طراحی اپلیکیشن تغذیه این امکان را به همه افراد می‌دهد تا از مضرات اضافه وزن آگاه شده و برای رفع آن تکنیک‌هایی را می‌آموزند.
۵ . رسیدن به تناسب اندام، برای همه ؛ افراد ورزشکار، والدین بچه‌هایی با مشکل کم‌اشتهایی و افرادی که کمبود وزن دارند نیز می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن رژیم غذایی به تناسب اندام برسند.

طراحی اپ تغذیه

مزایای طراحی اپلیکیشن تغذیه 

۱ . دسترسی سریع و آسان به خدمات ؛ با نصب اپلیکیشن تغذیه بر روی تلفن‌های هوشمند، افراد می‌توانند به راحتی و تنها با دست گرفتن گوشی خود، به خدمات تغذیه و رژیم‌های متنوع دسترسی پیدا کنند.
۲ . امکان دریافت انواع تکنیک‌های تغذیه صحیح و سالم به صورت رایگان ؛ افراد می‌توانند نحوه داشتن سبک زندگیی و تغذیه سالم را از این طریق بیاموزند.
۳ . صحبت مستقیم با متخصصان تغذیه ؛ این اپلیکیشن این امکان را به افراد می‌دهد تا سوالات خود را از متخصصان بپرسند و مسائل خود را با آن‌ها در میان بگذارند.
۴ . صرفه جویی در هزینه‌ها ؛ بسیاری از امکانات اپلیکیشن تغذیه به صورت رایگان و یا با هزینه‌ای کمتر از ویزیت حضوری متخصصان، در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.
۵ . صرفه جویی در وقت ؛ استفاده از اپلیکیشن رژیم غذایی این امکان را به افراد می‌دهد که از ترافیک‌های سنگین شهری دوری کنند و مجبور به رفت و آمد نباشند.

 امکانات اپلیکیشن رژیم غذایی

اپلیکیشن رژیم غذایی از امکانات بسیار زیادی برخوردار است، تا کاربران آن بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و به نتیجه دلخواه خود در زمینه اصلاح برنامه غذایی و رسیدن به سلامت جسم و تناسب اندام، برسند.

۱ . دریافت اطلاعات جسم و سلامت کاربر در بدو ورود ؛ رژیم غذایی نباید به بدن شما آسیبی برساند و باید مطابق با نیازهای جسم شما باشد.
۲. ارائه برنامه غذایی مخصوص به هر فرد ؛ با توجه به سن، وزن، قد، پرهیزهای غذایی، بیماری‌ها و داروهای مصرفی هر فرد، به او برنامه‌ای غذایی پیشنهاد می‌شود.
۳ . محاسبه کالری مصرفی ؛ با وارد کردن غذا و خوراکی‌هایی که روزانه مصرف می‌کنید، اپلیکیشن میزان کالری مصرفی شما را محاسبه کرده و مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
۴ . محاسبه میزان سوخت و ساز بدن ؛ با وارد کردن اطلاعات ورزشی و میزان تحرک خود، می‌توانید از اپلیکیشن بخواهید میزان سوخت و ساز بدن شما و مقدار کالری که روزانه می‌سوزانید، برای شما محاسبه کند.
۵ . دریافت مشاوره رایگان در ابتدای ورود ؛ در ابتدای ورود کاربر به اپلیکیشن، می‌تواند از متخصصان تغذیه مشاوره رایگان دریافت کند.
۶ . ارتباط مستقیم با متخصصان ؛ کاربران می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز، با متخصصان در تماس باشند، مشاوره بگیرند و سوالات و مسائل خود را مطرح کنند.
۷ . استفاده از طب سنتی ؛ اپلیکیشن حتی بخشی را به ارائه روش‌های طب سنتی و داروهای گیاهی اختصاص می‌دهد.
۸ . مشاوره طب سنتی ؛ کاربران می‌توانند از پزشکان طب سنتی نیز کمک بگیرند و در مورد طبع و مزاج بدن خود اطلاعات حاصل کرده و با توجه به آن‌ها، رژیم غذایی خود را متعادل کنند.
۹ . لیست نام، شماره و آدرس متخصصان تغذیه ؛ آدرس متخصصانی که با اپلیکیشن همکاری می‌کنند، برای کاربران لیست شده است تا در صورت تمایل بتوانند به صورت حضوری به ایشان مراجعه کنند.
۱۰ . تست‌های مرسوم سلامت جسم ؛ برای تشخیص بایدها و نبایدهای رژیم غذایی هر فرد، تست‌هایی برای سلامت جسم در اپلیکیشن از کاربران گرفته می‌شود.
۱۱ . ارائه تکنیک‌های عمومی برای تناسب اندام ؛ علاوه بر رژیم غذایی، اپلیکیشن به کاربران تکنیک‌ها و اصول‌هایی برای دستیابی به تناسب اندام ارائه می‌دهد. مانند ساعت مناسب خوردن غذا، خوراکی‌هایی که نباید با هم خورد و …
۱۲ . نمایش دینامیکی تغییرات ؛ کاربران بعد از هر دوره دریافت رژیم غذایی، تغییرات خود را در اپلیکیشن ثبت می‌کنند و اپلیکیشن در آخر هر دوره، نمایشی دینامیکی از این تغییرات ارائه می‌دهد تا کابران راحت‌تر بتوانند عملکرد خود را مقایسه کنند.
۱۳ . محیطی برای یادداشت اهداف ؛ کاربران می‌توانند اهداف خود را در آغاز هر دوره یادداشت کنند و در صورت دستیابی به آن‌ها، از امکانات رایگان برخوردار شوند.
۱۴ . پرداخت آنلاین و مدیریت هزینه‌ها ؛ اپلیکیشن دارای محیطی ساده و آسان برای پرداخت آنلاین هزینه‌ها و همچنین ذخیره سازی رسید پرداخت برای مدیریت هزینه‌ها است.

ساخت اپ تغذیه

طراحی اپلیکیشن رژیم غذایی وب نگاه

  1. برای طراحی و ساخت اپلیکیشن رژیم غذایی و تغذیه، نیاز دارید تا کار را به یک تیم طراحی اپلیکیشن حرفه‌ای و کاربلد بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل شود. شرکت برنامه نویسی ما  همواره آماده خدمات رسانی به شما عزیزان، برای طراحی اپلیکیشن موبایل، برنامه نویسی، ساخت برنامه و … می‌باشد.