طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال

ساخت اپلیکیشن فیلم و سریال

امروزه تماشای فیلم و سریال تبدیل به بخش بزرگی از زندگی مردم شده ­است و به قدری پرطرفدار هستند که می­توان گفت زندگی بدون اپلیکیشن‌­های سریال و فیلم، چندان لذت‌­بخش نیست. در ضمن، در دنیای امروز مردم بیش­تر از خدمات آنلاین بهره می‌­برند و به همین خاطر است که استفاده از اپلیکیشن فیلم و سریال، محبوبیت فراوانی دارد. و طراحی آن مخاطبان بسیاری را به خود جلب می­‌کند. مزیت­‌های بسیار مانند راحتی استفاده و حل مشکل حافظه و… طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال را به یک امر مهم بدل کرده است.

طراحی اپلیکیشن فیلم

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

مزایای اپلیکیشن فیلم و سریال

  1. ساخت مرجع بزرگی از فیلم و سریال
  2. کسب درآمد با فروش اشتراک
  3. خارج شدن از محدودیت زمانی و مکانی
  4. صرفه جویی در وقت مخاطبان
  5. امکان شخصی سازی بهتر و حفظ کاربران
  6. امکان ثبت نظر 
  7. برقراری ارتباط بیشتر با کاربر با شناسایی علایق او
ساخت اپلیکیشن فیلم و سریال

مزیت­‌های طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال 

  1. راحتی استفاده : یکی از مهم­ترین مزایای استفاده از اپلیکیشن فیلم، آسان بودن کار با آن است. با نصب برنامه بر موبایل خود، به راحتی می‌­توانید در هر مکان و زمانی امکان تماشای فیلم یا سریال مورد نظر خود را داشته باشید.
  2. صرفه ­جویی در هزینه و مقرون به صرفه بودن : از دیگر ویژگی­‌های مهم اپلیکیشن فیلم و سریال، مقرون به صرفه بودن آن است. افراد می­‌توانند تنها با پرداخت هزینه کمی و با خرید اشتراک برنامه، به تعداد بسیار زیادی از فیلم و سریال دسترسی داشته باشند.
  3. دسترسی همیشگی : با استفاده از این اپلیکیشن­‌ها، کاربران می‌­توانند در هر جایی که باشند و یا در هر زمانی، به تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه خود بپردازند.
  4. دسترسی نامحدود به محتوا : از خوبی­‌های اپلیکیشن فیلم و سریال، ارائه تعداد بیشماری از انواع فیلم‌­ها و مستندها و… می­‌باشد.
  5. ارائه محتوا با کیفیت بالا : از ویژگی‌­های این اپلیکیشن، دسترسی به انواع محتوا با کیفیت بسیار بالا می‌­باشد. کاربران می‌­توانند هر محتوایی را با کیفیت ۴k مشاهده کنند.

نبود تبلیغات مجازی : یکی از مسائل آزاردهنده­‌ای که در اپلیکیشن فیلم و سریال وجود ندارد، تبلیغات است. افراد می­‌توانند با خیال آسوده، بدون تبلیغات مزاحم به تماشای محتوای مورد نظر خود بنشینند. این امر موجب بالا رفتن رضایت کابران شده و در نهایت موجب درآمد بیش­تر برای صاحب مشاغل می­‌گردد.

  • ویژگی­هایی که باید در طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال وجود داشته باشند

  1. امکان جستجوی محتوا
  2. تنظیمات پخش فیلم
  3. امکان ثبت ­نام کاربران
  4. ثبت مشخصات مخاطب
  5. پشتیبانی از چند زبان مختلف
  6. نوتفیکیشن و اعلان­‌های کاربر
  7. درگاه پرداخت
  8. امکان نظر دادن و گفتگو
  9. قفل اسکرین­ شات
  10. برخورداری از پنل مدیریت
  11. دسته ­بندی فیلم و سریال

 نمونه­‌هایی از اپلیکیشن­‌های معروف فیلم و سریال 

  • نتفلیکس : در سال‌­های اخیر، اپلیکیشن نتفلیکس به یکی از محبوب‌­ترین برنامه‌­های پخش فیلم وسریال در دنیا تبدیل شده است. این برنامه امکان تماشای انواع فیلم، سریال، مستند و انیمیشن را از طریق دستگاه‌­های مختلف به شما می‌­دهد و امکان پخش زنده برنامه، ساخت و نمایش فیلم از خدمات اصلی نتفلیکس هستند. این برنامه نیاز به اینترنت دارد و در نقاط مختلف جهان در دسترس می‌­باشد. این برنامه یک ماه اشتراک رایگان دارد و بعد از آن باید برای استفاده اشتراک خریداری نمایید. اپلیکیشن نتفلیکس در حال حاضر بیش­تر از ۱۸۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا دارد.
  • اپلیکیشن فیلیمو : فیلیمو از برنامه­‌های فیلم و سریال ایرانی می­‌باشد و طرفداران بسیاری در داخل کشور دارد. این برنامه دارای آرشیو بزرگی از فیلم­‌ها و سریال­‌های ایرانی و خارجی می­‌باشد. کیفیت بالای محتوا و سرعت پخش خوب از ویژگی­‌های مثبت این برنامه هستند. لازم به ذکر است که فیلیمو رایگان نبوده و برای بهره­گیری از آن باید هزینه اشتراک را بپردازید.
  • نماوا : نماوا نیز یکی از اپلیکیشن‌­های فیلم و سریال محبوب در کشور ایران می­باشد. در این برنامه امکان دسترسی به انواع فیلم، سریال و کارتون و… خارجی و ایرانی برای کاربران وجود دارد. در ضمن، استفاده از این برنامه رایگان نبوده و می­توان با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه به محتوای آن دسترسی پیدا نمود.
  • تلوبیون : اپلیکیشن تلوبیون از برنامه‌­های محبوب و پرطرفدار پخش فیلم و سریال صدا و سیما می‌­باشد. در این برنامه قادر خواهید بود به آرشیو محتوای ۳۰ شبکه تلویزیونی دسترسی پیدا کنید. در ضمن، امکان تماشای آنلاین برنامه­‌های تلویزیون نیز در این اپلیکیشن وجود دارد و می­توان فیلم‌­ها را از آرشیو دانلود نمود.

 

اهمیت طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال 

ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید فیلمی را تماشا کنید و لازم باشد مدت طولانی منتظر کامل شدن دانلود آن بمانید و یا به دلیل کمبود حافظه در موبایل نتوانید فیلم‌­های زیادی دانلود کنید. با طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال و استفاده از آن، به راحتی می­توان این مشکلات را حل نمود. اپلیکیشن فیلم و سریال به شما این امکان را می‌­دهد که در هر مکان و زمانی به راحتی در موبایل خود هر فیلمی که می­خواهید را تماشا کنید. در ضمن امروزه بسیاری از سریال‌­ها به شکل نمایش خانگی ارائه می­‌شوند. این امر نشان­ دهنده تمایل روزافزون مردم به استفاده از اپلیکیشن­‌های فیلم و سریال است؛ به همین دلیل اخیرا، بسیاری از شرکت‌­های بزرگ تلویزیونی دست به طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال زدند تا مخاطبان بتوانند برنامه­‌ها را به صورت زنده تماشا نمایند.

طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال در شرکت نرم افزاری وب ­نگاه

با طرفداران بسیاری که اپلیکیشن­‌های فیلم و سریال پیدا کرده‌­اند، بسیاری به فکر طراحی آن­‌ها افتاده‌­اند تا بتوانند از این درآمد داشته و همچنین راحتی را برای افراد به وجود آورند. در شرکت برنامه ­نویسی، تلاش می­‌شود تا با استفاده از تیم متخصص و کاربلد خود و همچنین تکنولوژی به­روز و پیشرفته، پروژه­‌های مختلف از جمله طراحی اپلیکیشن را به بهترین نحو به انجام برسانند.

طراحی و ساخت اپلیکشن فیلم و سریال