طراحی اپلیکیشن تعمیر خودرو

طراحی اپلیکیشن مکانیک

با توجه به محدودیت‌های خاص در واردات محصولاتی مانند قطعات مختلف برخی از خودروها در ایران، احتمالا با موردی مواجه شده‌اید که قطعه مورد نظر شما در بازار یافت نمی‌شود و به راحتی قابل تعمیر نیز نمی‌باشد. یا ممکن است به دنبال اکسسوری‌های خاص برای خودروی خود باشید و موارد موجود در بازارهای مورد پسند شما واقع نشوند. حتی امکان دارد صاحب یک فروشگاه قطعات انواع خودرو باشید و نیاز به یک رابط و منبع مطمئن جهت خرید عمده محصولات با کیفیت با قیمتی مناسب داشته باشید. در تمامی این شرایط، وجود یک اپلیکیشن مکانیک که ارائه‌دهنده انواع خدمات و محصولات خودرو به صورت آنلاین است، به کار شما خواهد آمد. در ادامه، بیشتر با ویژگی‌ها و مزایای طراحی اپلیکیشن مکانیک و سفارش آنلاین خدمات خودرو آشنا خواهیم شد.

طراحی اپلیکیشن تعمیر خودرو

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن عیب یابی ماشین

طراحی اپلیکیشن مکانیک، ابداعی نو و خلاقانه در حوزه برنامه نویسی است که می‌تواند راه جدیدی در کسب درآمد، اشتغال‌زایی و تسهیل امور مربوط به خودرو باز کند. برخی از مهم‌ترین اهمیت‌های طراحی اپلیکیشن مکانیک عبارتند از:

  1. وجود یک منبع مطمئن و معتبر: خودرو، یکی از مهم‌ترین متعلقات افراد است که بایستی اهمیت بالایی به آن داده شود؛ زیرا عدم توجه به آن ممکن است موجب خطرات مرگ‌باری شود. وجود یک منبع مطمئن برای تهیه خدمات و قطعات یدکی اصل، این اطمینان خاطر را برای تمام صاحبان اتومبیل‌ها فراهم می‌آورد.
  2. پشتیبانی سریع و قابل اعتماد: ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش تمام قطعات و اکسسوری‌های خودرو، یکی از ملزومات در طراحی اپلیکیشن مکانیک خواهد بود.
  3. امکان ارتباط با متخصصان حرفه‌ای خودرو: در طراحی اپلیکیشن مکانیک، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا با افراد متخصص و مجرب، در مورد مشکلات و مسائل خودروی خود مکالمه داشته باشید و از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.
  4. امکان یافتن بهترین مکانیکی‌ها در موقعیت مکانی نزدیک: مکانیکی‌های مورد تایید و معتبر می‌توانند با ثبت نام در این برنامه و دریافت رای از طرف کاربران، در هنگام نیاز برای نزدیک‌ترین کاربر نیازمند به تعمیر، به عنوان برترین مرکز نمایش داده شوند.
  5. آشنایی با نوع خودرو و قطعات اصل آن: شما با طراحی اپلیکیشن مکانیک خواهید توانست با مشاهده و مطالعه در مورد قطعات اصل اتومبیل، راه و روش تشخیص آن از انواع تقلبی را بشناسید و با محصولات مناسب و سازگار با خودروی خود آشنا شوید.
  6. مدیریت آسان: طراحی اپلیکیشن مکانیک، مدیریت خدمات و ارائه محصولات را برای نمایندگی‌ها، فروشندگان و مکانیکی‌های بزرگ، بسیار آسان می‌کند و برنامه‌ریزی کاری را به راحتی انجام می‌دهد
ساخت اپ مکانیکی آنلاین

قسمت‌ها و قابلیت‌های مختلف مختلف اپلیکیشن سفارش آنلاین تعمیر ماشین

نمایندگی‌های معتبر، فروشندگان قطعات یدکی و تعمیرکنندگان خودروها، قادر هستند با طراحی اپلیکیشن مکانیک، امکانات و خدمات بسیار متنوعی را به صورت آنلاین و با صرف وقت و هزینه کمتر، در اختیار صاحبان اتومبیل‌ها قرار دهند. برنامه مذکور می‌تواند شامل چنین قابلیت‌ها و بخش‌هایی باشد:

  1. بخش ارسال پیام جهت مطرح نمودن سوالات و دریافت مشاوره از متخصصان تعمیر انواع خودرو
  2. بخش معرفی انواع خودروها و شرح مشخصات، دسته‌بندی و قیمت آن‌ها
  3. بخش ثبت نام آنلاین برای خرید خودرو یا قطعات مهم آن
  4. بخش آگهی فروش خودروهای کارکرده و امکان برقراری ارتباط بین فروشنده و خریدار
  5. بخش یافتن نزدیک‌ترین تعمیرگاه خودرو با بالاترین رای از نظر کاربران جهت امور ضروری
  6. بخش مقایسه خودروها و یا قطعات آن‌ها به صورت انتخابی
  7. بخش پروفایل کاربران و مدیریت اطلاعات فردی
  8. بخش درخواست برای فرستادن مکانیک سیار
  9. بخش ثبت درخواست برای معاینه فنی 
  10. بخش معاوضه خودروها با احتساب تفاوت قیمت آن‌ها به نرخ روز
  11. بخش اجاره انواع خودرو
  12. بخش رابط برای درخواست تمدید بیمه خودروها
  13. بخش ثبت و مطالعه مطالب مفید در رابطه با اتومبیل‌ها و نکات لازم برای آگاهی صاحبان آن‌ها
  14. بخش انتخاب نوع پرداخت در محل یا از طریق درگاه بانکی
  15. بخش ارسال نوتیفیکیشن‌های مربوط برای اعلام قیمت محصولات یا اعلام روز و ساعت تعمیر خودرو

مزایای طراحی اپلیکیشن مکانیک

طراحی اپلیکیشن مکانیک، یکی از نوآوری‌های عرصه برنامه نویسی است که با افزایش خدمات و تسهیل ارائه آن‌ها، امکان دسترسی بیشتر و سریع‌تر رانندگان به اطلاعات، خدمات و یا محصولات مرتبط با خودروها را فراهم می‌کند. از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مزایای طراحی اپلیکیشن مکانیک و سفارش آنلاین خدمات خودرو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صرفه‌جویی حداکثری در زمان و هزینه
  2. تماس مستقیم با مشتریان و ایجاد اعتماد
  3. رابط کاربری روان و زیبا و آسان برای تسهیل کار با اپلیکیشن توسط تمام کاربران
  4. تجهیز به سرویس حمل و نقل خودروها در صورت نیاز
  5. برگزاری کارگاه‌های آنلاین و برنامه‌ریزی برای کارگاه‌های حضوری جهت تدریس و آموزش تعمیر انواع قطعات توسط مدرسان حرفه‌ای به همراه اعطای مدرک معتبر
  6. امکان خرید و فروش عمده انواع محصولات مرتبط با خودرو برای فروشگاه‌های بزرگ و انواع تعمیرگاه‌ها
  7. تعبیه قسمت رای‌گیری کاربران در رابطه با کیفیت خدمات از طریق تعداد ستاره
  8. امکان ایجاد باشگاه مشتریان و تدارک دیدن خدمات خاصی برای کاربران ویژه
  9. افزایش بار علمی با قرار دادن مطالب و ویدیوهای آموزشی و اطلاع‌رسانی در مورد انواع اتومبیل
  10. دسترسی همیشگی به خدمات و محصولات دلخواه
  11. مشخص نمودن روز و ساعت معین برای انجام حضوری خدمات بدون هیچ‌گونه معطلی
  12. امکان آگهی کردن خودرو یا قطعات دیگر و تعیین قیمت آن‌ها
  13. امکان فروش اقساطی محصولات یا خدمات
  14. اطلاع از مشخصات نزدیک‌ترین نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها
  15. امکان اجاره انواع خودرو برای مدت زمان خاص

طراحی اپلیکیشن مکانیک – سفارش آنلاین خدمات خودرو وب نگاه

طراحی اپلیکیشن مکانیک سفارش آنلاین خدمات خودرو، قادر خواهد بود تا امکانات بسیار متنوعی را در اختیار صاحبان اتومبیل‌ها قرار دهد و امور مختلف ماشین‌ها را به صورت آنلاین، راحتی و سرعت ببخشد. ساخت این‌گونه برنامه‌ها، باید به دست یک تیم حرفه‌ای و مطمئن سپرده شود تا با بالاترین بازدهی، رضایت حداکثری کاربران را به ارمغان بیاورد. شرکت برنامه نویسی وب نگاه با تجربه و مهارت بی‌نظیر در این زمینه، آماده هرگونه همکاری با شما عزیزان در حوزه ساخت اپلیکیشن‌های خلاقانه و نوآورانه می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تعرفه‌ها، می‌توانید به وب‌سایت شرکت برنامه نویسی وب نگاه مراجعه کنید.

طراحی اپلیکیشن مکانیکی