نحوه ارسال پیام به شخصی که شما را در واتس اپ بلاک کرده است

واتس اپ چه برای انتقال اطلاعات رسمی و چه برای انجام مکالمات غیررسمی در میان گروهی از دوستان قدیمی، به پلتفرمی برای اکثر ما تبدیل شده است. این پلتفرم که در نوامبر 2009 راه اندازی شد، بر اساس یک اصل ساده اجرا می شود: «بدون تبلیغات! بدون بازی! بدون حقه!». در حال حاضر تلگرام و واتس از محبوب ترین پیام رسان ها در دنیا به حساب می‌ایند که هر کدام مزایای خاصی دارند. البته اخیر تلگرام با توجه به امکاناتی که اضافه کرده است توانسته کمی از واتس اپ پیشی بگیرد که البته ما در این مقاله قصد نداریم در این خصوص صحبت کنیم و هدف دیگری داریم و آن بررسی امکان ارسال پیام به کسی که شما را در واتس اپ بلاک کرده است.

ین برنامه پیام‌رسانی فوری چندین ویژگی حفظ حریم خصوصی دارد. به عنوان مثال، تأیید دو مرحله‌ای را ارائه می‌کند، و می‌توانید وضعیت‌های واتس‌اپ خود را از مخاطبین خود مخفی کنید، تصویر نمایه خود را مخفی کنید، تصاویری را ارسال کنید تا فقط یک بار مشاهده شوند و موارد دیگر! به عنوان یک به‌روزرسانی اخیر، واتس‌اپ حتی به شما امکان می‌دهد با پیوند دادن حساب بانکی خود به برنامه، برای مخاطبین خود پول ارسال کنید.

 

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه واتس اپ این است که به شما امکان می دهد شخصی را بلاک کنید. بسیاری از اوقات، به دلیل مشاجرات شدید، ممکن است در نهایت دوستان خود را در WhatsApp مسدود کنید یا برعکس. با این حال، ممکن است بخواهید بعداً آن را مرتب کنید یا کمی آرام سازی کنید. در این صورت، ممکن است از خود بپرسید: “چگونه به یک مخاطب مسدود شده WhatsApp پیام ارسال کنیم؟” اگر اینطور است، پس باید این وبلاگ را بخوانید.

نحوه ارسال پیام به شخصی که شما را در واتس اپ بلاک کرده است

اغلب اتفاق می افتد که لازم است برخی از اطلاعات حیاتی را منتقل کنید یا خودتان را به کسی که شما را در واتس اپ بلاک کرده است توضیح دهید. پس چگونه می توان با آن شخص ارتباط برقرار کرد؟ اساساً دو راه وجود دارد که می توانید از طریق آنها پیام ارسال کنید.

1. حذف و ایجاد مجدد حساب واتس اپ خود

پس از حذف اکانت واتس اپ و ایجاد مجدد آن، می توانید به شخصی که شما را بلاک کرده است پیام ارسال کنید. می خواهید بدانید چگونه؟ مراحل داده شده زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه WhatsApp را در تلفن خود باز کنید. روی نماد گزینه های بیشتر (سه نقطه) موجود در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود، در کنار نماد جستجو ضربه بزنید.

مرحله 2: درست در پایین لیست گزینه تنظیمات ظاهر می شود. روی آن ضربه بزنید.

مرحله 3: در صفحه تنظیمات، می توانید گزینه Account را با نماد کلید پیدا کنید. روی Account ضربه بزنید.

مرحله 4: درست در پایین صفحه موبایل شما گزینه Delete my account ظاهر می شود. روی این ضربه بزنید.

مرحله 5: پس از آن، باید “کد کشور خود را تایید کنید” و “شماره تلفن خود را وارد کنید” در قسمت های مورد نیاز.

مرحله 6: پس از انجام این مراحل، روی دکمه قرمز رنگ Delete My Account در پایین صفحه ضربه بزنید.

مرحله 7: پس از حذف حساب کاربری خود، بارها و بارها با قرار دادن شماره و سایر جزئیات در واتس اپ خود ثبت نام کنید.

شما بروید! اکنون می توانید پیام ارسال کنید یا از طریق تماس واتس اپ با فردی که شما را مسدود کرده است ارتباط برقرار کنید. به غیر از این، روش دومی وجود دارد که می توانید آن را دنبال کنید.

2. ارتباط از طریق گروه WhatsApp

در روش دوم، باید از یکی از مخاطبین خود، شاید یکی از دوستان نزدیکتان، بخواهید که یک گروه واتس اپ ایجاد کند و شما و فردی که شما را بلاک کرده است را به آنجا اضافه کند. وقتی هر پیامی را در گروه ارسال می کنید، فردی که شما را مسدود کرده است می تواند آن را بخواند. برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، سازنده گروه می تواند آن را ترک کند. در این صورت، واتس اپ پیام های شما را فقط به شخص دیگر تحویل می دهد.

با این حال، باید توجه داشته باشید که تکنیک فوق شما را از حالت انسداد خارج نمی کند. فردی که شما را مسدود کرده است می تواند هر زمان که بخواهد گروه را ترک کند، که ارتباط شما را به کلی متوقف می کند. بنابراین در صورت نیاز، از شخص بخواهید یا او را متقاعد کنید تا حساب واتس اپ شما را از دستگاه خود رفع انسداد کند.

 

پیام دادن در واتس اپ
سوالات متداول

Q1: وقتی شخصی را در واتس اپ مسدود می کنم چه اتفاقی می افتد؟

 

پاسخ: وقتی یک یا چند مخاطب خود را در واتس اپ مسدود می کنید، آنها نمی توانند وضعیت، آخرین بار، عکس نمایه و سایر به روز رسانی های حساب شما را ببینند. علاوه بر این، WhatsApp پیام های خود را به شما تحویل نمی دهد و تماس های آنها به شما نمی رسد. شما نمی توانید وضعیت WhatsApp آنها را نیز ببینید.

وقتی شخصی را مسدود می کنید، مخاطب آنها از تلفن شما حذف نمی شود. برای حذف یک مخاطب، باید برای همیشه مشخصات و شماره او را از دفترچه آدرس تلفن خود حذف کنید.

Q2: وقتی شخصی را در WhatsApp گزارش می دهم چه اتفاقی می افتد؟

پاسخ: قبل از اینکه یک مخاطب خاص در واتس اپ مسدود یا گزارش شود، همیشه یک پیام تأیید بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. در این حالت، واتس اپ پنج پیام آخری را که مخاطب گزارش شده برای شما ارسال کرده است، بدون اطلاع آنها پیگیری می کند.

 

بیشتر بخوانید:  چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام 2022 را بازیابی کنیم

 

واتس‌اپ همچنین به شناسه کاربری شخص، زمان‌بندی پیام‌های ارسالی و اینکه آیا پیام‌ها به صورت متن، تصویر یا در قالب‌های دیگر ارسال شده‌اند، اطلاع می‌دهد. اگر متوجه شود که کاربران این حساب‌ها شرایط و ضوابط شرکت را نقض می‌کنند، واتس‌اپ ممکن است این حساب‌های گزارش‌شده را مسدود کند.

 

Webnegahcompanyمشاهده نوشته ها

وب نگاه با بیش از 20 سال فعالیت در حوزه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن سعی دارد با نوشتن مقالات جذاب شما را بیشتر با این حوزه آشنا کند

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!