نحوه ارسال پیام به شخصی که شما را در واتس اپ بلاک کرده است

ارسال پیام به کسی شما را در واتساپ بلاک کرده

اپلیکیشن خود را سفارش دهید.

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

چت با کسی که شما را در واتساپ مسدود کرده است

می‌توان گفت واتساپ یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان معتبر از نظر کاربران است که به دلیل داشتن امنیت بالا مورد توجه قرار گرفته. این برنامه محبوب با داشتن قابلیت‌های متنوع در زمینه شخصی‌سازی کردن و پشتیبانی همه جانبه مورد استفاده اشخاص و البته کسب و کارها واقع شده. همین امر باعث شده که امکان بلاک کردن مخاطبان یا مسدودسازی آن‌ها تنها با یک کلیک انجام شود. در این میان سوالی که بسیار از سوی کاربران مطرح می‌شود این است که چطور مخاطبی را مسدود کنیم یا در صورت مسدودیت بتوانیم به شخصی که ما را بلاک کرده مجددا پیام دهیم.

از این رو طبیعی است که کاربران در صدد پیدا کردن راه‌حل‌های مختلف برای دور زدن محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی واتساپ باشند. قطعا می‌دانید که در صورت مسدود شدن از سوی مخاطب خود، واتساپ به‌عنوان یکی از امن‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، شما را از ارسال پیام، مشاهده آخرین بازدید، یا حتی دیدن تصویر پروفایل فرد مورد نظر محروم خواهد کرد. با توجه به این نیاز بر آن شدیم در این نوشتار، به بررسی جنبه‌های مختلف ارسال پیام به مخاطب بلاک شده در واتساپ بپردازیم و راهکارهای مختلفی برای آن ارائه دهیم که می‌تواند کمک کننده باشد.

با بلاک شدن در واتساپ چه اتفاقی برای مخاطب مسدود شده می‌افتد؟

همانطور که اشاره شد واتساپ امکانات متعددی برای مدیریت ارتباطات کاربران فراهم کرده. یکی از این قابلیت‌ها «بلاک یا مسدود کردن» کردن مخاطبین است. با بلاک شدن در واتساپ، محدودیت‌هایی برای فرد بلاک شده اعمال خواهد شد که عبارتند از:

  1. عدم ارسال پیام: اولین اتفاق در زمان بلاک شدن در واتساپ این است که دیگر نمی‌توان برای مخاطب پیام ارسال کرد. در این مواقع اگر پیامی به شخص ارسال شود تیک دوم که نشان دهنده رسیدن پیام است نمایش داده نخواهد شد.
  2. عدم مشاهده وضعیت آنلاین یا آخرین بازدید: دومین اتفاق مربوط به زمان فعالیت مخاطب است. به عبارت دیگر اگر از سوی شخصی بلاک شده باشید نمی‌توانید وضعیت آخرین بازدید او یا وضعیت آنلاین بودنش را مشاهده کنید.
  3. عدم نمایش تصویر پروفایل و وضعیت: بعد از مسدود شدن امکان مشاهده تصویر پروفایل و وضعیت (Status) فرد بلاک‌کننده نیز قابل مشاهده نخواهد بود و به‌روزرسانی نخواهد شد. از این رو ممکن است با وجود تغییر پروفایل فرد، شما همچنان تصویر پروفایل قبلی را ببینید یا اصلاً تصویری مشاهده نکنید.
  4. عدم عضو کردن فرد در یک گروه: یکی دیگر از محدودیت‌هایی که با بلاک شدن در واتساپ اتفاق می‌افتد عدم عضو کردن فرد بلاک کننده در گروه است.

آیا ارسال پیام به مخاطب بلاک شده ممکن است؟

حالا که با علامت‌های بلاک شدن آشنا شدید نوبت به پاسخ به پرسش اصلی می‌رسد. آیا می‌توان با وجود مسدود بودن به فرد مسدود کننده ارتباط پیام ارسال کرد؟ باید خاطرنشان کنیم که اگر در این پیام‌رسان مسدود شوید نمی‌توانید به فرد مورد نظر پیام بفرستید. با این حال برخی از کاربران به دنبال روش‌هایی برای دور زدن این محدودیت هستند.

قبل از اینکه به این روش‌ها اشاره کنیم باید توجه داشته باشید که این ترفندها در واقع نقض کننده قوانین واتساپ است و می‌تواند با خطرات و مشکلاتی همراه باشد، از این رو واتساپ در صورت شناسایی این فعالیت‌ها، ممکن است حساب شما را مسدود کند. در ادامه، به چند روش و تکنیک مختلف برای ارتباط مجدد با فرد بلاک‌کننده اشاره خواهیم کرد:

۱. استفاده از گروه مشترک

با استفاده از گروه‌های مشترک می‌توان مجدد به مخاطبی بلاک کننده پیام ارسال کرد. در واقع اگر شما و فرد بلاک کننده در یک گروه مشترک عضو هستید می‌توانید پیام خود را از طریق گروه عضو شده ارسال کنید. به عبارت دیگر پیام‌های شما در گروه قابل‌مشاهده است و فرد بلاک‌کننده نمی‌تواند مانع دریافت آن‌ها شود.

توجه:

  • لازم به ذکر است که پیام ارسال شده در گروه عمومی خواهد بود و سایر اعضای گروه نیز آن را مشاهده خواهند کرد.
  • باید توجه داشته باشید با توجه به محدودیت‌هایی که واتساپ برای فرد بلاک شده در نظر گرفته است، اگر پیش از بلاک شدن در یک گروه عضو نباشید، نمی‌توانید بعد از بلاک شدن شخص را وارد گروهی مشترک کنید. شما تنها در صورتی می‌توانید از این روش استفاده کنید که پیش از بلاک شدن در یک گروه مشترک عضو باشید. البته راه حلی برای این موضوع نیز وجود دارد و آن این است که می‌توانید از شخصی بخواهید که فرد مورد نظر شما را در گروه مشترک عضو کند.

۲. حذف حساب کاربری و ثبت‌نام مجدد

اگر با انجام روش پیشین نتوانستید به مقصود خود برسید می‌توانید از این روش استفاده کنید. حذف حساب کاربری فعلی و ثبت‌نام مجدد با همان شماره می‌تواند شما را از بلاک لیست فرد مورد نظر خارج کند و به شما امکان ارتباط دوباره دهد. با این حال باید توجه داشته باشید که ممکن است فرد مجدا شما را در بلاک لیست خود قرار دهد. برای حذف حساب کاربری باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش تنظیمات واتساپ بروید و حساب خود را حذف کنید.
  • پس از حذف حساب، مجدداً با همان شماره ثبت‌نام کنید.
  • پس از ثبت‌نام مجدد، به فرد بلاک‌کننده پیام بدهید.

توجه:

  • باید بدانید که با حذف اکانت به طور کامل، گروه‌ها، چت‌ها و دیگر اطلاعات کاربری خود را از دست خواهید داد. اگر این کار عواقبی برای شما ندارد، این روشی موثری برای ارتباط مجدد با فرد مسدود کننده است.

۳. استفاده از برنامه‌ های با ویژگی فضای موازی و یا کلون سازی 

در برخی از گوش‌ها این امکان فراهم است که کاربران می‌توانند در یک برنامه یا پیام‌رسان از چند حساب کاربری استفاده کنند از برنامه هایی با این ویژگی می‌توان به  Else Android اشاره کرد. با نصب این برنامه می‌توانید در واتساپ چند حساب کاربری داشته باشید . لازم به ذکر است که در برنامه‌های  موازی یا کلون‌سازی برنامه نصب شده به واتساپ اصلی متصل خواهد شد، از این رو مخاطبان در هر دو برنامه یکسان خواهد بود. 

۲. استفاده از شماره جدید

آخرین روش استفاده از شماره تلفن جدید است. به دلیل اینکه برای نصب واتساپ لازم است یک شماره تلفن داشته باشید در صورتی که با شماره جدید وارد این برنامه شوید می‌توانید مجدداً با فرد بلاک‌کننده ارتباط برقرار کنید.

یادداشت پایانی

بلاک شدن در واتساپ ممکن است برای بسیاری از افراد تجربه‌ای ناخوشایند باشد، اما تلاش برای دور زدن این محدودیت‌ها همیشه بهترین راه‌حل نیست. روش‌های مختلفی برای ارسال پیام به مخاطب بلاک شده وجود دارد، اما هر یک از این روش‌ها می‌تواند خطرات و چالش‌هایی به همراه داشته باشد. در نهایت، احترام به حریم خصوصی افراد و تلاش برای حل اختلافات از طریق روش‌های محترمانه و مستقیم بهترین راه برای ارتباط مجدد و رفع مشکلات است. واتساپ به‌عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند، باید به‌درستی و با رعایت قوانین استفاده شود تا تمام افراد بتوانند از آن بهره‌مند شوند.