طراحی اپلیکیشن پیام رسان – ساخت اپلیکیشن چت

ساخت اپلیکیشن پیام رسان

_

در دنیای امروز امکان ارسال پیام از طریق اپلیکیشن‌های پیام رسان بسیار کاربردی و فراگیر شده است.حتی سالمندان نیز برای ارتباط با فرزندان و آشنایان خود از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند.

 با توجه به این موضوع می‌توان گفت: اپلیکیشن پیام رسانی که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بهتری داشته باشد، از استقبال بیشتری برخوردار خواهد شد.

مشاوره رایگان و اختصاصی

کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا با آگاهی بیشتر، بهترین راه برای آنلاین کردن کسب و کار خود انتخاب نمایید.

امکانات اپلیکیشن پیام رسان

_
  • چت متنی (تکست چت )
  • چت صوتی و تصویری
  • تبادل اطلاعات
  • دسترسی راحت به فایل ها
  • پیام رسانی آنلاین
  • درج اطلاعات شخصی کاربران
  • حفظ اطلاعات کاربران
  • مدیریت گروه ها و کانال ها
  • دسترسی به مخاطبان دفترچه تلفن

امکانات اپلیکیشن پیام رسان

_
  • چت متنی (تکست چت )
  • چت صوتی و تصویری
  • تبادل اطلاعات
  • دسترسی راحت به فایل ها
  • پیام رسانی آنلاین
Untitled-1
  • درج اطلاعات شخصی کاربران
  • حفظ اطلاعات کاربران
  • مدیریت گروه ها و کانال ها
  • دسترسی به مخاطبان دفترچه تلفن

جذب مخاطبان برای اپلیکیشن پیام رسان

_

اکثر مردم از اپیلیکیشن های پیام رسان بیشتر از تماس تلفنی و یا حتی جلسه حضوری استفاده می‌کنند. تعداد کثیری از مردم ترجیح میدهند که در جهت بهبود کیفیت تبادل اطلاعات و باخبر شدن از صحت یک اخبار با یکدیگر نظرات خودرا در میان بگذارند و دیگران را از اطلاعات جدید با خبرسازند. همچنین کاربران خارج از کشور می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان با عزیزانی که در ایران هستند ارتباط برقرار کنند.

بنابراین با افزایش قابلیت یک اپلیکیشن در جهت صرفه جویی وقت و هزینه مخاطبان، می‌توان گفت کاربران بیشتری می‌توانند از خدمات شما بهره ببرند.

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن موبایل پیام رسان علاوه بر مزیت های آن، نیازمند پشتیبانی 24 ساعته می باشد. کنترل منابع Server، کنترل ترافیک، مشکلات فنی و… موارد مهمی است که باید در زمان پشتیبانی مد نظر قرار گیرد. بنابراین شما مشتریان عزیز باید شرکتی را انتخاب نمایید که در تمامی زمینه ها بتواند پشتیبانی کند.

شرکت برنامه نویسی ما با بهره گیری از تیم متخصص خود از اول این مسیر تا پایان آن، همراه شما خواهد بود و در تمامی مراحل با ارایه گزارش، مشتریان را از وضعیت پروژه خود مطلع می‌سازد. همچنین با ارایه راهکار های درست می‌تواند شما را در این مسیر به بهترین و بالاترین جایگاه برساند. 

خصوصیات اپلیکیشن پیامرسان 

اگر می‌خواهید یک اپلیکیشن پیام‌رسان بسازید، بهتر است تا با ویژگی‌های آن آشنا باشید و بتوانید یک اپلیکیشن پیام رسان مطابق با نیازهای کاربران طراحی کنید. در این بخش به بررسی خصوصیات و ویژگی‌های اپلیکیشن پیام رسان می‌پردازیم. 

پیشنهاد افراد 

باید گفت یک اپلیکیشن پیام‌رسانِ خوب، این امکان را دارد که بر اساس شماره تلفن‌هایی که کاربر آن‌ها را در موبایل خود ذخیره می‌کند، به آن‌ها پیشنهاد دهد. به عبارت دیگر، کاربر باید در اپلیکیشن پیام‌رسان، تمامی اشخاصی که می‌شناسد و در این پیام‌رسان حضور دارند را مشاهده کند. 

استفاده از فضای ابری برای ذخیره‌سازی اطلاعات 

شاید یکی از عوامل موفقیت پیام رسان بزرگی مانند تلگرام، این موضوع باشد. باید گفت اگر پیام‌رسان شما، اطلاعات کاربران را در فضای ابری ذخیره کند، می‌توانید یک اطمینان خاطر به کاربر از جهت از بین نرفتنِ اطلاعاتِ او ارائه کنید و این موضوع باعث می‌شود تا همواره کاربران زیادی اپلیکیشن شما را نصب کنند. 

نوتیفیکیشن در دستگاه 

امکان ارسال نوتیفیکیشن در دستگاه کاربر هنگام دریافت پیام توسط یک شخص، می‌تواند یکی از ضروری‌ترین ویژگی‌های یک اپلیکیشن پیام رسان باشد؛ زیرا کاربر باید متوجه پیام‌های جدید خود شود و بتوان هر زمان که پیامی را دریافت کرد، به اپلیکیشن مراجعه کند. 

البته قرار دادنِ امکان غیرفعال کردنِ نوتیفیکیشن‌ها نیز می‌تواند جزء یکی از مزایای پیام‌رسان شما محسوب شود. 

ایجاد گروه

شاید بتوان گفت که یکی از اهداف اصلی افراد برای استفاده از پیام‌رسان‌ها امکان ایجاد گروه است و پیام رسان‌های شما نیز باید این ویژگی‌ را داشته باشند. 

همچنین افراد در گروه‌ها می‌توانند ارتباطات مختلفی مانند ارتباطات کاری و خانوادگی با یکدیگر برقرار کنند و در صورتی که فردی به دایره ارتباطات این افراد بپیوندد، آن فرد نیز توسط این افراد به نصب پیام رسان دعوت می‌شود و همانطور که دریافتید، این موضوع می‌تواند باعث افزایش تعداد کاربران اپلیکیشن شما شود.

امکان فعالیت به‌صورت ناشناس 

باید گفت که امروزه، پیام رسانی که به حریم خصوصی افراد اهمیت بیشتری دهد، می‌تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند و این موضوعی است که شما می‌توانید روی آن متمرکز باشید. 

در این باره می‌توانید در اپلیکیشن خود، امکان پنهان کردن شماره موبایل، ایمیل و غیره را به کاربر دهید و در صورتی همچنین، در صورتی که به دسترسی‌هایی در دستگاه کاربر احتیاج دارید، می‌توانید این برای هر یک از این دسترسی‌ها از کاربر اجازه بگیرید.

امکان کسب درآمد

به طور کلی، نمی‌توانیم این ویژگی از یک اپلیکیشن پیام رسان را ضروری بدانیم؛ اما وجود این ویژگی می‌توانید رشدی بزرگ برای اپلیکیشن خود رقم بزنید. 

معمولا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بزرگ برای ایجاد امکان کسب درآمد برای مخاطبان خود، از ویژگی ساخت کانال استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند با ایجاد یک کانال یا رسانه در اپلیکیشن پیام‌رسان شما و جذب مخاطبان زیاد، از راه‌های زیادی مانند تبلیغات و فروش محصول یا خدمت درآمد کسب کنند. 

نکاتی درباره انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن پیامرسان

باید گفت برای طراحی اپلیکیشن پیام‌رسان، نیاز دارید تا یک شرکت حرفه‌ای و متخصص را برای این کار انتخاب کنید؛ زیرا یک اپلیکیشن پیام‌رسان می‌تواند به صورت عادی و روزانه، تعداد کاربران زیادی داشته باشد و این موضوع کار را حساس‌تر می‌کند. 

در این بخش به برخی از نکاتی اشاره خواهیم کرد که شما می‌توانید با رعایت آن‌ها، یک شرکت حرفه‌ای را برای طراحی اپلیکیشن پیام‌رسان انتخاب کنید و مشکلات کمی برای شما ایجاد شود. 

پشتیبانی خوب 

هر اپلیکیشنی ممکن است گاهی اوقات به دلایلی به مشکل بر بخورد و گاهی برطرف کردنِ این مشکلات، تنها از طریق شرکتی که آن اپلیکیشن را طراحی کرده است بر می‌آید. همچنین اگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به مشکل بخورند، کاربران ممکن است بسیاری از کارهای مهم خود با آن اپلیکیشن را از دست بدهند و به یک اپلیکیشن دیگر مراجعه کنند.

به همین دلیل، شما نیاز دارید تا شرکتی با پشتیبانی خوب مانند وب نگاه برای این کار انتخاب کنید تا مشکلات جدی برای شما ایجاد نشود. 

دانش فنی بالای تیم 

شاید بتوان گفت که دانش فنی بک‌اند و فرانت‌اند می‌توانند جزء یکی از موارد ضروری برای طراحی اپلیکیشن هستند و گاهی اوقات تیم طراحی اپلیکیشن دانش فنی لازم برای این کار را ندارند و ممکن است در ادامه مشکلاتی برای شما ایجاد شود. 

به همین دلیل، شما نیاز دارید تا برای طراحی اپلیکیشن پیام‌رسان، از دانش فنی تیم یا شرکت طراحی اپلیکیشن اطمینان حاصل کنید. 

طراحی اپلیکیشن پیام‌رسان با وب نگاه 

همانطور که گفته شد، وب نگاه یک شرکت برنامه نویسی است که به‌صورت تخصصی در حوزه طراحی اپلیکیشن فعالیت دارد و می‌تواند در این زمینه به کمک شما بیاید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از وب نگاه، با توجه به نیاز خود، اپلیکیشن خود را تحویل بگیرید و کار را با آن پیش ببرید. در این بخش به برخی از مزایای سفارش طراحی اپلیکیشن در وب نگاه می‌پردازیم. 

نیازسنجی و مطابقت با آن 

باید گفت که شما نیاز دارید تا برای طراحی اپلیکیشن پیام‌رسان، علایق و نیازهای کاربر و خودتان را در نظر بگیرید و بر اساس آن به طراحی بپردازید. باید گفت در وب‌نگاه ابتدا نیازها و علایق شما برای اپلیکیشن سنجیده می‌شوند و شما می‌توانید یک اپلیکیشن پیام‌رسان مطابق با آن را تحویل بگیرید. 

همچنین ممکن است پس از فرایند طراحی اپلیکیشن، بازخورد مخاطبان را دریافت کرده و نیاز داشته باشید تا تغییراتی را در آن ایجاد کنید. در این موقعیت هم وب نگاه با پشتیبانی خوب همراه شما است و به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌تان را به بهترین حالت ممکن برسانید.

پشتیبانی خوب 

همانطور که گفته شد، پشتیبانی خوب یکی از اصلی‌ترین مزایایی است که شما به آن نیاز دارید و بر همین اساس وب نگاه می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد؛ زیرا وب‌نگاه تلاش کرده است تا بهترین پشتیبانی موجود را برای شما ایجاد کند و قادر باشد تا در صورت بروز هر مشکلی، سریعا آن را رفع کند. 

قیمت مناسب 

وب‌ نگاه تلاش می‌کند تا قیمت خدمات خود را مطابق با عرف بازار و بودجه فرد مشخص کند و با انتخاب وب نگاه برای طراحی اپلیکیشن می‌توانید با قیمتی مناسب یک اپلیکیشن پیام‌رسان را طراحی کرده و داشته باشید. 

 

پلن اجرایی A

 

امکانات

  • پنل مدیریت تحت وب
  • اپلیکیشن کاربر تحت Web
  • اپلیکیشن کاربر تحت َAndroid
  • اپلیکیشن کاربر تحت IOS
  • اپلیکیشن کاربر تحت PWA

پلن اجرایی B

 

امکانات

  • پنل مدیریت تحت وب
  • اپلیکیشن کاربر تحت Web
  • اپلیکیشن کاربر تحت َAndroid
  • اپلیکیشن کاربر تحت IOS
  • اپلیکیشن کاربر تحت PWA

پلن اجرایی C

 

امکانات

  • پنل مدیریت تحت وب
  • اپلیکیشن کاربر تحت Web
  • اپلیکیشن کاربر تحت َAndroid
  • اپلیکیشن کاربر تحت IOS
  • اپلیکیشن کاربر تحت PWA

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *