طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

ساخت اپلیکیشن زبان انگلیسی

با افزایش نرخ مهاجرت، تمایل و نیاز به یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها در نسل جوان و حتی نسل‌های قبلی به نسبت قبل بیشتر شده است. بسیاری از مردم این روزها به دنبال تقویت زبان انگلیسی خود و یا یادگیری زبان‌های مختلف دیگر هستند. بسیاری از افراد صرفاً به منظور یادگیری چیزهای جدید و تقویت حافظه به دنبال یادگیری زبان می‌روند و بسیاری نیز برای امور مهم‌تری مثل مهاجرت و کار کردن به یادگیری زبان روی می‌آورند. این در حالی است که همه وقت و توانایی هزینه کردن برای کلاس‌های زبان را ندارند و یادگیری زبان برای آن‌ها به یک معضل تبدیل شده است. از این رو است که طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی این روزها امری بسیار ضروری است.

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

اهمیت طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از اهمیت بسیار بالایی در زندگی امروزه کشور ما و عصر دیجیتال برخوردار است. یادگیری زبان با استفاده از اپلیکیشنی که روی تلفن همراه نصب می‌شود بسیار ساده بوده و کار را برای عموم مردم راحت می‌کند.

۱ . صرفه جویی در وقت : طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی موجب می‌شود که مردم برای یادگیری زبان در خانه و محل کار خود نیز اقدام کنند و تمرینات انجام دهند و این وقت بسیاری را برای افراد ذخیره می‌کند.

۲ . صرفه جویی در هزینه : با طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی دیگر نیاز نیست که افراد برای یادگیری مقدماتی زبان‌های خارجی هزینه‌ای کنند.

۳ . افزایش تقاضا : تقاضای یادگیری زبان‌های مختلف توسط مردم بیشتر شده است و از این رو ساخت اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، رسیدگی به این تقاضا را بسیار راحت‌تر می‌کند.

۴ . اهمیت یادگیری زبان : این روزها با رسانه‌ای شدن زندگی انسان و پیشرفت تکنولوژی اهمیت یادگیری زبان – علی الخصوص زبان انگلیسی – بیش از پیش شده است.

۵ . تقویت حافظه : فارغ از نیازهای روزمره که افراد مختلف می‌توانند به زبان‌های متنوع داشته باشند، یادگیری زبان راهی بسیار عالی برای تقویت ذهن و حافظه و جلوگیری از آلزایمر برای افراد میانسال و مسن می‌باشد.

طراحی اپلیکیشن زبان انگلیسی

مزایای طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلییسی مزایای بسیار زیادی برای مردم و کاربرانی دارد که از آن استفاده می‌کنند. به عبارتی، اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زندگی افراد را بسیار راحت‌تر می‌کند.

۱ . عدم نیاز به رفت و آمد : با استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی افراد دیگر نیاز ندارند تا برای یادگیری زبان به کلاس بروند و مدام در رفت و آمد باشند.

۲ . حفظ محیط زیست : استفاده از اپلیکیشن و برنامه‌های الکترونیکی برای یادگیری زبان موجب کاهش استفاده از کتاب و کاغذ شده و در نتیجه این مسئله می‌تواند قدمی به سمت حفظ محیط زیست باشد.

۳ . دریافت آسان و سریع خدمات یادگیری : اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برنامه‌ای مشخص برای یادگیری از پایه دارد که موجب می‌شود کاربران خیلی آسان و سریع یادگیری را شروع کرده و ادامه دهند.

۴ . ترویج فرهنگ یادگیری : طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی فرهنگ یادگیری را در گروه‌های سنی و فرهنگی مختلف ترویج می‌دهد و موجب ایجاد یکپارچگی نسبی در سطح دانش زبان جامعه می‌شود.

۵ . فهم عمیق : یادگیری زبان با اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی این امکان را به کاربران می‌دهد که با انجام تمرین‌های مختلف و متنوع، به فهم عمیق از تمامی جوانب یک زبان برسند.

 امکانات اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از امکانات بسیار زیاد و ویژه‌ای برخوردار است که موجب می‌شوند یادگیری زبان‌های خارجی برای کاربران بسیار ساده‌تر شده و بازخورد بهتری برای آن‌ها حاصل شود.

۱ . آزمون تعیین سطح در ابتدای ثبت نام کاربر : کاربران قبل از شروع یادگیری هر زبان در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، در آزمون تعیین سطحی شرکت می‌کنند تا سطح دانش آن‌ها مشخص شود.

۲ . آموزش الفبا از صفر : برای افرادی که زبان مد نظر را می‌خواهند از صفر شروع کنند، امکان یادگیری الفبای آن زبان از صفر در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی وجود دارد.

۲ . آموزش خلاقانه دستور زبان : دستور زبان در یادگیری هر زبان، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها است. از این رو یادگیری خلاقانه آن موجب تثبیت آن در ذهن می‌شود. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی این امکان را به کاربران می‌دهد که با بازی و انیمیشن و سرگرمی دستور زبان را بیاموزند.

۳ . آموزش لغت همراه با تصاویر : لغت‌ها در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی با تصاویر متحرک و جذاب آموزش داده می‌شوند.

۴ . بخش‌های مجزاء برای هر موضوع آموزشی : در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بخش‌های مجزایی برای دستور زبان، لغت، دانش شنیداری و نوشتاری و … وجود دارد.

۵ . تقویت مهارت شنیداری : اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تمریناتی برای تقویت مهارت شنیداری نیز دارد.

۶ . تکرار و تمرین روزانه : اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به طور روزانه تمریناتی برای کاربران دارد که با انجام آن‌ها و مرور هر روزه آموخته‌ها می‌توانند آن‌ها را در ذهن تثبیت کنند.

۷ . بخش داستان‌ها : برای یادگیری هر زبان خارجی بخشی مخصوص داستان‌هایی به آن زبان وجود دارد تا زبان آموزان بتوانند از طریق آن‌ها برخی جملات و اصطلاحات روزمره را بیاموزند.

۸ . بخش پرسش و پاسخ : بخشی از اپلیکیشن برای پرسیدن سوالات کاربران و پاسخ گرفتن از متخصصان و یا زبان آموزان دیگر طراحی شده است تا هیچ ابهامی در یادگیری برای کسی باقی نماند.

۹ . آزمون در پایان هر دوره : در پایان هر دوره آموزشی از زبان آموزان آزمونی گرفته می‌شود تا مشخص شود که می‌توانند به یادگیری سطح بعدی بروند یا نه.

۱۰ . پیگیری تمرین‌ها : اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به طور روزانه نوتیفیکیشن‌هایی برای پیگیری تمرین روزانه کاربران به تلفن همراه آن‌ها می‌فرستد، تا زمانی که تمرین مربوطه انجام شود.

 

 طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی وب نگاه

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نیازمند بهره گرفتن از تیم برنامه نویسی ماهر و بسیار کاربلد بوده که بتوانند تمامی خواسته‌های شما و نیازهای مخاطب را به خوبی در برنامه برآورده کنند. تیم برنامه نویسی وب نگاه مفتخر است که کار طراحی اپلیکیشن‌های مختلف را به نحو احسن برای شما انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه کارها و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید به وب سایت وب نگاه مراجعه فرمایید.

ویژگی‌های اپلیکیشن زبان انگلیسی

فضای داخلی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی دارای ویژگی‌هایی است که استفاده از آن را برای کاربران راحت‌تر و یادگیری زبان‌های خارجی را شیرین‌تر کند.

۱ . استفاده از رنگ‌های شاد : استفاده از رنگ‌های شاد و سرزنده در طراحی گرافیک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می‌تواند تمایل به یادگیری را در کاربران افزایش دهد.

۲ . درگاه پرداخت درون برنامه : برای کاربرانی که می‌خواهند امکانات ویژه خریداری کنند، درگاه پرداخت درون خود برنامه وجود داشته و امنیت مالی آن‌ها را تامین می‌کند.

۳ . پخش موسیقی‌هایی که به یادگیری کمک می‌کنند : موسیقی‌هایی وجود دارند که سطح تمرکز را افزایش داده و در نتیجه به یادگیری کمک می‌کنند و در محیط داخلی اپلیکیشن آموزش زبان برای کمک به زبان آموزان پخش می‌شوند.

طراحی اپلیکیشن تدریس زبان انگلیسی