طراحی اپلیکیشن آموزش زبان

ساخت اپلیکیشن زبان خارجی

در جهان امروز، یادگیری یک زبان خارجه یکی از ضروری‌ترین بخش‌های معلومات و دانش هر فرد محسوب می‌شود که در هر زمینه‌ای به کار خواهد آمد. اما تمام افراد قادر به پرداخت هزینه و حضور فیزیکی در کلاس‌های زبان نخواهند بود و به همین علت، امکان یادگیری آن را از دست خواهند داد. اما با طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی، قابلیت یادگیری آسان و سریع به صورت آنلاین ایجاد می‌شود و افراد قادر خواهند بود به طور رایگان یا با پرداخت هزینه بسیار کمتر، یک یا چند زبان خارجه را فراگیرند. طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی، یکی از پرطرفدارترین مباحث است و کاربران زیادی با استفاده از این برنامه‌ها، می‌توانند زبان خارجی خود را تقویت نموده و رزومه خود را پربارتر سازند.

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

اهمیت طراحی اپلیکیشن زبان

طی سال‌های اخیر، تقاضا برای یک منبع آنلاین که معتبر، اصولی و قابل اعتماد باشد و زبان خارجی را به بهترین نحو آموزش دهد، بسیار افزایش داشته است. طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی خواهد توانست به افراد بسیاری در زمینه‌های مختلف کمک کند. برخی از اهمیت‌های برجسته آن عبارتند از:

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان
  1. امکان تدریس به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور دانش‌آموز یا معلم
  2. قرار داشتن دوره‌های معتبر با اعطای مدرک جهت تقویت جنبه‌های مختلف آموزش زبان خارجی
  3. امکان کسب درآمد به صورت دورکاری برای مدرسان زبان‌های مختلف خارجی
  4. وجود آزمون‌های مختلف برای ارزیابی سطح یادگیری زبان‌آموزان
  5. تعبیه یک راه ارتباطی با معلم زبان خارجی جهت مطرح نمودن پرسش‌ها و پیشنهادات
  6. کمک گرفتن از هوش مصنوعی و طراحی یک چت روم اختصاصی جهت تمرین کردن مباحث مختلف زبان خارجی در یک مکالمه ساختگی
  7. تمرکز بیشتر بر نقاط ضعف زبان‌آموزان و نمایش دادن نموره و سطح او نسبت به میانگین
  8. امکان قرارگیری تمارین مروری برای جلوگیری از فراموشی موارد فراگیری‌شده
  9. امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری جهت تدریس و تمرین مهارت‌های شنیداری و خوانداری

قسمت‌ها و قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن آموزش زبان خارجی

در طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی، مهارت‌های مختلف یادگیری یک زبان باید در نظر گرفته شوند تا برای هر کدام، یک قسمت جداگانه تدارک دیده شود و سپس در قسمت نهایی، آموزش و ارزیابی تمام مهارت‌ها همراه با یکدیگر قرار داشته باشد. برخی از مهم‌ترین بخش‌ها در طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی عبارتند از:

  1. شنیداری: این قسمت تعبیه می‌شود تا انواع فایل‌های صوتی آسان، متوسط و سخت در آن بارگذاری شده و یادگیری کامل لسنینگ توسط آن صورت گیرد.
  2. گفتاری: می‌توان با کمک گرفتن از هوش مصنوعی یا مدرسان ماهر زبان‌های خارجی، مهارت‌های گفتاری را اول به صورت فایل‌های صوتی و سپس از طریق مکالمه‌های زنده، ارتقا داد و با استفاده از تماس، آن را آزمود.
  3. نوشتاری: املا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر زبان است که از آغاز تا پایان یادگیری، به آن پرداخته می‌شود. پس طراحی یک قسمت مخصوص کار کردن املا ضروری می‌باشد.
  4. قواعد: قواعد یا همان گرامر هر زبان، حکم پایه‌های اصلی آن را دارند. مهارت جمله‌سازی و متن‌نویسی صحیح هر زبان‌آموز باید در این قسمت تقویت شود.
  5. لغات: بخش مهم دیگر، لغات است که باید به صورت مرتب و به تعداد معین، به زبان‌آموز ارائه شود و دوره مرور را نیز شامل گردد.
  6. ارتباطات: وجود صفحه چت و امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با مدرس مربوطه، تدریس را آسان‌تر کرده و پرسش اشکالات و سوالات را ممکن می‌سازد.
  7. امتحان: در طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی باید حتما قسمتی با عنوان بانک سوالات تدارک دیده شود که زبان‌آموزان در سطوح مختلف بتوانند معلومات خود را ارزیابی کنند.
  8. فروشگاه: وجود یک فروشگاه برای تهیه فایل‌ها، کتاب‌های مربوطه و لوازم آموزش زبان جانبی، می‌تواند از اپلیکیشن شما یک منبع کاملا معتبر بسازد.
  9. اعطای مدرک: قسمت خاصی باید به درخواست برای اعطای مدرک اختصاص پیدا کند تا زبان‌آموزان بتوانند از آن در رزومه خود نیز استفاده کنند.
  10. اطلاعات مدرسان و جذب مدرس: یک بخش باید به اطلاعات و تجارب مدرسان اختصاص یابد تا زبان‌آموزان بتوانند به دلخواه خود از میان آنان انتخاب کنند و متقاضیان تدریس نیز بتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
  11. پرونده زبان‌آموز: در طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی، یک قسمت به پروفایل زبان‌آموز اختصاص می‌باید تا علاوه بر اطلاعات شخصی و سطح دانش، جایگاه او به صورت نمودار و نسبی در فراگیری زبان خارجی نمایش داده شود.
  12. سرگرمی و مطالب آموزنده: یکی از جذاب‌ترین قسمت‌ها در طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی، بخش ویدیوهای سرگرم‌کننده به همان زبان‌ها و جزوات و مطالب جانبی برای علاقه‌مندان است.

 

مزایای طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی به یکی از پرطرفدارترین مسائل بدل شده است که در فروشگاه‌های اپلیکیشن مختلف، آمار جستجوی بالایی دارد. مزایای مهم و گسترده آن عبارتند از:

  1. صرفه‌جویی در زمان و انرژی با عدم نیاز به حضور در کلاس فیزیکی
  2. کسب درآمد جانبی برای مدرسان و متخصصان زبان‌های خارجی
  3. امکان یادگیری همزمان چند زبان خارجی
  4. دسترسی آسان به جزوات و کتاب‌های آموزشی معتبر
  5. برقراری ارتباط و آموزش گرفتن از اساتید برتر بدون نیاز به ملاقات حضوری
  6. استفاده مفید از هوش مصنوعی در جهت تصحیح اشتباهات گرامری و املایی
  7. امکان اجرای کلاس‌های فردی و گروهی با انعطاف زمانی
  8. معروفیت و مطرح شدن بیشتر آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی با ایجاد یک شعبه جهت تدریس آنلاین
  9. امکان آموزش زبان بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان – زبان خارجی وب نگاه

یکی از جذاب‌ترین و پراستفاده‌ترین کاربردهای برنامه نویسی، طراحی و ساخت برنامه‌های آموزشی و خصوصا اپلیکیشن‌های تدریس زبان‌های خارجی است. طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خارجی مزایای زیادی دارد و منفعت بزرگی برای مدرسان و زبان‌آموزان محسوب می‌شود و می‌تواند یک ابزار مفید برای کسب درآمد و شهرت بیشتر آموزشگاه زبان‌های خارجی شما باشد. برای این منظور باید یک تیم برنامه نویسی متخصص اقدام به کار نمایند تا اپلیکیشن شما بازدید، رتبه و کاربران بسیار بالایی داشته باشد. شرکت برنامه نویسی وب نگاه با داشتن افراد مجرب در این زمینه، آماده هر گونه همکاری با شما عزیزان در حوزه طراحی انواع اپلیکیشن می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت شرکت برنامه نویسی وب نگاه مراجعه کنید.

طراحی اپلیکیشن زبان خارجی