طراحی اپلیکیشن بدنسازی

ساخت اپلیکیشن بدنسازی

چه به علت سلامتی و تناسب اندام و چه به علت دنبال کردن ورزش به صورت حرفه‌ای، افراد زیادی بدنسازی را انتخاب می‌کنند. اگر صاحب یک باشگاه بدنسازی هستید، می‌توانید با طراحی اپلیکیشن بدنسازی، تمرین‌های ورزشکاران خود را زیر نظر داشته باشید و برای باشگاه خود تبلیغ کنید. حتی اگر باشگاه نداشته باشید، با ارائه مطالب علمی ورزشی و برنامه‌های اصولی بدنسازی همراه با رژیم غذایی و پشتیبانی، به بسیاری از افراد کمک خواهید کرد تا این حرفه را دنبال کنند.

طراحی اپلیکیشن بدنسازی

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

ویژگی و مزایای طراحی اپلیکیشن بدنسازی

تنظیم برنامه غذایی متناسب با هر شخص با توجه به شرایط فیزیکی و سابقه بیماری‌های خاص

تنظیم برنامه بدنسازی در سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه‌ای با توجه به وضعیت

نمایش حرکات بدنسازی به صورت ویدیو با توضیحات برای یادگیری آسان‌تر

درخواست بیمه

ارسال گزارشی از عملکرد روزانه و هفتگی شما به مربی بدنسازی

یادگیری در مورد تمرینات مخصوص هر عضله

امکان تنظیم یادآور برای تمارین و رژیم غذایی

خرید انواع مکمل‌های ورزشی

امکان محسابه میزان کالری که هر شخص می‌سوزاند و مسافتی که در روز، پیاده‌روی می‌کند

سطح‌بندی و جدول رتبه برای تشویق هر کاربر به تمرین بیشتر و ارتقا

دریافت برنامه منظم و اصولی ورزشی به صورت روزانه

پرداخت آنلاین شهریه

خرید انواع محصولات بدنسازی

قرار دادن مطالب و محتواهای انگیزشی

امکان پشتیبانی و پاسخ به سوالات بدن‌سازان

نوتیفیکیشن اعلام ساعت کلاس حضوری یا آموزش

ارتباط مستقیم با اعضای باشگاه یا مربیان حرفه‌ای بدنسازی

نمایش روند پیشرفت در بدنسازی به صورت آماری

قرار داشتن مطالب مفید علمی و پزشکی در رابطه با حرکات بدنسازی، انواع رژیم‌های غذایی و عادات روزمره

ایجاد یک پروفایل اختصاصی برای هر ورزشکار و جمع‌آوری اطلاعات پزشکی و ورزشی افراد

قرار داشتن نکات آموزشی راجع به نوع و میزان مصرف مکمل‌ها و نحوه کار با لوازم بدنسازی

ساخت اپلیکیشن بدنسازی

چالش‌های مختلف در طراحی اپلیکیشن تناسب اندام

اپلیکیشن‌های بدنسازی از نظر خصوصیات و عملکرد، به طور قابل توجهی با برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی معمولی تفاوت دارند. چالش‌های متعددی برای توسعه‌دهندگان طراحی اپلیکیشن بدنسازی وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • امنیت داده‌ها: مهم‌ترین دغدغه توسعه‌دهندگان برنامه‌های بدنسازی برای موبایل، ایمنی و حفاظت بالا از داده‌های ورزشکاران است. یک شرکت برنامه‌نویسی خوب، باید در این زمینه نیز از امنیت کامل و حفظ حریم خصوصی داده‌های بدن‌سازان مانند اعتبار مالی، اطلاعات شخصی و داده‌های پزشکی آن‌ها اطمینان حاصل کند.
  • حریم خصوصی هر کاربر: در طراحی اپلیکیشن بدنسازی، با اطلاعات شخصی و حساس افراد سر و کار داریم. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل در ایران بایستی نگه‌داری از اطلاعات مهم مرتبط با سلامتی افراد و جلوگیری از افشای آن را در اولویت خود قرار دهند. همچنین مکالمات هر بدن‌ساز مبتدی یا حرفه‌ای با مربی یا پزشک، باید محرمانه و شخصی باقی بماند. در طراحی اپلیکیشن بدنسازی باید از قانون پاسخگویی مراقبت‌های بهداشتی پیروی شود که از حریم خصوصی هر کاربر حمایت می‌کند.
  • اخذ مجوز و استاندارد: در صورت معتبر و متخصص بودن شرکت برنامه‌نویسی، نیازی به نگرانی در این مورد نیست. اما باید دانست که طراحی اپلیکیشن تناسب اندامحتما احتیاج به اخذ مجوز از مراکز و مراجع مرتبط و داشتن استاندارد دارد. این برنامه‌ها با سلامتی مردم درگیر خواهند بود؛ پس کاربران باید از قانونی و معتبر بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند.
  • سازگاری با سیستم پزشکی قدیمی: آخرین و جدیدترین برنامه‌ها معمولا با مشکلات سازگاری با مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های قدیمی مواجه خواهند شد. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن باید در این زمینه زمان کافی را صرف کنند تا از ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های یک سیستم قدیمی اطلاعات کسب کنند. طراحی اپلیکیشن بدنسازی پیشرفته که با استفاده از پرطرفدارترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های توسعه برنامه انجام می‌شود، در این عرصه نیز بی‌نقص عمل خواهد نمود و حداکثر سازگاری با علوم جدید و حقایق نوین علمی را خواهد داشت

با طراحی اپلیکیشن بدنسازی، می‌توانید یک باشگاه مجازی بسازید که در آن علاوه بر آموزش اصولی و دقیق انواع حرکات بدنسازی، رژیم غذایی مخصوص هر ورزشکار را نیز به او بدهید و در زمینه پزشکی، او را راهنمایی کنید. بدین طریق یک مرجع کامل و مطمئن برای بدن‌سازان می‌سازید که می‌توانند بدون نگرانی، از طریق آن مشاوره دریافت کنند. شرکت نرم افزاری وب نگاه، با داشتن یک تیم تخصصی، بهترین کیفیت را برای هر پروژه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که طراحی اپلیکیشن موبایل یک کار بسیار تخصصی است که باید حتما آن را به یک شرکت برنامه نویسی معتبر و سابقه‌دار بسپارید. 

طراحی اپلیکیشن تناسب اندام به درد چه کسانی می‌خورد؟

  1. صاحبان باشگاه: اگر صاحب یک باشگاه بدنسازی هستید، با استفاده از طراحی اپلیکیشن بدنسازی خواهید توانست از امکانات بسیار زیادی بهره‌مند شوید. برخی از این امکانات عبارتند از: تنظیم و ثبت ساعات ورود و خروج مربیان و ورزشکاران، امکان ارتباط آسان، تبلیغ باشگاه، طراحی رژیم و حرکات شخصی‌سازی‌شده با استفاده از هوش مصنوعی، ایجاد یک فروشگاه لوازم ورزشی، برنامه‌های جانبی مانند لایوهای آموزشی یا مقالات پزشکی و ورزشی، نظارت بر روند پیشرفت بدن‌سازان باشگاه و…
  2. مربیان بدنسازی: ممکن است شما یک مربی مجرب در حوزه بدنسازی باشید اما به دلایلی، آموزش حضوری در باشگاه‌ها برای شما میسر نباشد. حتی در صورت کار در باشگاه نیز می‌توانید مدیریت یک اپلیکیشن بدنسازی را بر عهده بگیرید و از معلومات خود به این صورت استفاده کنید. کسانی که به هر دلیلی قادر به پرداخت شهریه یا رفتن به باشگاه بدنسازی نیستند، از طریق استفاده از اپلیکیشن شما خواهند توانست با هزینه کمتری، حرکات بدنسازی و رژیم غذایی اصولی و مناسب با خود را از شما دریافت کنند.
  3. دارندگان مدرک در زمینه ورزش: شاید شما مدرکی معتبر در رابطه با بدنسازی داشته باشید یا رشته دانشگاهی شما به آن مربوط باشد و فارغ‌التحصیل رشته تربیت بدنی باشید. در صورت داشتن اطلاعات کافی و دانش و مهارت لازم و مدرک معتبر، خواهید توانست به طراحی اپلیکیشن تناسب اندام بپردازید. در این شرایط می‌توانید از خلاقیت خود کمک گرفته و با روش‌های نوین و صحیح، ورزشکاران بدن‌ساز را به اهداف حرفه‌ای خود برسانید. همچنین می‌توانید با پشتیبانی و مشاوره، آنان را راهنمایی کنید تا روند ورزشی خود را به روش صحیح و بدون عوارض بگذرانند.
سفارش طراحی اپلیکیشن بدنسازی