طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

فروش با روش های سنتی دیگر کار ساده ای نیست. جذب مشتری فقط با مشاهده ویترین فروشگاه یا مغازه انجام نمی‌شود. مشتریان به دنبال مشاهده تصاویر و جزئیات محصول مورد نظرشان و مقایسه قیمت آن ها با سایر فروشندگان هستند. پس اگر فروشنده یا ارایه دهنده محصولی هستید باید قید فروش به صورت حضوری را بزنید و به دنبال ارایه در فضای مجازی به خصوص از طریق اپلیکیشن فروشگاهی باشید.

وب نگاه یکی از شرکت های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای در تهران می باشد که متناسب با نیاز شما، با استفاده از جدیدترین متدولوژی، اپلیکیشن فروشگاهی برای شما طراحی می کند.

طراحی اپ فروشگاهی

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

مزایای اپلیکیشن فروشگاهی

  1. افزایش اعتبار
  2. افزایش دامنه مشتریان
  3. خارج شدن از محدودیت زمانی و مکانی
  4. پشتیبانی آنلاین
  5. سفارش راحت و ساده توسط مشتری
  6. امکان ثبت نظر توسط مشتری
  7. معرفی کامل محصول 
  8. دسته بندی محصولامکان فیلتر محصول بر اساس ویژگی
  9. فروش به صورت 24 ساعته
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

افزایش فروش با اپلیکیشن فروشگاهی

با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، مشتری نیاز به حضور به صورت فیزیکی نداشته و زمان هم برای او اهمیتی ندارد. بنابراین در هر لحظه از شبانه روز که به یک محصول نیاز پیدا کند، تنها با استفاده از گوشی موبایل خود آن را جستجو، بررسی و در نهایت سفارش می دهد. شما هم بدون نیاز به حضور فیزیکی از سفارشات مطلع خواهید شد و فرآیند ارسال آن را مهیا می کنید.

با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به صورت اختصاصی علاوه بر تبلیغ در فضای گسترده اینترنت و استفاده از امکانات آن، طیف مشتریان گسترش پیدا کرده و همچنین مدیریت سفارشات نیز ساده تر و سریع تر خواهد شد.

همچنین با استفاده از بخش مشتریان می توانید مشتر یان وفادار را شناسایی و در جهت افزایش آن ها برنامه ریزی داشته باشید.

سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طبق آمارهای رسمی خرید آنلاین تا 70 درصد رشد داشته است و با توجه به فرهنگ خرید آنلاین و افزایش اعتماد کاربران اینترنتی به خرید آنلاین، این نرخ افزایش پیدا خواهد کرد. همین امر موجب شده تا طراحی اپ فروشگاه آنلاین بیش از پیش مورد توجه صاحبین مشاغل فروشگاهی قرار گیرد. در زیر برخی امکانات اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی را ذکر نموده‌ایم.

بارگزاری اطلاعات به صورت آفلاین
اطلاع رسان و اپدیت نسخه جدید
پرداخت آنلاین
امکان تعریف انواع روش ارسال کالا
ایجاد لیست علاقه مندی ها
شیوه ارسال با نرخ ثابت
شیوه پرداخت هنگام تحویل کالا
شیوه پرداخت نقدی
ارسال SMS هنگام خرید
گزارش فروش
گرازش تعداد بازدید محصولات
امکان ایجاد و چاپ فاکتور
امکان فیلتر محصولات براساس ویژگی های مختلف
امکان اتصال اپلیکشن و وب سایت
طراحی UI اختصاصی

مخاطبان اپلیکیشن‌های فروشگاهی

تمامی شهروندان، مشتریان بالقوه ای هستند که در زمان نیاز، به دنبال بهترین محصول مورد نظر خود می گردند و هزینه و مشخصات آن ها را با هم مقایسه می کند. حضور شما در این فضا، امکان افزایش مخاطبان را به دنبال خواهد داشت.

سهولت و جذابیت بالای خرید اینترنتی، باعث رشد مشتریان آنلاین و خرید توسط اپلیکیشن فروشگاهی در سال‌های اخیر شده است.

ضرورت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

با توجه به حضور پررنگ تر گوشی های هوشمند در زندگی افراد، به جرات می توان گفت یکی از راه های برندسازی و افزایش فروش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ارزان و حرفه ای است. شما با یکبار هزینه کردن و هزینه بسیار کم می توانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید و از مشتریان خود بخواهید آن را در گوشی خود نصب کنند. امروزه اکثر افراد ترجیح می دهید به جای هدر دادن زمان خود در ترافیک، در خانه نشسته و از گوشی هوشمند خود، محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند. بنابراین ساخت اپلیکیشن فروشگاه آنلاین کمک بسیار شایانی در افزایش فروش و درآمد شما خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با کارشناسان وب نگاه تماس بگیرید.

اپلیکیشن‌های چند فروشگاهی (Market Place):

در این نوع اپلیکیشن ها، فروشنده فقط یک نفر یا یک فروشگاه نیست. بلکه فروشندگان متعددی می توانند در آن عضو شده و محصولات خود را ارایه نمایند.

در این حالت می توان علاوه بر جستجوی محصولات، جستجو بر اساس نزدیک ترین فروشگاه و همچنین مقایسه بین قیمت فروشگاه های مختلف را نیز در نظر گرفت.

اپلیکیشن فروشگاهی یا طراحی سایت فروشگاهی؟

همزمان با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، در صورت درخواست نسخه وب آن نیز ارایه خواهد شد تا علاوه بر استفاده از امکانات اپلیکیشن، سایت فروشگاهی را نیز داشته باشید. در نظر داشته باشید که برای طراحی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن مربوط به آن، می توان از CMS های آماده نیز استفاده نمود که زمان و هزینه را کاهش می دهد. ولی باید باید در نظر داشته باشید که امکان سفارشی سازی کامل در این CMS ها وجود نداشته و صرفا برای راه اندازی فروشگاه های کوچک با تعداد مشتریان پایین مناسب خواهند بود.

هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

شرکت نرم افزاری وب نگاه، با بکارگیری تیم تخصصی خود در زمینه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن، دیدگاه محصول محوری نداشته و هر پروژه را با در نظر گرفتن شرایط کارفرما و اهداف و استراتژی های آن، برنامه ریزی و طراحی می نماید و هیچ گاه کیفیت پروژه را به خاطر هزینه، کاهش نمی‌دهد. بنابراین اطمینان داشته باشید قیمت ارایه شده پایین ترین قیمت متناسب با میزان زمانی است که برای برنامه نویسی و طراحی صرف می‌شود.

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی