طراحی اپلیکیشن خوار و بار فروشی

طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین

این روزها تکنولوژی همواره در تلاش است تا پیشرفت خود را در راستای راحتی هر چه بیشتر زندگی انسان‌ها پیش ببرد. از این رو، انسان سعی دارد تا در تمامی امور روزمره از تکنولوژی برای تسهیل انجام کارهای خود استفاده کند. یکی از مواردی که تکنولوژی می‌تواند در آن برای افزایش راحتی زندگی درون شهری و بیرون شهری نقش مفیدی داشته باشد، سوپر مارکت‌های آنلاین است. سوپر مارکت‌های محلی می‌توانند با داشتن اپلیکیشن، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فروش داشته باشند و خدمات بیست و چهار ساعته ارائه بدهند. از این رو طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است.

طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت انلاین

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود،با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

– اهمیت طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین 

طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین در زندگی شهری امروزه امری بسیار مهم و حائز اهمیت است که می‌تواند کمک بسیار زیادی به بالا رفتن سرعت و رفاه حال شهروندان شود.

۱ . دریافت خدمات ۲۴ ساعته : طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین لاعث می‌شود که شهروندان بتوانند در ۲۴ ساعت شبانه روز از سوپر مارکت‌های اطراف خود خرید کنند.

۲ . راحتی و رفاه : طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین راحتی و رفاه شهروندان را افزایش می‌دهد.

۳ . صرفه جویی در وقت : با طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت دیگر مردم برای خرید مایحتاج زندگی نیاز ندارد تا در مواقع غیر ضروری بیرون بروند.

۴ . افزایش سرعت ارائه خدمات : سوپر مارکت‌ها می‌توانند به صورت آنلاین، مشتری‌های بیشتری را مدیریت کنند و با سرعت بیشتری به آن‌ها خدمات برسانند.

طراحی اپلیکیشن خوار و بار فروشی

مزایای طراحی اپلیکیشن هایپر مارکت آنلاین

طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد و برای زندگی شهروندان – چه به عنوان مشتری و چه به عنوان فروشنده – راحتی و رفاه به ارمغان می‌آورد.

۱ . کارآفرینی : طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین مشاغلی را در این زمینه برای مردم فراهم می‌کند. شیفت‌های بیشتر در سوپر مارکت، ادمین اپلیکیشن و پیک موتوری از جمله این مشاغل هستند.

۲ . دریافت خدمات حتی در شب : طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین باعث می‌شود که شهروندان نیاز پیدا نکنند تا شب برای خرید از خانه بیرون بروند.

۳ . خرید امن : به دلیل عدم نیاز به بیرون رفتن در شب، طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین خریدی امن را برای مشتریان به همراه دارد.

۴ . مدیریت سریع مشتری‌ها : مغازه داران می‌توانند در مدت کم به تعداد بیشتری از مشتریان به صورت آنلاین و هم‌زمان به صورت حضوری خدمات برسانند.

۵ . سرعت بخشیدن به کارها : دریافت خدمات آنلاین از سوپر مارکت‌ها سرعت پیش روی کارها را برای کاربران افزایش می‌دهد.

 

امکانات اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین 

اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین دارای امکاناتی است که بتوانند خرید انواع مایحتاج زندگی را برای کاربران سریع‌تر و راحت‌تر کنند.

۱ . امکان مشاهده تمام سوپر مارکت‌های اطراف : اپلیکیشن در بدو ورود از کاربران اجازه دسترسی به لوکیشن محل زندگی را می‌خواهد تا بتواند تمامی سوپر مارکت‌های اطراف را به نمایش درآورد.

۲ . امکان جستجوی محصولات : کاربران می‌توانند محصول مد نظر را در اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین سرچ کنند تا مجبور نباشند چند دقیقه میان خیل محصولات دنبال آن بگردند.

۳ . خرید عمده : کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین به صورت اینترنتی خرید عمده انجام دهند.

۴ . بهره مندی از تخفیف‌ها : هر سوپر مارکت در اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین به صورت دوره‌ای برای محصولات متنوع تخفیف قائل می‌شوند و مشتریان می‌توانند محصولات را با قیمت پایین‌تر خریداری کنند.

۵ . پرداخت در اپلیکیشن : امکان پرداخت مستقیم هزینه محصولات و هزینه پیک در محیط اپلیکیشن وجود دارد تا امنیت مالی کاربران تامین شود.

۶ . رسید خرید : رسید هر خرید که شامل نام و قیمت محصولات، هزینه پیک، نام سوپر مارکت و نام پیک نوشته شده است، در محیط اپلیکیشن ذخیره می‌شود.

۷ . پیگیری سفارش : امکان پیگیری سفارش از طریق اپلیکیشن قبل و حتی بعد از تحویل محصولات وجود دارد.

۸ . امکان مرجوعی و تعویض : در صورت رخ دادن اشتباهی در ارسال سفارشات، سوپر مارکت آنلاین موظف است کالا را از مشتری بازپس بگیرد و کالای درست و سالم را برای او ارسال کند. روند این کار با اپلیکیشن آنلاین بسیار سریع و راحت انجام می‌شود.

۹ . امتیاز دهی : کاربران می‌توانند پس از خرید از هر سوپر مارکت به خدمات آن، سرعت رسیدن پیک و کیفیت محصولات امتیاز بدهند و این امتیازها در نهایت موجب بالا رفتن رتبه بندی سوپر مارکت در نتایج نشان داده شده به کاربران می‌شود.

۱۰ . درج توضیحات : در اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین می‌توان توضیحاتی را در مورد خرید درج کرد تا مسئولان سوپر مارکت و همچنین پیک بتوانند بهترین خدمات را به مشتری برسانند.

۱۱ . بخش انتقادات و پیشنهادات : کاربران می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد برنامه و خدمات هر سوپر مارکت در اپلیکیشن به ثبت برسانند.

- طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین

برای طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین، بهتر است از تیمی کارکشته و حرفه‌ای در زمینه برنامه نویسی، طراحی اپلیکیشن و طراحی وب کمک بگیرید، تا مطمئن باشید که بهترین نتیجه برای شما و کاربرانتان حاصل شده و به سود دوطرفه می‌رسید. تیم برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن وب نگاه مفتخر است که همواره بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از قیمت‌ها و مشاهده نمونه کارها می‌توانید به وب سایت وب نگاه مراجعه فرمایید.

ویژگی‌های اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین –

محیط اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین به گونه‌ای طراحی می‌شود که ویژگی‌هایی داشته باشد که استفاده از آن را برای کاربران راحت‌تر کند.

۱ . استفاده از رنگ‌های شاد و متمایز : محیط اپلیکیشن باید به گونه‌ای باشد که بتوان رنگ‌ها را به راحتی از هم تمایز داد تا چشم راحت و آسوده در صفحه موبایل یا کامپیوتر بگردد.

۲ . دسته بندی محصولات هر سوپر مارکت : در هر سوپر مارکت باید محصولات به صورت دسته بندی شده قرار بگیرند تا کاربر به راحتی محصول مورد نیاز خود را پیدا کند.

۳ . نمایش تخفیف‌ها در صفحه اصلی : همواره محصولات تخفیف خورده در صفحه اصلی اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند.

طراحی اپلیکیشن بقالی