طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال

ساخت اپلیکیشن فیلم و سریال

امروزه تماشای فیلم و سریال تبدیل به بخش بزرگی از زندگی مردم شده ­است و به قدری پرطرفدار هستند که می­توان گفت زندگی بدون اپلیکیشن‌­های سریال و فیلم، چندان لذت‌­بخش نیست. در ضمن، در دنیای امروز مردم بیش­تر از خدمات آنلاین بهره می‌­برند و به همین خاطر است که استفاده از اپلیکیشن فیلم و سریال، محبوبیت فراوانی دارد. و طراحی آن مخاطبان بسیاری را به خود جلب می­‌کند. مزیت­‌های بسیار مانند راحتی استفاده و حل مشکل حافظه و… طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال را به یک امر مهم بدل کرده است. وب نگاه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل آماده است در این زمینه با مشاوره رایگان در این زمینه شما را راهنمایی کند.

طراحی اپلیکیشن فیلم

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

مزایای اپلیکیشن فیلم و سریال

  1. ساخت مرجع بزرگی از فیلم و سریال
  2. کسب درآمد با فروش اشتراک
  3. خارج شدن از محدودیت زمانی و مکانی
  4. صرفه جویی در وقت مخاطبان
  5. امکان شخصی سازی بهتر و حفظ کاربران
  6. امکان ثبت نظر 
  7. برقراری ارتباط بیشتر با کاربر با شناسایی علایق او
ساخت اپلیکیشن فیلم و سریال

مزیت­‌های طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال 

  1. راحتی استفاده : یکی از مهم­ترین مزایای استفاده از اپلیکیشن فیلم، آسان بودن کار با آن است. با نصب برنامه بر موبایل خود، به راحتی می‌­توانید در هر مکان و زمانی امکان تماشای فیلم یا سریال مورد نظر خود را داشته باشید.
  2. صرفه ­جویی در هزینه و مقرون به صرفه بودن : از دیگر ویژگی­‌های مهم اپلیکیشن فیلم و سریال، مقرون به صرفه بودن آن است. افراد می­‌توانند تنها با پرداخت هزینه کمی و با خرید اشتراک برنامه، به تعداد بسیار زیادی از فیلم و سریال دسترسی داشته باشند.
  3. دسترسی همیشگی : با استفاده از این اپلیکیشن­‌ها، کاربران می‌­توانند در هر جایی که باشند و یا در هر زمانی، به تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه خود بپردازند.
  4. دسترسی نامحدود به محتوا : از خوبی­‌های اپلیکیشن فیلم و سریال، ارائه تعداد بیشماری از انواع فیلم‌­ها و مستندها و… می­‌باشد.
  5. ارائه محتوا با کیفیت بالا : از ویژگی‌­های این اپلیکیشن، دسترسی به انواع محتوا با کیفیت بسیار بالا می‌­باشد. کاربران می‌­توانند هر محتوایی را با کیفیت ۴k مشاهده کنند.

نبود تبلیغات مجازی : یکی از مسائل آزاردهنده­‌ای که در اپلیکیشن فیلم و سریال وجود ندارد، تبلیغات است. افراد می­‌توانند با خیال آسوده، بدون تبلیغات مزاحم به تماشای محتوای مورد نظر خود بنشینند. این امر موجب بالا رفتن رضایت کابران شده و در نهایت موجب درآمد بیش­تر برای صاحب مشاغل می­‌گردد.

  • ویژگی­هایی که باید در طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال وجود داشته باشند

  1. امکان جستجوی محتوا
  2. تنظیمات پخش فیلم
  3. امکان ثبت ­نام کاربران
  4. ثبت مشخصات مخاطب
  5. پشتیبانی از چند زبان مختلف
  6. نوتفیکیشن و اعلان­‌های کاربر
  7. درگاه پرداخت
  8. امکان نظر دادن و گفتگو
  9. قفل اسکرین­ شات
  10. برخورداری از پنل مدیریت
  11. دسته ­بندی فیلم و سریال

 نمونه­‌هایی از اپلیکیشن­‌های معروف فیلم و سریال 

  • نتفلیکس : در سال‌­های اخیر، اپلیکیشن نتفلیکس به یکی از محبوب‌­ترین برنامه‌­های پخش فیلم وسریال در دنیا تبدیل شده است. این برنامه امکان تماشای انواع فیلم، سریال، مستند و انیمیشن را از طریق دستگاه‌­های مختلف به شما می‌­دهد و امکان پخش زنده برنامه، ساخت و نمایش فیلم از خدمات اصلی نتفلیکس هستند. این برنامه نیاز به اینترنت دارد و در نقاط مختلف جهان در دسترس می‌­باشد. این برنامه یک ماه اشتراک رایگان دارد و بعد از آن باید برای استفاده اشتراک خریداری نمایید. اپلیکیشن نتفلیکس در حال حاضر بیش­تر از ۱۸۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا دارد.
  • اپلیکیشن فیلیمو : فیلیمو از برنامه­‌های فیلم و سریال ایرانی می­‌باشد و طرفداران بسیاری در داخل کشور دارد. این برنامه دارای آرشیو بزرگی از فیلم­‌ها و سریال­‌های ایرانی و خارجی می­‌باشد. کیفیت بالای محتوا و سرعت پخش خوب از ویژگی­‌های مثبت این برنامه هستند. لازم به ذکر است که فیلیمو رایگان نبوده و برای بهره­گیری از آن باید هزینه اشتراک را بپردازید.
  • نماوا : نماوا نیز یکی از اپلیکیشن‌­های فیلم و سریال محبوب در کشور ایران می­باشد. در این برنامه امکان دسترسی به انواع فیلم، سریال و کارتون و… خارجی و ایرانی برای کاربران وجود دارد. در ضمن، استفاده از این برنامه رایگان نبوده و می­توان با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه به محتوای آن دسترسی پیدا نمود.
  • تلوبیون : اپلیکیشن تلوبیون از برنامه‌­های محبوب و پرطرفدار پخش فیلم و سریال صدا و سیما می‌­باشد. در این برنامه قادر خواهید بود به آرشیو محتوای ۳۰ شبکه تلویزیونی دسترسی پیدا کنید. در ضمن، امکان تماشای آنلاین برنامه­‌های تلویزیون نیز در این اپلیکیشن وجود دارد و می­توان فیلم‌­ها را از آرشیو دانلود نمود.

 

اهمیت طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال 

ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید فیلمی را تماشا کنید و لازم باشد مدت طولانی منتظر کامل شدن دانلود آن بمانید و یا به دلیل کمبود حافظه در موبایل نتوانید فیلم‌­های زیادی دانلود کنید. با طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال و استفاده از آن، به راحتی می­توان این مشکلات را حل نمود. اپلیکیشن فیلم و سریال به شما این امکان را می‌­دهد که در هر مکان و زمانی به راحتی در موبایل خود هر فیلمی که می­خواهید را تماشا کنید. در ضمن امروزه بسیاری از سریال‌­ها به شکل نمایش خانگی ارائه می­‌شوند. این امر نشان­ دهنده تمایل روزافزون مردم به استفاده از اپلیکیشن­‌های فیلم و سریال است؛ به همین دلیل اخیرا، بسیاری از شرکت‌­های بزرگ تلویزیونی دست به طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال زدند تا مخاطبان بتوانند برنامه­‌ها را به صورت زنده تماشا نمایند.

طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال در شرکت نرم افزاری وب ­نگاه

با طرفداران بسیاری که اپلیکیشن­‌های فیلم و سریال پیدا کرده‌­اند، بسیاری به فکر طراحی آن­‌ها افتاده‌­اند تا بتوانند از این درآمد داشته و همچنین راحتی را برای افراد به وجود آورند. در شرکت برنامه ­نویسی، تلاش می­‌شود تا با استفاده از تیم متخصص و کاربلد خود و همچنین تکنولوژی به­روز و پیشرفته، پروژه­‌های مختلف از جمله طراحی اپلیکیشن اختصاصی را به بهترین نحو به انجام برسانند.

طراحی و ساخت اپلیکشن فیلم و سریال