طراحی اپلیکیشن وکیل

طراحی اپلیکیشن مشاوره حقوقی

این روزها بسیاری از افراد در موارد متنوعی، به اطلاعات حقوقی نیاز پیدا می‌کنند، اما اینترنت منبع کافی و مناسبی برای آن‌ها نیست. مطالبی که در سایت‌های مختلف در پاسخ به هر سوال درج شده است، به طور معمول پاسخگوی کامل و درستی برای مشکلات حقوقی افراد نیست و از آن‌جایی که مردم این روزها بیشتر از قبل پیگیر حقوق خود و در پی دانستن قوانین حقوقی هستند، توضیحات سطحی و کلی به کارشان نمی‌آید. از این رو، استفاده از اپلیکیشن وکالت و حقوقی، می‌تواند چاره‌ای برای این مسئله مهم باشد. با طراحی اپلیکیشن حقوقی، می‌توان بستری مناسب برای وکلا و حقوق‌دانان فراهم کرد، تا اطلاعات مهم و کافی را در اختیار مردم قرار دهند.

طراحی اپلیکیشن وکیل

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

مزایای طراحی اپلیکیشن وکالت

۱ . دسترسی سریع و آسان به خدمات ؛ کاربران می‌توانند در مواقع ضروری، از طریق اپلیکیشن وکالت خیلی سریع و راحت به انواع اطلاعات حقوقی دسترسی پیدا کنند و همچنین از وکیلان و حقوقدان‌های مختلف مشاوره بگیرند.

۲ . امکان مطالعه قوانین مختلف و درک عمیق آن‌ها به صورت رایگان ؛ در اپلیکیشن وکالت می‌توان حقوق و قوانین را به زبان ساده و با مثال‌های ملموس مطالعه کرد.

۳ . دریافت مشاوره مستقیم از وکلا ؛ کاربران می‌توانند به طور مستقیم با وکلا صحبت کنند و از آن‌ها در مورد مسائل خود مشورت بگیرند.

۴ . کاهش هزینه‌ها ؛ دیگر نیاز نیست تا افراد برای ملاقات با وکلا هزینه‌ای را صرف رفت و آمد کنند. همچنین برای وکلای تازه کار نیز، این‌که بتوانند بدون داشتن دفتر شخصی کار کنند، یک مزیت بزرگ است.

۵ . صرفه جویی در وقت ؛ وقتی رفت و آمد کاهش پیدا کند، نیازی نیست تا کاربران زمان زیادی را در ترافیک شهری بگذرانند و می‌توانند در خانه یا محل کار خود، با تلفن همراه به مسئله خود بپردازند.

۶ . حمایت از وکلای تازه کار ؛ وکلای تازه کار می‌توانند با همکاری با اپلیکیشن حقوقی، توانایی‌ها و دانش خود را به مردم نشان داده و خیلی زود، به عنوان وکیلی کار درست شناخته شوند.

طراحی اپلیکیشن وکالت

اهمیت طراحی اپلیکیشن حقوقی

تکنولوژی و پیشرفت آن همواره در جهتی حرکت می‌کنند که آسایش و رفاه بیشتری را به مردم هدیه بدهند. طراحی اپلیکیشن حقوقی از این حیث اهمیت بسیار زیادی دارد.

۱ . شناخت حقوق شهروندی خود ؛ حتی اگر شخصی مسئله حقوقی پیچیده‌ای نداشته باشد، نصب اپلیکیشن حقوقی به او کمک می‌کند تا قانون را بهتر شناخته و حقوق شهروندی خود را بداند.

۲ . دریافت مشاوره حقوقی سریع و ضروری ؛ کاربران در مواقع ضروری نیاز به بستری دارند که بتوانند به صورت فوری، در آن مشاوره حقوقی دریافت کنند.

۳ . صرفه جویی در وقت ؛ به جای صرف وقت زیاد در مسیرهای رفت و آمد، می‌تواند از تلفن همراه شخصی خود برای انجام کارهای حقوقی استفاده کرد.

۴ . دسترسی آسان ؛ دسترسی به قانون و وکلا، باید برای شهروندان راحت‌تر شود.

 امکانات اپلیکیشن حقوقی

اپلیکیشن حقوقی از امکانات بسیار زیادی برخوردار است، تا کاربران از هر قشری بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و به خاطر مشکلات مختلفی که ممکن است برای هر فردی پیش بیاید، به سختی نیافتند.

۱ . امکان مشاوره حقوقی آنلاین ؛ مهم‌ترین بخش اپلیکیشن حقوقی، امکان دریافت مشاوره حقوقی آنلاین برای کاربران است.

۲ . بخش شرح قوانین ؛ اپلیکیشن حقوقی باید دارای بخش شرح قوانین معمولی که هر شهروند باید بداند، باشد. شهروندان باید حقوق خود را بشناسند و اپلیکیشن وکالت باید این امکان را به ساده‌ترین شیوه در اختیار آن‌ها قرار دهد.

۳ . بخش دعاوی خانواده ؛ مسئله خانواده و طلاق بسیار مهم است و اپلیکیشن حقوقی بخشی را به طول کامل به این مسائل اختصاص می‌دهد.

۴ . بخش دعاوی کیفری ؛ 

۵ . بخش تنظیم شکایات و درخواست‌ها ؛ در اپلیکیشن حقوقی می‌توانید با کمک وکیلان شکایات یا درخواست‌های حقوقی ثبت کنید.

۶ . محاسبه هوشمند موارد مالی مثل مهریه و ارثیه ؛ بخشی برای محاسبه هوشمند مواردی مثل مهریه، ارثیه، بدهی، قسط و … با اعمال قوانین و مقررات در اپلیکیشن حقوقی وجود دارد.

۷ . امکان دسترسی به رزومه وکیلان ؛ برای اعتماد بهتر موکلان به وکلایی که در اپلیکیشن ثبت نام کرده‌اند، رزومه آن‌ها در دسترس قرار دارد.

۸ . امکان پرداخت آنلاین ؛ با پرداخت آنلاین حق الجلسات مشاوره یا دستمزد وکیلان، امنیت مالی کاربران تضمین می‌شود.

۹ . بخش مدیریت مالی ؛ اپلیکیشن حقوقی دارای بخشی برای ثبت رسیدهای پرداخت و مدیریت مالی هزینه‌های مربوط به مسائل حقوقی کاربران می‌باشد.

۱۰ . بخش پرسش و پاسخ سوالات حقوقی ؛ برای افرادی که نیاز به وکیل برای مسئله‌ای خاص ندارند، این امکان در اپلیکیشن حقوقی فراهم است تا سوالات خود را ثبت کرده و از مختصصان پاسخ بگیرند.

ویژگی‌های اپلیکیشن وکالت 

اپلیکیشن وکالت و حقوقی باید دارای فضای گرافیکی باشد که برای کاربران، چه مردم عادی و چه وکلا، فضایی امن از نظر ذهنی و روحی باشد.

۱ . بخش‌های جدا برای مسائل مختلف ؛ اطلاعات و سوال و جواب‌های مسائل مختلف حقوقی در بخش‌های جدا طبقه بندی می‌شوند تا کاربران بتوانند راحت‌تر آن‌ها را پیدا کنند.

۲ . پنل‌های جدا برای هر وکیل ؛ هر وکیل که در اپلیکیشن ثبت نام می‌کند دارای پنلی جداگانه برای ثبت رزومه و اطلاعات دفتر و … خود می‌باشد.

۳ . استفاده از رنگ‌های خنثی ؛ رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، خاکی، آبی آسمانی، سبز کمرنگ و … چشم را اذیت نمی‌کنند و استفاده از اپلیکیشن را برای ساعات طولانی ممکن می‌سازند.

۴ . امنیت کاربران ؛ اطلاعات شخصی، حقوقی و بانکی شما در اپلیکیشن محفوظ است و سازندگان اپلیکیشن حقوقی موظف هستند نهایت تلاش خود را برای طراحی یک اپلیکیشن امن و مناسب برای استفاده مردم، انجام دهند.

 

طراحی اپلیکیشن حقوقی وب نگاه

شرکت نرم افزاری وب نگاه، ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، ساخت برنامه و انواع کد نویسی‌ها می‌باشد. برای طراحی اپلیکیشن حقوقی شما نیاز به برنامه نویسانی خبره و کار بلد دارید، که علاوه بر طراحی اپلیکیشن به طوری گیرا و چشم نواز، بتوانند امنیت لازم را برای کاربران شما به ارمغان بیاورند. 

طراحی اپلیکیشن وکالت