CRM چیست؟ ۶ دلیل برای استفاده از CRM

چیست crm

در حالی که گوشی‌های هوشمند نقش مهمی را برای افراد ایفا می‌کنند، شرکت‌ها در ادغام گجت‌های موبایل در کارهای روزانه‌شان کند بوده‌اند. به لطف برنامه‌های CRM تلفن همراه که کسب‌وکارها از آن‌ها برای پاسخگویی به تقاضاها و عدم تحت فشار قرار گرفتن استفاده می‌کنند، دیگر اینطور نیست. اما سرمایه گذاری در یک اپلیکیشن CRM موبایل چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ در اینجا دلایل قانع کننده ای وجود دارد که چرا باید امروز در یک برنامه CRM تلفن همراه سرمایه گذاری کنید.

 

شرکت برنامه نویسی وب نگاه  در توسعه بیش از ۳۵۰۰ طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید تجربه دارد. بنابراین، اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن موبایل  هستید که به کسب درآمد کمک می کند، با ایده اپلیکیشن خود با ما تماس بگیرید. دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما را از دست ندهید.

۰۹۳۳۹۰۱۷۸۰۹

 

CRM موبایل به چه معناست؟

Mobile CRM نرم افزار CRM قانونی است که برای دستگاه های تلفن همراه مانند تبلت ها و گوشی های هوشمند طراحی شده است. با CRM، نمایندگان فروش و کارگران میدانی شما می توانند به اطلاعات مهم دسترسی پیدا کنند، به عنوان مثال. ب. داده های مشتری، دسترسی و مدیریت آنها. به لطف انعطاف پذیری CRM موبایل، کسب و کار شما از فروش بالاتر، روابط تجاری بهتر و مدیریت بهتر مشتری بهره مند خواهد شد. همچنین به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حضور در دفتر، برند خود را بهتر بازاریابی کنید.

 

شرکت وب نگاه به عنوان یکی از شرکت های نرم افزاری با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه برنامه نویسی ، فعالیت خود را به صورت تخصصی در برنامه نویسی و ارایه‌ی راهکارهای نرم افزاری مبتنی بر وب متمرکز نمود . جهت اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل و مشاوره رایگان با ما تماس حاصل نمایید.

 

چرا باید روی اپلیکیشن موبایل سی آر ام سرمایه گذاری کنید؟

۱. برنامه افزایش بهره وری

در دنیایی که مشتریان بیشتر از همیشه خواستار هستند، تیم های فروش باید به شدت پاسخگو باشند. هنگامی که نمایندگان فروش شما در حال بازدید از مشتریان بالقوه و مشتریان در این زمینه هستند، این می تواند دشوار باشد. با این حال، با برنامه CRM، نمایندگان فروش شما می توانند در هر زمان و هر مکان سازنده بمانند. بهره وری در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند. و این دقیقاً همان چیزی است که برنامه CRM تلفن همراه به شما کمک می کند، زیرا از تماس های غیرضروری و اتلاف وقت در دفتر جلوگیری می کند. زیرا با برنامه CRM تلفن همراه، هر آنچه را که نیاز دارید درست در دستان خود دارید.

۲. چرخه های فروش کوتاه تر

برنامه‌های سی‌آر ام موبایل به نمایندگان فروش اجازه می‌دهند تا اطلاعات را با چند کلیک جمع‌آوری کنند و آن اطلاعات را در زمان واقعی ارسال کنند. این به رضایت مشتری و افزایش اعتماد به شرکت شما کمک می کند. این به فروشندگان اجازه می دهد تا گردش کار خود را سرعت بخشند و معاملات بیشتری را با تلاش کمتر ببندند. این به آن‌ها زمان بیشتری می‌دهد تا به فرصت‌های تجاری جدید توجه کنند و مشتریان جدیدی را به دست آورند. همچنین، با استفاده از برنامه تلفن همراه CRM، نماینده فروش شما می‌تواند از قبل بداند یک مشتری بالقوه در کجای چرخه فروش قرار دارد و بهترین زمان برای نزدیک شدن به آنها چه زمانی است. این باعث صرفه جویی در زمان در مذاکره با خریدار و در نتیجه کوتاه شدن چرخه فروش می شود.

۳. دسترسی به اطلاعات فعلی

اطلاعات یک منبع تجاری مهم است که برای به دست آوردن آن زمان و تلاش لازم است. به همین دلیل است که یک سیستم CRM موبایل یک ابزار ضروری است، زیرا به نماینده فروش شما و همه افراد شرکت شما اجازه می دهد تا به اطلاعات مشتری دسترسی فوری داشته باشند. سهولت دسترسی به کل پایگاه داده شرکت در هر زمان و به روز رسانی آن داده ها از تقریباً در هر نقطه از جهان می تواند درآمد شرکت شما را افزایش دهد.

crm۴. بهبود جمع آوری داده ها

وارد کردن داده ها در صفحه گسترده یا یادداشت برداری روی کاغذ نه تنها زمان بر است، بلکه می تواند منجر به عدم دقت یا از دست دادن جزئیات مهم شود که در آینده منجر به مشکلاتی می شود. برنامه CRM این امکان را با ارائه اطلاعات به روز در مورد هر چیزی که در سایت اتفاق می افتد به شما می دهد. دانستن چنین اطلاعاتی بسیار مفید است زیرا به شما کمک می کند تا بهترین تخصیص منابع را در بین نیروهای فروش خود پیدا کنید. برنامه موبایل CRM همچنین به کارگران میدانی شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات درخواست‌ها را به‌روزرسانی کنند، یادداشت‌ها و مخاطبین را وارد کنند، یا قیمت‌ها را ارسال کنند. دانستن چنین اطلاعاتی به شما کمک می‌کند به به‌روزترین داده‌های مشتری دسترسی داشته باشید، که باعث افزایش بازگشت سرمایه در بلندمدت می‌شود. بنابراین برنامه CRM تلفن همراه روند جمع آوری داده ها را بهبود می بخشد.

۵. فروش بیشتری ایجاد کنید

برنامه CRM موبایل یک تغییر بازی برای تجارت شما است زیرا به تیم فروش شما اجازه می دهد معاملات بیشتری را با تعاملات کمتر ببندد. این بدان معناست که آنها زمان بیشتری برای جستجو و کار روی فرصت های جدید خواهند داشت. این به این دلیل است که این نرم افزار به نماینده فروش شما دسترسی سریع به اطلاعات ضروری را حتی در حین کار در این زمینه می دهد، از جمله:

قیمت و مواد تبلیغاتی
اطلاعات محصول
سابقه حساب
دسترسی به تمام این اطلاعات به آنها کمک می کند تا تعداد فروش تکمیل شده را افزایش دهند. علاوه بر این، دسترسی آسان به اطلاعات مهم مشتری به تیم فروش شما کمک می کند تا روشی کارآمدتر برای بستن معاملات ایجاد کنند. در نتیجه، این به فروش بیشتر برای کسب و کار شما تبدیل می شود.

۶. پشتیبانی از مشتری بهبود یافته است

خدمات مشتری تنها مهم ترین عامل برای هر کسب و کاری برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید است. این یکی از دلایلی است که چرا باید از برنامه موبایل CRM استفاده کنید زیرا به کسب و کار شما امکان می دهد خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد و روابط قوی تری ایجاد کند. ابزار CRM تلفن همراه با دادن توانایی کمک به مشتریان خود در هر مکان و هر زمان به بهبود خدمات مشتری کمک می کند. این چیزی است که با یک ابزار CRM سنتی نمی توانید به آن دست پیدا کنید. بنابراین مشتریان شما وقتی با سوالات و مشکلاتی با شما تماس می گیرند احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. در نتیجه، شما می توانید به موقع به آنها در زمانی که به آن نیاز دارند کمک کنید، که باعث تقویت ارتباط شما با مشتریان فعلی و آینده می شود.