درباره ما

«وب نگاه» فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینه برنامه نویسی آغاز نمود و در سال ۱۳۸۴، با ارایه سامانه جامع و تحت وب مراکز آموزشی مطرح در سطح کشور، فعالیت خود را به صورت تخصصی در برنامه نویسی و ارایه‌ی راهکارهای نرم افزاری مبتنی بر وب متمرکز نمود و نام «وب‌نگاه» را برای خود برگزید.

وب نگاه با همکاری نیروهای متخصص و جوان، و با بکارگیری به‌روزترین تکنولوژی ها و زبان های برنامه‌نویسی، تا کنون پروژه‌های متعدد در سطح داخلی و بین المللی با موفقیت انجام داده است.

شرکت وب نگاه با تجربه و دانش منسجم و به روز، موفق به کسب رضایت حداکثری مشتریان عزیز در طول مدت فعالیت حرفه‌ای خود شده است. تحلیل و بررسی دقیق نیازهای مشتری، دقت در اجرا، هزینه‌ی مناسب و مدیریت زمان، مهمترین ویژگی ما در ارایه‌ی خدمات مشتری محور است.

کارگروه تحلیل و ارزیابی (Analysis)، طراحی محصول (Product Design)، برنامه‌نویسان (Developers) در تیم های Back-end, Front-End, Database Management, Application, DevOps به همراه مدیر فنی (CTO) و همچنین مشاورین تجارت‌آنلاین و کسب و کار مبتنی بر فناوری‌اطلاعات و ارتباطات در کنار هم سبب تولید خلاقانه‌ترین پروژه‌هایی شده‌اند که بی‌تردید رضایت و خرسندی مشتریان عزیز را به همراه دارد.

 

اصول و خط مشی وب نگاه

تیم وب نگاه

حسن گودرزی

مدیر عامل و بنیانگذار (CEO)

انسیه اسدی‌زاده

انسیه اسدی‌زاده

مدیر اجرایی (Executive director)

محمدرضا مصباحی

محمدرضا مصباحی

مدیر ارشد فنی (CTO)

مبینا هاشمی

product Designer

aria

آریا کبیری

BackEnd developer

Mohammad Soltani

محمد سلطانی

Application Developer

سینا حسینی

BackEnd developer-DevOps

alireza karimi

علیرضا کریمی

FrontEnd Developer

Soroush_paknezhad

سروش پاک نژاد

Web developer

mahdi ememi1

مهدی امامی

SEO Specialist

محمد رضا اسمعیل زاده

BackEnd developer

طاها گوینده

FrontEnd developer