قیمت ساخت اپلیکیشن اندروید و ios

هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل

در سفارش طراحی اپلیکیشن یکی از معیارهای مهم هزینه ساخت اپلیکیشن می‌باشد. البته آن چه برای شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل و سفارش دهنده در درجه‌ی اول دارای اهمیت است، کیفیت و کاربردی بودن اپ موبایل می‌باشد ولی از اهمیت هزینه طراحی آن هم نمی‌توان به راحتی گذشت. در شرکت‌ طراحی اپلیکیشن در تهران برای تعیین هزینه‌ی تعرفه ی اپلیکیشن اندرویدی هیچ برنامه‌ی مالی مشخصی وجود ندارد؛ زیرا انتظارات و اهداف کارفرما از سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل متفاوت است و هزینه‌ها هم متناسب با آن‌ها متغیر خواهد بود.

 

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود، با کارشناسان شرکت وب نگاه تماس بگیرید.

اپلیکیشن خود را سفارش دهید

امکانات اپلیکیشن بیمه

اپلیکیشن بیمه

مدیریت بیمه گذاران با استفاده از روش‌های سنتی و دستی کار ساده‌ای نیست. کدام بیمه گذار موعد تمدید بیمه‌اش فرارسیده و کدام یک زمان پرداخت اقساطش نزدیک شده است. اطلاع رسانی به این افراد اهمیت ویژه‌ای در افزایش رضایتمندی و تعداد مشتریان خواهد داشت. اپلیکیشن بیمه می‌تواند در کاهش تردد و کمک به متقاضیان برای تمدید بیمه نامه خود کمک کند و دیگر نگران انقضای آن‌ها نباشند.

دیزاین اپلیکیشن، کارآیی و پشتیبانی مناسب آن می‌تواند در جهت بهبود و جذب مخاطبان موثر باشد و اکثر افراد بتوانند از آن استفاده نمایند. اینکار باعث صرفه جویی در وقت آنها خواهد شد. همچنین با نصب اپلیکیشن بیمه کاربران می‌توانند به راحتی به خدمات شرکت بیمه در هر زمان و هرمکان دسترسی داشته باشند.

امکانات اپلیکیشن پزشکی

اپلیکیشن پزشکی

با وجود ترافیک های سرسام آور، حضور در مطب پزشکان در زمان مقرر را سخت می کند. علاوه بر این باید از زمان استراحت یا کاری خود نیز بزنید تا بتوانید چند دقیقه پزشک مورد نظر خود را ببینید.

گسترش اپیدمی کرونا نیز این وضعیت را بدتر از قبل کرده و وضعیت بیماران روز به روز در حال تغییر است. بنابراین وجود یک اپلیکیشن که بتواند ارتباط بیماران با پزشکان را در هر لحظه و هر جا برقرار کند، به شدت موثر خواهد بود.

نوبت دهی آنلاین، یادآوری زمان ویزیت، امکان مشاوره آنلاین پزشکی، ارایه نتایج آزمایشات به صورت اینترنتی به پزشک و مطلع شدن از جواب آن و اقدامات لازم، دسترسی به پرونده پزشکی و … از مهمترین مزایای اپلیکیشن پزشکی می باشد.

امکانات اپلیکیشن پیام رسان

اپلیکیشن پیام رسان

در دنیای امروز امکان ارسال پیام از طریق طراحی اپلیکیشن‌های پیام رسان بسیار کاربردی و فراگیر شده است. حتی سالمندان نیز برای ارتباط با فرزندان و آشنایان خود از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند.

 با توجه به این موضوع می‌توان گفت: اپلیکیشن پیام رسانی که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بهتری داشته باشد، از استقبال بیشتری برخوردار خواهد شد.

امکانات اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن خدماتی

تمامی مشاغلی که فروش محصول نداشته و نوعی خدمت ارایه می دهند، جزء مشاغل خدماتی به حساب می آیند. یکی از انواع اپلیکیشن هایی که شرکت وب نگاه طراحی می کند، اپلیکیشن خدماتی می باشد تا به رشد کسب و کارها و تسریع در آنلاین شدن، به آن ها کمک شایانی کرده باشد.

امکانات اپلیکیشن رستوران

اپلیکیشن رستوران

اپلیکیشن‌های رستوران یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها برای شاغلین و خانواده‌ها می‌باشد و سفارش آنلاین غذا یکی از عادات روزمره شده است. اخیرا با آمدن اپلیکیشن اسنپ فود و اپلیکیشن‌های مشابه، کاربران می‌توانند غذای مورد علاقه خودرا به هر سبکی که دوست دارند سفارش دهند، این امر نه تنها باعث اتلاف وقت نمی‌شود بلکه در کیفیت داغ ماندن غذا و آماده کردن سریعتر آن میتواند متاثر باشد.

کاربران به دنبال بهترین و آسان‌ترین راه هستند تا بتوانند غذای روزانه خود را تهیه نمایند ضمن اینکه مطلع شدن از قیمت‌های روزمره و نظرات دیگر کاربران جهت خدمات گیری این عزیزان بی تاثیر نیست و تنها هدف این اپلیکیشن مدیریت جامع‌تر، دقیقتر و موثرتر رستوران‌ها و مشتریان می‌باشد.

امکاناتاپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی

فروش با روش های سنتی دیگر کار ساده ای نیست. جذب مشتری فقط با مشاهده ویترین فروشگاه یا مغازه انجام نمی‌شود. مشتریان به دنبال مشاهده تصاویر و جزئیات محصول مورد نظرشان و مقایسه قیمت آن ها با سایر فروشندگان هستند. پس اگر فروشنده یا ارایه دهنده محصولی هستید باید قید فروش به صورت حضوری را بزنید و به دنبال ارایه در فضای مجازی به خصوص از طریق اپلیکیشن فروشگاهی باشید.

وب نگاه یکی از شرکت های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای در تهران می باشد که متناسب با نیاز شما، با استفاده از جدیدترین متدولوژی، اپلیکیشن فروشگاهی برای شما طراحی می کند.

سئوالات متداول

پس از ارسال مستندات نیاز توسط کارفرما شرکت برنامه نویسی در خصوص درخواست شما جلسه خواهند گذاشت و به تمامی نیازهای شما می‌پردازند، پس از اتمام جلسه تیم برنامه نویسان با شما تماس گرفته خواهد شد.

برنامه نویسی امری بشدت حساس و دقیق است، بنابراین قیمت دقیق به شما اعلام نخواهد شد اما چنانچه برای احترام و کمک به شما ر تصمیم گیری بهتر نمونه‌ای از پروژه همراه با قیمت و توضیحات در صغحه تعرفه‌های ما درج شده است.

 

پس از تایید مستند‌های ارائه شده و جلسه تحلیلی زمان دقیق با توجه به نوع و حجم کار می‌توان بین 3 الی 6 ماه (بر اساس روزهای کاری) به شما اعلام خواهد شد.

 
 

قبل از عقد قرارداد جهت بالا بردن سطح آگاهی کارشناسان ما از درخواست شما جلسه تحلیلی برگزار می‌شود، در واقع برای بهبود درک بهتر تیم ما از پروژه شما، همچنین ارائه راهکارهای بهتر، ایده‌های خلاق‌تر و جهت سریعتر طی کردن مراحل پروژه برگزار می‌گردد. تعداد این جلسات هرچه بیشتر باشد به روند اجرایی پروژه بیشتر کمک خواهد کرد، اما با توجه به میزان پیچیدگی کار تعداد این جلسات مشخص خواهد شد.

 

پس از طی کردن مراحل تحلیل و ارائه مستند قرارداد نوبه به توافق طرفین می‌رسد، در قرارداد برنامه نویسی که توسط مشاوران حقوقی شرکت وب نگاه تنظیم شده، حدود 10 ماده به تعهدات کارفرما و تعهدات مجری اختصاص داده شده.در پایان پس از توافق طرفین چکیده تحلیل‌ها به کارفرما ارائه داده می‌شود که در صورت ریجکت کردن این طرح مجددا نیاز به مراجعه طرفین است.

 
 

جلسات تحلیل حداکثر 4 روز به طول می‌انجامد. پس از این مرحله تیم تخصصی ما موظف به ارائه UI  و یا دیزاین اولیه اپلیکیشن می‌باشد. در صورت عدم تایید دیزاین توسط کارفرمای عزیز لیست تغییرات جزئی تا حدی که به دیتابیس اپلیکیشن تغییر کلی وارد نکند را می‌توانیم بپذیریم و در نهایت ارائه گزارش کلی بصورت ماهیانه و یا هر زمانی که کارفرما اراده کنند.

لازم به ذکر است که در صورت درخواست کارفرما شرکت ما متعهد می‌گردد که قبل از شروع کد نویسی اختصاص برنامه ریزی و سطح بندی پروژه را در اختیار کارفرما بگذارد.

بنا به توافق طرفین و البته زمان انجام پروژه فاز بندی مبحث پرداخت صورت می‌گیرد. لذا با توجه به میانگین زمانی پروژه‌های اخیر پرداخت پروژه‌ها به سه فاز و یا چهار فاز تقسیم شده‌اند.

 

هزینه تاثیر مستقیمی روی کیفیت پروژه نخواهد داشت البته که نمی‌توان از بابت هزینه چشم پوشی کرد لذا اینکه هرچقدر هزینه شود برای یک پروژه دست ما باز خواهد بود و می‌توانیم از متریال‌های خاص‌تری استفاده کنیم.

تمامی ایده‌ها و اسرار کارفرمایان عزیز نزد ما حفظ خواهد شد. چرا که از این بابت شرکت ما بابت ضمانت حسن انجام کار قادر به امضای قرارداد NDA (منع افشا) و…. خواهد بود.

 

خیر بعد از تست نهایی اپلیکیشن و آماده شدن نسخه دمو شما پروژه خود را می‌توانید ببینید.